gryzlimd1987 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Mam pytanie czy ktoś może odpowiedzieć na pytanie? Czy można wyciąć kąty z audi a4 b6 3.0 quattro? Jeśli tak to co lepiej jest wstawić strumienice czy rurkę bo różne opinie słyszałem i czytałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Czy można wyciąć kąty z audi a4 b6 3.0 quattro? a dlaczego nie ,to twoje auto ,możesz i cały tłumik wywalić i przelot zrobić co lepiej jest wstawić strumienice czy rurkę strumienice sie wstawia zazwyczaj do autuf tjuningowych np bemwu-ł , nie no na poważnie to rure zwykła lub jakąs puche zamiennkik kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzlimd1987 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Obawiam się rurę wstawić ponieważ słyszałem osobiście jaki efekt jest po zamontowaniu. Tzn metaliczny dźwięk, a tak poza tym specjalista mówił mi od tłumików ,ze tłumiki mogą dostać przez rurę. Oraz obawiam się ze będą mi błędy wyskakwiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Należy ogarnąć drugie sondy za katami. Po tym błędów nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietas a4 0 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 :a4fan:Poszukaj u mnie w postach,dawałem info odnośnie wycięcia dokładnie w takim silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 pietas a4 - a co konkretnie zrobiłeś ?? wyciąłeś czy zostawiłeś puszki, i włożyłeś coś w ich miejsce. Bo nie ukrywam że chciałbym wydłubać katy zwłaszcza te tylne duże i wstawić tam jakieś małe strumienice że by to wyglądało jakoś a nie porezane, powycinane itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Nie wycina się katalizatora w silnika wolnossących ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman 4 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 dlaczego nie? może nie będzie to takie odczuwalne jak w doładowanych, ale wiem po sobie, że w accordzie 2.0 różnica była odczuwalna.. tylko nie wiem czy robiłbym to drugi raz, ze względu na efekt poloneza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Bo odpowiada za prawidłowy stopień sprężenia spalin ? Dalej sobie sam poczytaj (fala zwrotna, VE silnika itd.). Turbosprężarka też potrzebuje opór do poprawnej pracy, nie jeden się zdziwił jak po wycięciu kata skoczyło mu spalanie. Jak coś robić to chyba z głową .. czy dla zasady ? Bo może się mylę... Wycinka ma sens jak kat już jest zmęczony życiem, ale i tak proponowałbym wsadzić nowy. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1118-czy-warto-wyciac-katalizator/page-17#entry4411139- daleko szukać nie musisz. Edytowane 23 Marca 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się