Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Luz na górnym wahaczu


oyamabdg

Rekomendowane odpowiedzi

Grzałem palnikiem propan-butan i gum nie uszkodziłem - zrobiłem ekran trzymając tackę do szpachlowania żeby płomień nie topił gum , zależało mi na tym bo wymieniałem amortyzatory

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wahacz wymieniony, gość wymienił z milion takich zawieszeń i raczej nie trzeba go instruować w tym co robi :D

Nie ma się co denerwować skoro gość wymieniał juz milion takich zawieszeń to powinien wiedzieć, że jest tam jedna śruba "gwóźdź programu" :wink: , którą trzeba przez kilka dni zapuszczać odrdzewiaczem i to czasem nie pomaga a nie ciągnąć na żywca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrdzewiadz i tak nie dojdzie w głąb zwrotnicy tam gdzie trzyma- lałem tydzień a i tak była sucha w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrdzewiadz i tak nie dojdzie w głąb zwrotnicy tam gdzie trzyma- lałem tydzień a i tak była sucha w tym miejscu.

Ja zalalem 3 dni wcześniej w pastuchu wd40 i już jak nakretke odkrecalem to śruba się obracala :wink: nie ruszana była conajmniej 4lata wcześniej bo auto już długo u nas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacz wymieniony, gość wymienił z milion takich zawieszeń i raczej nie trzeba go instruować w tym co robi :D

Nie ma się co denerwować skoro gość wymieniał juz milion takich zawieszeń to powinien wiedzieć, że jest tam jedna śruba "gwóźdź programu" :wink: , którą trzeba przez kilka dni zapuszczać odrdzewiaczem i to czasem nie pomaga a nie ciągnąć na żywca.

Odrdzewiacz nie pomoże w tym przypadku Kolego, nawet na logikę biorąc. Sam na własne oczy widziałem, że po pryskaniu nie lekkim śruba i tak była sucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrdzewiadz i tak nie dojdzie w głąb zwrotnicy tam gdzie trzyma- lałem tydzień a i tak była sucha w tym miejscu.

Ja zalalem 3 dni wcześniej w pastuchu wd40 i już jak nakretke odkrecalem to śruba się obracala :wink: nie ruszana była conajmniej 4lata wcześniej bo auto już długo u nas

Wystarczy że ktoś te 4 lata temu posmarował śrubę tawotem i nie było problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrdzewiadz i tak nie dojdzie w głąb zwrotnicy tam gdzie trzyma- lałem tydzień a i tak była sucha w tym miejscu.

Ja zalalem 3 dni wcześniej w pastuchu wd40 i już jak nakretke odkrecalem to śruba się obracala :wink: nie ruszana była conajmniej 4lata wcześniej bo auto już długo u nas

Wystarczy że ktoś te 4 lata temu posmarował śrubę tawotem i nie było problemu :)
Myślisz ze tawot tyle wytrzymie? Swoją drogą cciekawe czy jest ktoś kto składa to na sucho :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie tłusto i wilgoć nie wpłynie , w A4 tak robiłem i jak tylko trzeba było ruszyć to śruba ręką wychodziła. Walczyłem dopiero w A6 bo była z fabrycznego montażu , tylko palnik pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że posmarowanie pomaga, ale nie dożywotnio :wink:

btw ciekaw jestem czy narzędzie z tego filmiku podołało by takiej piekielnie zapieczonej śrubie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Grzałem palnikiem propan-butan i gum nie uszkodziłem - zrobiłem ekran trzymając tackę do szpachlowania żeby płomień nie topił gum , zależało mi na tym bo wymieniałem amortyzatory


Mogę potwierdzić. Dziś to robiłem i uszkodziłem tylko gumę tego którego chciałem wyjąć. Do osłonięcia gumy banana użyłem metalowej szufelki i zdała egzamin :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzałem palnikiem propan-butan i gum nie uszkodziłem - zrobiłem ekran trzymając tackę do szpachlowania żeby płomień nie topił gum , zależało mi na tym bo wymieniałem amortyzatory

Mogę potwierdzić. Dziś to robiłem i uszkodziłem tylko gumę tego którego chciałem wyjąć. Do osłonięcia gumy banana użyłem metalowej szufelki i zdała egzamin :D

dobry patent :thumbup1:

Edytowane przez misiek9980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Odrdzewiacz nie pomoże w tym przypadku Kolego, nawet na logikę biorąc. Sam na własne oczy widziałem, że po pryskaniu nie lekkim śruba i tak była sucha.

Dlatego pryskanie tuż przed odkręceniem napewno nic nie da. Osobiście wymieniałem u siebie kompletne zawieszenie i też miałem problemy z tą śruba ale wiedziałem od znajomego mechanika, że mam sobie co dziennie zapuszczać śrube w przecieńciu i od strony gwintu i dużo to daje gdyż przy demontażu z prawej strony wybiłem ja dość łatwo natomiast z lewej popełniłem ten sam błąd co twuj mechanik. Podczas pruby zrusznia jej ukręciłem sześciokąt i musiałem ją rozwiercać oczywiście po kupieniu odpowiedniego wiertła. Po przewierceniu starej śruby mimo, że uprzednio ani drgneła wypadła bez problemów, nową śrubę dobrze nasmarowałem smarem do przegubów i po dwóch latach gdy wymieniałem końcówki układu kierowniczego odkręciłem ją bez problemów dlatego warto ją nasmarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie brałem się za wybijanie dopóki po rozgrzaniu nie ruszyła się kluczem ( tzn. Nasadka i przedłużka 50 lub 60 cm na 1/2 cala , swoja drogą genialna rzecz wszystkie śruby rusza przy użyciu rozsądnej siły) od strony łba , trochę cierpliwości i jej nie ukręciłem a nie byłoby z tym problemów żadnych bo czułem że się uplastycznia.

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


btw ciekaw jestem czy narzędzie z tego filmiku podołało by takiej piekielnie zapieczonej śrubie

skreca sie jak auto stoi na kołach a nie jak pokazane jest na filmie...na podnosniku.

a urzadzenie takie w aso widziałem kiedyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw ciekaw jestem czy narzędzie z tego filmiku podołało by takiej piekielnie zapieczonej śrubie

skreca sie jak auto stoi na kołach a nie jak pokazane jest na filmie...na podnosniku.

a urzadzenie takie w aso widziałem kiedyś

Jest nawet na allegro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprytne urządzenie z tym, ze na filmie śruba bez śladów korozji wychodzi bez wysiłku, ciekawe jaka przydatność przyrządu przy skorodowanej śrubie którą czasem młotem nie można wybić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...