Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja ręcznego


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

Regulacja napięcia linek wbrew obiegowej opinii nie jest automatyczna do końca. Trzeba w samym mechaniźmie wcisnąć odpowiedni "przycisk" dostępny pod tylną popielniczką. Przydatne po wymianie linek;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja napięcia linek wbrew obiegowej opinii nie jest automatyczna do końca. Trzeba w samym mechaniźmie wcisnąć odpowiedni "przycisk" dostępny pod tylną popielniczką. Przydatne po wymianie linek[emoji6]
A przed wciśnięciem tego "przycisku" trzeba włożyć 1.5mm podkładki między ramię ręcznego a zacisk hamulcowy, wtedy po regulacji ręczny jest na 3 ząbku.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed wciśnięciem tego "przycisku" trzeba włożyć 1.5mm podkładki między ramię ręcznego a zacisk hamulcowy, wtedy po regulacji ręczny jest na 3 ząbku.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Tak jest w instrukcji. Mi bardziej odpowiada działanie ręcznego bez tych podkladek, a jak u Ciebie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misiek95 napisał:

Tak jest w instrukcji. Mi bardziej odpowiada działanie ręcznego bez tych podkladek, a jak u Ciebie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Ja ustawiałem z podkładkami i ręczny trzyma mi na 3 ząbku i mi tak pasuje, nawet zastanawiałem się żeby nie ustawić z 2mm podkładkami bo wtedy byłby jeszcze niższy.

Bez podkładek chyba trzyma dużo wyżej? Napisz zna którym ząbku trzyma u Ciebie jak ustawiłeś bez podkładek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiałem z podkładkami i ręczny trzyma mi na 3 ząbku i mi tak pasuje, nawet zastanawiałem się żeby nie ustawić z 2mm podkładkami bo wtedy byłby jeszcze niższy.
Bez podkładek chyba trzyma dużo wyżej? Napisz zna którym ząbku trzyma u Ciebie jak ustawiłeś bez podkładek?
Nie wiem co rozumiesz przez "trzyma" bo to zależy chyba gdzie auto postawisz ;d ale opór mam od samego dolu:)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, misiek95 napisał:

Nie wiem co rozumiesz przez "trzyma" bo to zależy chyba gdzie auto postawisz ;d ale opór mam od samego dolu:)

no dla mnie "trzyma" tzn. jest tak zaciągnięty jak go zostawiam na parkingu. Powiem tak, u mnie maksymalnie da się go na 4 ząbek zaciągnąć wyżej to już sporo siły by trzeba użyć a jak wcześniej go wyregulowałem bez podkładek to dało się go zaciągnąć na 6-7 ząbek. Z podkładkami jest po prostu niżej i bierze od samego początku też. Myślę że im grubsze "podkładki" tym niżej będzie brał ręczny, nie można z tym przesadzić bo będzie cały czas hamował nawet przy opuszczonym ręcznym - serwis Audi zaleca 1,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...