Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


nina_chudu4

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio obniżałem swojego klekota, standardowo 1ba, koza była, ale wpadły najlepsze sprężynki eibach pro kit i słabsze amorki o skróconym skoku MTS, co razem nam to daje? Twardość, która nie jest wcale taka twarda, obniżenie o 30mm, przód i tył siedzą idealnie równo i komfort który wcale nie jest taki zły. Polecam ten zestaw! 

img_20170913021935_20170814_141350_zmniejszamy_pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, powie mi ktoś co to za amorki i czy będzie to pasować do a4 b5 2.4 V6 sedan?

604122509_3_644x461_audi-a4-b5-zawieszenie-amortyzatory-obnirzane-nie-gwint-osobowe.jpg

604122509_4_644x461_audi-a4-b5-zawieszenie-amortyzatory-obnirzane-nie-gwint-motoryzacja.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Auto w profilu.

1BA. Chciałbym trochę obniżyć. Do poziomu 1BE. Niestety nigdy nie interesowałem się tym tematem. Zawsze jeździłem na serii w każdym aucie i nie potrzebowałem zmian. Teraz trochę jednak buja na wybojach, w zakrętach. Chce to trochę utwardzic i zjechać w dół. 

Jakieś propozycje Panowie? 

Tanie, drogie, używane? Co wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2018 o 10:44, kiciKic napisał:

Panowie. Auto w profilu.

1BA. Chciałbym trochę obniżyć. Do poziomu 1BE. Niestety nigdy nie interesowałem się tym tematem. Zawsze jeździłem na serii w każdym aucie i nie potrzebowałem zmian. Teraz trochę jednak buja na wybojach, w zakrętach. Chce to trochę utwardzic i zjechać w dół. 

Jakieś propozycje Panowie? 

Tanie, drogie, używane? Co wybrać?

Zacznijmy od tego jaki masz budżet. Bo dla jednego tanio to będzie 1500, dla drugiego 500. Jeśli chcesz osiągnąć poziom 1BE, to najprościej będzie kupić amory od 1BE i po problemie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

podpowiedzcie co brać z gwintu: MTS, TA, AP..coś innego?

Aktualnie jest założony Eibach pro-kit ale z racji tego, ze po dwóch latach coś mu odbiło i jedna lewa strona jest niżej od prawej o 2cm zdecydowałem, że robi wypad.

Żywot amorów też już raczej przesądzony więc tak czy inaczej w duecie ze sprężynami dostaną nominację na opuszczenie programu.

Samochód jak w profilu, które zostało przekwalifikowane jako auto okazyjne.

Wiosna idzie więc czas na coś się zdecydować.

Liczę na Wasze doświadczenie i opinie z nim związane.

Budżet: czy to będzie 1500 czy 2000zł nie gra większej roli... pewnym jest, że betonu nie chcę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2018 o 22:50, valent napisał:

Panowie,

podpowiedzcie co brać z gwintu: MTS, TA, AP..coś innego?

Aktualnie jest założony Eibach pro-kit ale z racji tego, ze po dwóch latach coś mu odbiło i jedna lewa strona jest niżej od prawej o 2cm zdecydowałem, że robi wypad.

Żywot amorów też już raczej przesądzony więc tak czy inaczej w duecie ze sprężynami dostaną nominację na opuszczenie programu.

Samochód jak w profilu, które zostało przekwalifikowane jako auto okazyjne.

Wiosna idzie więc czas na coś się zdecydować.

Liczę na Wasze doświadczenie i opinie z nim związane.

Budżet: czy to będzie 1500 czy 2000zł nie gra większej roli... pewnym jest, że betonu nie chcę :)

Co masz na myśli kolego, że sprężynom coś odbiło? :) Ja jeżdżę już 2 lata na Pro-kicie i nie widzę najmniejszych problemów. Jeżeli siadła Ci jedna strona tak jak to opisujesz, to znajdź przyczynę, zamiast naprawiać to gwintem, taka moja uwaga ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wojtaz napisał:

Co masz na myśli kolego, że sprężynom coś odbiło? :) Ja jeżdżę już 2 lata na Pro-kicie i nie widzę najmniejszych problemów. Jeżeli siadła Ci jedna strona tak jak to opisujesz, to znajdź przyczynę, zamiast naprawiać to gwintem, taka moja uwaga ;) 

Faktem jest, że Pro-kita kupowałem używanego. Na początku wszystko wydawało się być ok, jednak po pewnym czasie zauważyłem, że auto stoi nierówno. Zmierzyłem wysokości rantów od ziemi i wyszło 2-3 cm różnicy. Dlaczego? Tego właśnie nie jestem w stanie stwierdzić... bynajmniej żadna ze sprężyn nie jest pęknięta.

Jeśli macie jakieś sugestie co może być przyczyną, chętnie sprawdzę :)

Dochodzi do tego, że amorki mają się ku końcowi więc dlatego zacząłem zastanawiać się nad gwintem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam..

Panowie mam możliwości kupna sprężyn eibach pro kit -30mm ,ale po numerach wychodzi na to że są od silnika V6 ośka ,a ja mam 1.9 TDI. Będzie to pasować czy dać sobie spokój.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dluzszego czasu szukam uzywanych sprezyn do b5 avant 1.8t, znalazlem takie o oznaczeniu h&r 29 794, w uakcji pisze ze pasuja do passata b5 fl i audi a6, w poliftowym pasacie jest inne zawieszenie niz w poliftowej a4 b5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2018 o 10:44, maddict napisał:

Od dluzszego czasu szukam uzywanych sprezyn do b5 avant 1.8t, znalazlem takie o oznaczeniu h&r 29 794, w uakcji pisze ze pasuja do passata b5 fl i audi a6, w poliftowym pasacie jest inne zawieszenie niz w poliftowej a4 b5?

To samo, niczym się nie różni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam taki problem, otóż założyłem eibacha -30 i zauważyłem, że przód zaczął mi trochę podskakiwać na nierównej drodze. Chce wymienić amorki na takie o skróconym skoku od 1be albo 1bv. Myślałem o SACHS ale nie znam nr katalogowego może ktoś pomoże? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, piter9694 napisał:

Witam wszystkich mam taki problem, otóż założyłem eibacha -30 i zauważyłem, że przód zaczął mi trochę podskakiwać na nierównej drodze. Chce wymienić amorki na takie o skróconym skoku od 1be albo 1bv. Myślałem o SACHS ale nie znam nr katalogowego może ktoś pomoże? 

ostatnio montowałem obnizonego Sachsa do B5 na 1BV. Znajdę jutro kartony to podam Ci nr amora

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, piter9694 napisał:

A orientujesz się może czy 1bv wychodziło w ośce ? Czy tylko w quattro?

Były w FWD i w Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał:

Były w FWD i w Q

Ty wymieniałeś komplet ? Czy tylko przód bo ja tył bym wtedy miał 1ba i nie wiem czy to by ciulowo nie wyglądało jak założę przód 1 bv a tył zostania na 1ba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, piter9694 napisał:

Ty wymieniałeś komplet ? Czy tylko przód bo ja tył bym wtedy miał 1ba i nie wiem czy to by ciulowo nie wyglądało jak założę przód 1 bv a tył zostania na 1ba?

Robiłem tylko przód 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, piter9694 napisał:

A jest ktoś na forum kto zakładał tylne amorki 1bv na ośkę, albo by ogarnął numer amorka?

Jutro Ci podam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam problem bo obnizylem zawieszenie sprezynami -40 na nowych amorach blistein o obniżonym skoku i i przycialem przednie odboje o 1,5cm i mam kola 15" i ciagle hacze tymi odbojami na sankach i tu pytanie czy sa jakies podkladki na sprężyny lub czy jeśli bym zamontowal kola 16 lub 17 by coś podnioslo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...