Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning Pomorze - opinie


Eddie92

Rekomendowane odpowiedzi

Do wału silnika mocujemy ramie o długości 1 m. Na końcu kładziemy kilo szynki. Do momentu zatrzymania się na ziemi na wale pojawi się moment obrotowy o wartości 9,81 Nm.

wykształcenie techniczne powiadasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak sposób. Nic nikomu nie da "pik" momentu obrotowego osiągalny między 1900 a 2000 obr/min.
a umiesz czytać wykresy ? bo polecana przez Ciebie firma przeważnie robi coś na wzór "pik'ów" (i sprawdź jak się to piszę), to że jesteś zadowolony to dobrze, miej tylko na uwdze że objedzie Cie 99% takich samych aut robionych u konkurencji.

Polecam przestudiowanie fabrycznego wykresu przebiegu momentu obrotowego silnika 1.9 R4 i np. 2.7 V6.
A sam to zrobiłeś ? jakieś wnioski ? porównywanie silników PD z CR pod względem przebiegu mocy średnio ma sens.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh no wiesz to nie jest śmieszne, panowie z Kościerzyny (firma wymieniona w temacie) kiedyś nie skręcili mi ECU, że o jakiś sylikonie nie wspomnę. Latem było ok ale przyszła jesień no i klops. Więc mi może nie wypadł ale był iście pływający :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odświeżyć temat i poradzić się Was - gdzie stroić (Stage 1) w Trójmieście 2.0 TFSI (CDNC, 211 KM) ze skrzynią S-Tronic i napędem Quattro?

Zależy mi na bezpiecznym, rozsądnym programie. Pod uwagę biorę Tune-Up i MotoComp - którego tunera wybrać? Tune-Up ma bardzo dobre opinie, ale z drugiej strony widzę, że stroi głównie diesle - więc może lepiej MotoComp?

Będę wdzięczny za aktualne opinie.

Edytowane przez jnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jnow napisał:

Pozwolę sobie odświeżyć temat i poradzić się Was - gdzie stroić (Stage 1) w Trójmieście 2.0 TFSI (CDNC, 211 KM) ze skrzynią S-Tronic i napędem Quattro?

Zależy mi na bezpiecznym, rozsądnym programie. Pod uwagę biorę Tune-Up i MotoComp - którego tunera wybrać? Tune-Up ma bardzo dobre opinie, ale z drugiej strony widzę, że stroi głównie diesle - więc może lepiej MotoComp?

Będę wdzięczny za aktualne opinie.

Z tej 2 zdecydowanie TuneUp, możesz też zapytać w MW Motorline. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy od lutego na runku trójmiejskich tunerów coś się zmieniło na lepsze lub gorsze ?

Chcę podkręcić silnik 1,9 PD AVF 130 KM do ilu się da bez ryzyka zwiększonego zużycia silnika.

Posiadam napęd quatro więc wymagana hamownia 4x4.

Prawdę mówiąc mam auto w którym fabrycznie był silnik 3.0 CR ale obecnie siedzi 1.9 PD

Pozostały więc dwa intercoolery w szeregu, dwie rury wydechowe bez katalizatora i DPF.

Zaślepiłem EGR i mam sprzęgło kevlarowe. Skrzynia manual 6.

Gdzie warto obecnie zmodyfikować sterownik tego silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj rownież bym się chętnie dowiedział, kto w Gdyni lub w okolicach sprawnie przeprowadził by wirusa i zna się na rzeczy?

Kto jest aktualnie wart polecenia? 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

czy coś w tej kwestii się zmieniło przed te lata? Od TuneUp ostatnio slysze, że trochę im sława uderzyła do głowy.

 

Zastawiałem się czy nie iść do konkurencji np. Strefa Tuningu, Auto Tuning albo Mrmotosport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.07.2023 o 08:14, Sedrak Dan napisał(a):

zy coś w tej kwestii się zmieniło przed te lata? Od TuneUp ostatnio slysze, że trochę im sława uderzyła do głowy.

Porównaj ceny z innymi punktami. Na tamten moment Tune-up i Soft-car miał najlepsze ceny.

 

W dniu 11.07.2023 o 08:14, Sedrak Dan napisał(a):

Zastawiałem się czy nie iść do konkurencji np. Strefa Tuningu, Auto Tuning albo Mrmotosport

Bartek ze Strefy Tuningu uznał, że większe wtryski nie są konieczne, podczas gdy przydały się mając LPG. Dziwne, bo słyszałem, że właśnie ST specjalizuje się w benzynach.

 

W dniu 22.07.2023 o 18:50, TommiA6 napisał(a):

Pisz do VagPerformancePomorze 

VAG Performance to jeden z lepszych tunerów (info od kogoś, kto zajmuje się dystrybucją sprzętu, ale i też sam zajmuje się chipem). W Redzie akurat jest filia, ale opinia szybko rozchodzi się.

 

Na pewno Strefa Tuningu, Soft-car i Tune-Up mają rolki. W przeciwną stronę to Turbo LPG, modyfikują auta bez PB i ON też. Wcześniej zajmowali się Saabem i Oplem. Wybór jest spory, kwestia terminu i kwoty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Po nowym roku planuje robić dwa auta ecu i tcu albo w Tune-up albo w  VAG Performance. Ktoś by się pisał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...