Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów - duty cycle, knocks.


Emejcz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, wczoraj regulowałem a w zasadzie po prostu skróciłem sztangę WG, bo klapka była luźna i mi brzęczało przy schodzeniu z obrotów. Robiłem to na aucie bez odkręcania turba ani kolektora, więc nie miałem zbytniego pola manewru i zrobiłem to trochę na czuja. Nie wiem czy nie skróciłem jej o milimetr za dużo.

Pierwsze testy wypadły ok - nie czuję różnicy w samym przyśpieszaniu i VAG nie wywala błędów z przeładowania.
Dziś zrobiłem logi dynamiczne i zauważyłem, że w stosunku do logów sprzed pół roku DUTY CYCLE się nieco zmieniło.

Log obecny wygląda tak:
http://vaglog.rtnet.pl/log_183950.html

a log poprzedni tak:
http://vaglog.rtnet.pl/log_162381.html

W tym obecnym duty cycle spada do około 28% i nie idzie niżej, a w starym schodziło dużo bliżej zera. Teraz pytanie czy nowy log jest lepszy od starego czy odwrotnie?

Druga sprawa, wie ktoś może z czego wynika to stukowe które tam widać? Świece zmieniałem jakiś czas temu na NGK, a jeszcze pół roku temu nie wychodziło to stukowe w logach.

Jeszcze mam pytanie do obeznanych, przy jakim ciśnieniu powinna zacząć się podnosić klapka WG? Regulowałem na czuja, ale może zrobię to z manometrem jak poznam właściwe ciśnienie...

Logowałem na PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba logi są poprawne, roznica może wynikac z innych warunków zewnetrznych typu temp. wiec nie ma sie za bardzo czym przejmowac, klapka jesli nie brzeczy teraz to jest ok, nie widac w logach żeby miałobyc jakies przeładowanie może tak zostac. Cofanie zapłonu tez nie jest jakieś bardzo duże, może inne paliwo niż pół roku temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to przed chwilą wpadłem na to, ze mam to samo paliwo od marca, bo tankowałem do pełna a w okresie letnim to wiele mi go nie ubywa (jeżdżę na LPG) i mam jeszcze 3/5 zbiornika :P może zwietrzało trochę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to git w takim razie, pozbyłem się w takim razie dwóch niepożądanych dźwięków silnika :) Nadchodzi czas na sprzęgło... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...