Jump to content
7 7
szeryf

Pytanie do lakiernika - jak pozbyć się rdzy na blotnikach?

Recommended Posts

Właśnie jak podniesie Ci R-stopa to razem z epoxydem ja tak to rozumiem. Zrobię chyba standardowo epoxyd z novola zmatuje to włókniną i położę konserwę.


Audi Tylko quattro i tylko Limo

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie czy ktoś korzystał z usług tych gości z Łodzi http://allegro.pl/blotnik-lewy-audi-a4-b7-04-07-ly7w-y7w-kazdy-kolor-i7038951711.html

malują  na gotowy  kolor i dają 24 miesiące gwarancji i to za 319 zł za sztukę a w aso oryginal przygotowany do malowania kosztuje tylko 1600 zł  ,

  mam ten sam problem co inni , przednie błotniki gniją mi jak w Polonezie , w Audi które słynie z najlepszych blach i  takie rzeczy - szok

a może ktoś ma lepszy pomysł  jak to najtaniej ogarnąć bo normalnie ręce mi opadają bo malowanie używek to chyba walka z wiatrakami

Edited by jankes3

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie trudno wybrać :/ podróbki gniją :/ ale co tu wybrać jak oryginały też :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam koledzy ja u siebie miałem poprawki lakiernicze robione u lakiernika a teraz we własnym zakresie chce sobie zrobić konserwację podwozia w b7 ponieważ miałem pogiete ranty progów od podnośników i lakiernik mi to wyprostowalem na ile można było i zabezpieczy ale powiedział żebym sobie zrobił konserwację ponieważ napewno zabezpieczenia fabryczne popekaly przy rantach jak się wygiely a on tego nie zrobił bo nie miał podnośnika. Teraz chce już kupować potrzebne graty do tego i z tego co wyczytałem to trzeba rozebrac całe plastiki od spodu, nadkola oraz listwy progowe na wszelki wypadek chociaż tam nic się nie dzieje bo widziałem u lakiernika jak było zdjęte i teraz zaczynamy od mycia podwozia i suszenia potem jak są jakieś ślady korozji to je czyścimy na ile możemy a potem zabezpieczamy jakim podkładem czy jakim czymś innym bo nie wiem coś co pewnie zatrzymuje rdzę a na to podklad epoksydowy a dopiero na to kładziemy zapezpieczenia i teraz jakich firm wybrać aby było dobrze bo o konserwacji myślałem o valvoline tectyl ml do profili zamkniętych oraz bodysafe z valvoline do podwozia cY to dobre i czy mogę mieszać firmy np ze to valvoline a inne np app? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Jestem posiadaczem Seata Exeo ST 2011r. Auto sprowadziłem z Niemiec. Auto jest całe w fabrycznym lakierze, ale po miesiącu zauważyłem lekkie oznaki korozji na prawym przednim blotniku. Nie zauważyłem tego pod czas odbioru auta, gdyż jest to prawie niewidoczne. Obserwowałem ten błotnik przez miesiąc, nic się nie zmieniało. 

56770748_2194844184164073_2914166882640592896_n.jpg

Postanowiłem oddać auto do jednego z najlepszych lakierników we Wrocławiu (według opinii). Błotnik został pomalowany. Jednak po upływie tygodnia problem wrócił. Złożyłem reklamację, właściciel lakierni obiecywał że przypilnuje żeby wszystko było zrobione zgodnie ze sztuką. Odebrałem auto , wszystko sprawdziłem, wyglądało bardzo dobrze. Nie było widać że coś było malowane. 

Za kilka tygodni jednak problem znów wrócił, ale serwis już odmówił i nie zechciał ponownie malować błotnika. W serwisie mówią żebym kupił nowy błotnik w ASO i oni go pomalują i będzie git, a ten mój błotnik niby ma jakiś problem z ocynkiem. Ale brzmi to bardzo dziwnie. 

Moje pytanie czy miał ktoś podobny problem ze błotnik po fachowym malowaniu zaczynał korodować w ciągu 1-2 tygodni? Czy po prostu robią mnie w konia? Serwis który to robił maluje szczególnie auta premium (audi, BMW, Mercedes)

Teraz nadkole wyglada tak i codziennie sytuacja sie pogarsza.

67305979_622146728272633_280574420423435

 

Boję się pójść do innego serwisu bo zapłacę jeszcze raz 600pln i może być to samo. Więc co myślicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup nowy błotnik , chyba że ten nie jest w złym stanie to mała łatka ;) rdza wychodzi od środka,  lakierowanie z zewnątrz nic nie da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś porządnie zrobi ten to nie powinno wyjść nawet kilka lat. A jeżeli wychodzi po tygodniu?  to sam sobie odpowiedz na pytanie czy to jest dobrze. Słyszałem, że komuś wychodziło po pół roku, to też lipnie, ale tydzień czy tam dwa??? Masakra..


MOJE A4

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, krzychuziom napisał:

Kup nowy błotnik , chyba że ten nie jest w złym stanie to mała łatka ;) rdza wychodzi od środka,  lakierowanie z zewnątrz nic nie da..

Błotnik jest cały i nie miał dziurek od środka. Było kilka pęcherzy z zewnątrz i tyle. Po tym malowaniu to jest dużo gorzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh tez robilem testy... Brunox vs. podklad epoksydowy vs. jakis zolty podklad reaktywny (2k) na tym podklad akrylowy. Wygral podklad reaktywny z akrylem ma wierzchu. Wszystko bezposrednio na rdze. I tak zostal zrobiony blotnik w golfie. Na krawedz blotnika nalozylem klej do szyb zeby kamienie nie obijaly ( golf czarny) perfecto do dnia dzisiejszego. Lepszej metody nie ma no chyba ze akryl przykryc jeszcze epoksydem. Z tego co pamietam to producent tego reaktywnego pisal ze nie mozna polozyc epoksydu bezpisrednio tylko musi byc odciete akrylowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
7 7

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...