Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów - brak mocy? Dyn, st, bs


KALAMAT

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów. Autko wydaje mi się, że jest jakieś słabe, czasem łapie notlaufa- turba nie rozbierałem jeszcze., Dodam, że egr nie jest jeszcze zaślepiony, ale ma odpięty i zaślepiony wężyk, katalizator jest raczej oryginał- szykuje się, do jego wycięcia. Sztanga od turba ręką ma ruch ok pół cm. Ogólnie krótko po kupnie auta (grudzień 2013) zmieniałem słupek (gdzieś w moich wątkach jest o tym temat), i silniczek pracuje ciągle tak jakby twardo, i głośno klekota (przed zmianą słupka było identycznie). Mechanik przy zmianie słupka zalał mi go Mobilem 10W40- tak tak wiem, to zło, ale za jakieś 2 tys czeka mnie zmiana i będzie tak jak powinno być. Chcę doprowadzić go w końcu do możliwej perfekcji i zależy mi na tej mocy i głośnej pracy - chyba, że ten typ tak ma ;) Dodam, że nie robiłem żadnego programu, ani nic mi o tym nie wiadomo. Widzę, że 4 dynamiczny nie wyszedł- zawiesił mi się wtedy lapek- w razie konieczności jutro dorobię. Czasem autko np. na 3 biegu na wyższych obrotach (3,5tys) zakopci (ogólnie na co dzień nie kręcę tak auta- może też przez jego głośną i twardą pracę). Filtry oleju paliwa powietrza były zmieniane ok 6kkm temu.

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184730.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184731.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184729.html

STATYCZNE:
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184721.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_184720.html
Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_184725.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184724.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184723.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184722.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184728.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184727.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184726.html

DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184719.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184718.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184717.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184716.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184715.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184714.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184713.html


Wszystko w logach ok, ze nikt nie pisze? Czy taka padaka, ze mnie nikt stresować nie chce? ;-)

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-) Edytowane przez KALAMAT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie odpisuje bo mało szczegółów odnośnie auta podałeś, silnik, typ. Ja myślę że to aeb ale inni nie są od zgadywania. Ja na aeb się nie znam ale chyba jest program, choć w aeb inaczej sprawdza się doładowanie, jak jest tak jak myślę to przeładowuje ale gdyby tak było to auto powinno chociaż przez chwile jechać. Weź napisz w opisie jaki silnik to może ktoś odpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i krytykę przyjmuje na klatę, lecz w opisie profilu z boku jest AFN. Profil był bynajmniej uzupełniony po zmianach na forum. Pomijając to napisze bo może komuś faktycznie nie pokazuje. Silnik 1.9tdi afn seria 96r. Jak pisałem o żadnym programie nic mi nie wiadomo. Ostatnio auto ostro przegonilem i jest ciut lepiej, ale to jeszcze nie to.

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Edytowane przez KALAMAT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i krytykę przyjmuje na klatę, lecz w opisie profilu z boku jest AFN. Profil był bynajmniej uzupełniony po zmianach na forum. Pomijając to napisze bo może komuś faktycznie nie pokazuje. Silnik 1.9tdi afn seria 96r. Jak pisałem o żadnym programie nic mi nie wiadomo. Ostatnio auto ostro przegonilem i jest ciut lepiej, ale to jeszcze nie to.

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Zwracam honor, na telefonie nie wyświetliło mi uzupełnionego profilu tak że teoria o braku odpowiedzi z tego powodu ląduje do kosza, faktycznie te kanały są diesla więc nie mam w tym temacie niestety nic do powiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, zdarzają się błędy po zmianie forum, więc nic nie mówię ;-) no nic, poczekam, może ktoś się zlituje. Dzięki

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie maszsz na co czekać tylko....

Kata usunąć

kolektor ssący odkręcić wyczyścić -wypalić z nagaru...

turbo na stół-czyszczenie na błysk geometrię

dawka paliwa -mała korekta na ( 3,2-3,6)mg

po sprawdzać wężyki podcisnienia od N75

I zobaczysz ,powinno odżyć auto Po tym za luguj raz jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie maszsz na co czekać tylko....

Kata usunąć

kolektor ssący odkręcić wyczyścić -wypalić z nagaru...

turbo na stół-czyszczenie na błysk geometrię

dawka paliwa -mała korekta na ( 3,2-3,6)mg

po sprawdzać wężyki podcisnienia od N75

I zobaczysz ,powinno odżyć auto Po tym za luguj raz jeszcze

Dzięki bardzo.i tak też zrobię. Zaraz po wypłacie kupię plecionke i przy okazji wymienię bo siatka zaczyna schodzić i kat out. Dawkę może jutro zmienię jak czas pozwoli a turbo w weekend na stół razem z kolektorem. Idzie przy tym ukręcić któreś śruby? Bo albo mam za dużo sily, albo pecha że zawsze coś mi się ukreci ;-) Ciężko rozpolowic turbo bez palnika? Z tego co wiem, było przez poprzedniego właściciela regenerowane jakieś dwa lata temu, ale zakresu naprawy nie znam.

Czy ktoś jeszcze ma jakieś sugestie?

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie przy tym ukręcić któreś śruby?

To już jest loteriaz tymi srubami ...

ja jak robiłem u siebie to śruby przy odkręceniu turbo potraktowałem wczesniej śruby WD-40 i poszło bez problemu

przy rozkręcaniu tturbo również w rowek składania nalałem WD a potem obstukałem w koło i rozpołowiłem bez problemu .....

Jak byś miał palnik gazowy na propan butan lub inny to bułoby super ...czasami mógł by sie przydać ,ale moze nie będzie tragedii

Wazne !!!! uważaj na pierścień w turbo by przy montażu nie załozyć go odwrotnie :wink:

Kol . sący jak odkręcałem to objechała mi jedna śruba (imbusowa) no i trzeba było trche kombinować by ją wykręcić ...no i wymiana na nową przy montazu....

Uszczelka pod kol. ssacy powinna być nowa

Troche zabawy będzie ale powinieneś to opanować bez problemu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, zdolności mi nie brakuje i dwóch lewych rąk też nie mam,a i mechanikę lubię więc damy radę, byle by czas znaleźć w weekend żeby na spokojnie zrobić. Czytałem już o turbo vnt, czyszczeniu itd i wiem na co zwrócić uwagę. Staram się zawsze przygotować do tematu teoretycznie jeśli czegoś jeszcze nie robiłem.

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...