Jump to content
16 16
kamela82

Zawieszenie 1BA a zestaw eibach pro -35/-30

Recommended Posts

Witam . Prosiłbym o opinie po zmianie sprężyn zawieszenia 1BA na eibach pro , może ktoś zmieniał i się wypowie czy warto .?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega miał oryginalnie 1BE i zmienił na pro kita i był mega zadowolony, w B8 nie wiem jak się to zachowa przy 1BA, zawsze można spróbować, ewentualnie za niewielkie pieniądze potem dokupić same amorki (używki) 1BE lub 1BV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla potomnych, miałem zawieszenie seria, zmieniłem dzis na -30 kpl. Sprezyny i amortyzatory (komplet z nowej b8 (3k przebiegu)) przepaść... Wygląd wyglądem Bp roznica kolosalna przy 18", żałuje ze dopiero teraz ...

Ale prowadzenie... Samochodu nie poznaje, roznica e komforcie jak dla mnie zero, roznica w reakcji w czasie jazdy ... Jakbym kupił nowy samochod, roznixe poczułem po 10km gdy wyjechałem na znana codzienna drogę (zakręty) Polecam!!' Najlepiej wydane pieniądze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli założyłeś zawias 1BE ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy naprawdę nikt nie montował eibach pro kit do B8 ?. Zestaw spreżynek mam już u siebie tylko zastanawiam się czy założyć to na zwykle amorki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dla potomnych, miałem zawieszenie seria, zmieniłem dzis na -30 kpl. Sprezyny i amortyzatory (komplet z nowej b8 (3k przebiegu)) przepaść... Wygląd wyglądem Bp roznica kolosalna przy 18", żałuje ze dopiero teraz ...

Ale prowadzenie... Samochodu nie poznaje, roznica e komforcie jak dla mnie zero, roznica w reakcji w czasie jazdy ... Jakbym kupił nowy samochod, roznixe poczułem po 10km gdy wyjechałem na znana codzienna drogę (zakręty) Polecam!!' Najlepiej wydane pieniądze :)

 

dokładnie! również z 1ba zmieniłem na bv. prowadzenie w zakręach +10 a i wygląd +10. jeśłi ktoś się zastanawia nad zmianą zawiasu to niech nie czeka tylko działa! teraz jeszcze szukam stabilizatora od s

a co do tematu to wg mnie nie ma co kombinować z obniżaniem auta sprężynami. to nie maluch i nie te prędkości. jeśli zmieniać to również amorki na niższe

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wrzuce same sprężyny od s lina narazie to obniży mi o 20mm ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu chodzi o długośc skoku amortyzatora , te sportowe mają mniejszy skok, zwykłe wiekszy i przy sportowej spręzynie bedą bardziej dobijać i mogą wylać, poza tym auto przy hamowaniu moze mieć efekt falowanoa, nurkowania przodu.......

tak sama spręzyna sline obnizy auto


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie podepnę się tutaj z moim pytaniem. ile mogą wołać za wymianę sprężyn w zawieszeniu??? po blisku mam NORAUTO ale w cenniku nie ma akurat ceny za taką usługę

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi powiedzieli 400zl z bieznoscia w krakowie


Było: Audi A4 B8 Avant 2008r FWD 206PS 420Nm by Dynosoft

Było: Audi A4 B8 Avant 2012r Quattro 216PS 460Nm by Dynosoft

Jest: Audi A4 B8 Avant 2008r Quattro 320PS 640Nm by Kreator Mocy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi powiedzieli 400zl z bieznoscia w krakowie

:hi: jutro mam zamiar tam zadzwonić i się konkretnie dowiedzieć (za zbieżność przód i tyl 140zł ) ale pytam bo mnie zastanawia i zawsze lepiej miec pogląd cenowy. 400zł za wszystko to chyba nie katastrofa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dolącze sie tu z moim problemem (otworzyłem temat ze sprężynami ale w złym dziale).
Wszyscy zmieniają zawieszenie na niższe, a ja się jakoś do tego nie mogę przyzwyczaić, jak jest droga gładka to ok, ale jazda po dziurawych ulicach mnie dobija.

Zawieszenie jest 1BE, (20mm niżej, ale nie S-Line) chce je podwyżyć, by było bardziej elastyczne, no i bedzie ułatwiony wjazd do garażu, teraz pytanie: czy wystarczy wymienić same sprężyny, na normalne czy konieczna jest takze wymiana amortyzatorów? do tej pory obojetnie gdzie pytałem, zdania były podzielone. Co Wy na to?

Nasówa mi się drugie pytanie, - ustawianie wysokości świateł jest automatyczne, czy zmiana wysokości nadwozia nie zmieni wysokości świateł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieki tomaszstn za odp.

Witam, wierzę że Twoja sugestia jest wiarygodna, ale w międzyczasie zacząłem podpytywać gdzie się da, i zdania były podzielone. Moje zdanie należy do tej drugiej połowy, poniewż sądze że wysokość zawieszenia i jej skok dyktuje sprężyna, a amor tylko łagodzi jej skoki. Myśle że te dwa cm różnicy to niewiele zważając że podnosząc auto podnośnikem amor/sprężyna rozciąga się o ok 10cm i tym samym potem obniży się pod ciężarem. Mój problem polega na tym iż obawiam się o współprace standartowej sprężyny ze sportowymi amorami. Czy i o ile auto straci na stateczności podczas szybszej jazdy po nierównej nawierzchni?
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do niczego nie będę ani Ciebie ani nikogo z forum przekonywać, pomyśl sobie czemu taka firma jak Audi do standardowego zawiasu daje inne amorki a do obniżonego inne, uwierz mi te 2cm to przepaść jeśli chodzi o prowadzenie. Miałem niższe sprężyny i amorki teoretycznie dostosowane, aczkolwiek nie o obniżonym skoku i o ile przy spokojnej jeździe nie miało to większego znaczenia to przy szybko pokonywanych zakrętach już dawało się we znaki.

Jak dobrze przemyślisz to wszystko to nie będziesz potrzebował opinii innych tylko sam dojdziesz do odpowiednich wniosków.

PS: Bardzo się również dziwię że chcesz zamienić 1BE, w B8 ten zawias jest na prawdę komfortowy a jak twierdzisz inaczej to nie wiem czy cokolwiek Ci da zmiana na 1BA poza wysokością, prześwitem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem 1BA, wrzuciłem nowe sprężyny Eibach 35/30 i twardość sie minimalnie zwiekszyła, jest niewiele twardszy a auto siedzi tak samo nisko jak z orginalnym -20mm. Brat ma zawieszenie 1BE i twardość jest prawie taka sama. Trochę się zdziwiłem ze wrzucając sprężyny 35/30 jest tak samo nisko jak orginalne -20mm, a zrobiłem już 5tys km wiec myśle ze sie dobrze już usiadło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak myslałem i po 2 tys km włożyłem amorki z 1BE, i nic nie nie zmieniło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,mogę też podzielić opinię o lepszym zachowaniu (prowadzeniu)się auta i wyglądzie tylko po zmianie zwykłych sprężyn na Eibach Pro-kit bez zmiany amorków.W b7 po wymianie jeździłem kilka lat i nic złego się nie działo z zawieszeniem same +++ teraz po przesiadce na B8 mam zamiar powtórzyć tą czynność :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakbyś wsadził jeszcze amorki od 1BE albo 1BV to wtedy siadł by lepiej

Oj oj montaż tych amortyzatorów nie nic wspólnego w wysokością zawieszenia, tym bardziej ich zamontowanie nie obniży więcej auta. Inna jest tylko ich charakterystyka pracy od zwykłych 1BA.

Edited by _quattro_

President JohnnyII + President ML-145

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak myslałem i po 2 tys km włożyłem amorki z 1BE, i nic nie nie zmieniło.

Przy zmianie wysokości zawieszenia musisz poluzowac gumy wahaczy, spuscic auto na koła, porządnie pobujac i dopiero dokrecic. Pozrywać gumy to nie sztuka i siądzie bez przeszkód

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, to w takim razie poczekam narazie ze sprężynami, chyba że dostane gdzieś malo uzywane komplet orginalne standartowe spreżyny i amortyzatory Właśnie chodzi mi o podwyszenie karoserji abym mógł wjechać do garażu pod domem, bo jest dość stromy wjazd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakbyś wsadził jeszcze amorki od 1BE albo 1BV to wtedy siadł by lepiej

Oj oj montaż tych amortyzatorów nie nic wspólnego w wysokością zawieszenia, tym bardziej ich zamontowanie nie obniży więcej auta. Inna jest tylko ich charakterystyka pracy od zwykłych 1BA.

A ja Ci powiem że na tych samych sprężynach tylko po zmianie amorka autko siada przeważnie od 1 cm do nawet 2 cm, miałem tak już w kilku autach i sprawdzone na 100%. Faktem że lepiej siądzie na 1BV. Kolega jeszcze dobrze zauważył, dla mnie to było oczywiste, ale widzę że nie dla wszystkich, po obniżeniu auta trzeba rozkręcić zawias i niech się ułoży a potem skręcić. Pomierzcie wtedy jak to wygląda :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy mógłby ktoś wrzucić foto po zmianie samych springów na eibach pro-kit przy 1BA ?


AUDI A4 b8.5 267KM 413Nm

MERCEDES GL 550 AMG 435KM 700Nm

BMW R1200GS Adventure 125KM 125Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy mógłby ktoś wrzucić foto po zmianie samych springów na eibach pro-kit przy 1BA ?

Krótko po zmianie bo kilkiu tysiącach przebiegu jeszcze siadło

DSC_0658_zpsn59vgsjk.jpg

Edited by _quattro_

President JohnnyII + President ML-145

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy mógłby ktoś wrzucić foto po zmianie samych springów na eibach pro-kit przy 1BA ?

Krótko po zmianie bo kilkiu tysiącach przebiegu jeszcze siadło

DSC_0658_zpsn59vgsjk.jpg

Dzięki za foto :-)


AUDI A4 b8.5 267KM 413Nm

MERCEDES GL 550 AMG 435KM 700Nm

BMW R1200GS Adventure 125KM 125Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę :

7e78ead28a771d9290579a666aabca87.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
16 16

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...