szogun555 1 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Darku pokaż jak stoi Ci teraz autko po wymianie zawiasu. Pozdrówki marcin Mówisz i masz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Jakie kupiłeś w końcu amorki i jakie dałeś odboje od 1be czy 1bv? U mnie na eibachach + 1BA przód siedzi podobnie jak u Ciebie, natomiast tył wyżej. Zastanawiam się czy to sprawa za wysokiej klasy wagowej na tył wg. Eibacha dla A4 B8 2.0 TDI Quattro i czy zestaw amorki 1BE Billstein/Sachs plus odbój od 1bv posadziłby tył chociaż z 1cm w dół?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun555 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Jakie kupiłeś w końcu amorki i jakie dałeś odboje od 1be czy 1bv? U mnie na eibachach + 1BA przód siedzi podobnie jak u Ciebie, natomiast tył wyżej. Zastanawiam się czy to sprawa za wysokiej klasy wagowej na tył wg. Eibacha dla A4 B8 2.0 TDI Quattro i czy zestaw amorki 1BE Billstein/Sachs plus odbój od 1bv posadziłby tył chociaż z 1cm w dół?? Kupiłem amorki Sachs i odboje 1BE i po wymianie wysokość się nie zmieniła. Autko tak siadło po wymianie samych sprężyn, więc raczej nic Ci się nie zmieni przy wymianie amorów. Autko zrobiło się bardziej twarde i prowadzenie o niebo lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Darku pokaż jak stoi Ci teraz autko po wymianie zawiasu. Pozdrówki marcin Mówisz i masz... pięknie. Jak prowadzi się tak jak wygląda to jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun555 1 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Darku pokaż jak stoi Ci teraz autko po wymianie zawiasu. Pozdrówki marcin Mówisz i masz... pięknie. Jak prowadzi się tak jak wygląda to jest git Na lato jeszcze jakieś ładne 19" i będzie miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek1234 0 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 panowie planuje zakup sprężyn tylko nie wiem jakie wybrać oryginalne zawieszenie mam 1be chciałbym 1,5-2cm niżej czy zestaw ten wyżej co kolega napisał da mi ten efekt ? E10-15-011-01-22 moje wagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narkil 4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Dnia 25.11.2016 o 14:29, szogun555 napisał: Panowie do sprężyny Eibacha Pro-Kit który amor będzie lepszy Sachs czy Bilstein ? I który w końcu wsadziłeś ? Poza tym, że ładnie siedzi, jakie wrażenia z jazdy ? Edytowane 21 Stycznia 2017 przez narkil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun555 1 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 10 godzin temu, narkil napisał: I który w końcu wsadziłeś ? Poza tym, że ładnie siedzi, jakie wrażenia z jazdy ? Ori siedział sachs, więc wrzuciłem to samo. Autko twardsze, dużo lepiej reaguje na ruch kierownicą i o wiele lepiej jeździ po zakrętach. Przy dużych prędkościach jedzie jak po sznurku i nie czuć takiego myszkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil.66 1 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Ma ktoś fotkę jak siedzi przedlift A4 B8 Sedan 2.0 TDI na Amorkach 1BE + Eibach Pro Kit (-35/-30)? Opona 18 albo 19, Mógłby mi ktoś zmierzyć odległość od ziemi do nadkola? Zastanawia mnie taki setup ponieważ komfort podobno jest delikatnie lepszy niż na springach 1BE ale mam ciężki wjazd do garażu i nie wiem czy dam radę Edytowane 22 Marca 2017 przez emil.66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Krajewski 4 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Po długich analizach do siebie, do serii, zamiast 1BA wrzuciłem Eibach Bilstein B12 Prokit. Auto siadło ładnie a jazda.... bajka :). Zupełnie inne auto. Uczę się nim jeździć od początku bo ciągle trudno mi zaufać, że się da wejść w taki zakręt z taką prędkością jak się da . Znowuż ciągle szukam okazji, żeby gdzieś pojechać ;). Kogoś gdzieś podwieźć? Jak będzie dużo zakrętasów to darmo podjadę Komfort jazdy? Jest dużo lepiej. Progi spowalniające? Nie ma problemu, moim zdaniem auto zachowuje się normalnie. Wcześniej po zjeździe z progu były 2-3 takie bujnięcia, zanim się ustabilizowało. Teraz zjeżdża i po prostu jest tam gdzie powinno być. Auto jest jakby .... stabilniejsze. Oczywiście nie ma atakowania krawężników z rozpędu itp akcji - tu pewnie byłoby zauważalne usztywnienie. No i ja od kiedy jeżdżę na 19" na dziury nie poluję. I jeżdżę sam - tylna kanapa wolna. Dla mnie, póki co, najlepiej wydane pieniądze na auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimazz 16 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Brawo Ty, chyba najlepsze rozwiązanie żeby było i wizualnie i funkcjonalnie, z tym że podobno zawiecha mocno się utwardza porównując do 1ba. Nie bądź żyła i wrzuć foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Krajewski 4 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 5 godzin temu, qlimazz napisał: Nie bądź żyła i wrzuć foto Proszę bardzo. Before/after x 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Mam tez zawieszenie ba. Zmieniłem sprężyny na eibach -30. Samochód się super prezentuje i też tak jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raker a4 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Panowie wymieniał ktoś z was sprężyny w 1BV? Myślę nad Eibach pro kit, przy 1 BV konieczna jest wymiana amortyzatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlleman 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Witam Wszystkich. Posiadam audi a4 b8 ze standardowym zawieszeniem 1ba. Auto na kołach 18. Chcąc go obniżyć zakupiłem sprężyny Eibach PRO KIT, które obniżają auto przód 35mm tył 30 mm. Sprężyny zostały dopasowane wagowo. Dokonałem ich wymiany w aucie pozostawiając standardowe amortyzatory. Auto zyskało na wyglądzie bo efekt obniżenia został osiągnięty jednak jestem niezadowolony z komfortu. Auto jest bardzo sztywne. Na nierównościach czuję się jak piłeczka pingpongowa. Zdawałem sobie sprawę, że obniżenie auta spowoduje jego usztywnienie ale nie myślałem, że aż w takim stopniu. Proszę o podpowiedź czy na minimalną poprawę komfortu jazdy przy obniżonych sprężynach pomoże wymiana amortyzatorów. Jeżeli tak to na jakie. Z góry dziękuje za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Mam to samo co Ty ale po zmianie kół na 18'' trzeba było obniżyć bo wygląd był nie do akceptacji a najtańszym i najprostszym sposobem były sprężyny Eibach kosztem komfortu jazdy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grohu 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Jak jest Ci za sztywno na amortyzatorze 1BA + same sprężyny pro kit to dużo nie zdziałasz bo auto i tak super prowadzić się nie będzie na tym setupie. Sam przez to przechodziłem pierwszym etapem były sprężyny ale bez amorków billsteina B8 to było nieciekawie pod względem prowadzenia auto po prostu pływało. Dziwne jest to, że "aż w takim stopniu ci się auto usztywniło" bo z tego co ja pamiętam to było niżej trochę straciło na precyzji przy dynamicznych ruchach ale na komforcie to mało straciłem. Jesteś pewny, że masz na aucie 1BA ? Bo może były wymieniane i faktycznie siedzi coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlleman 0 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Z tego co ustalilem u mechanika mam oryginalne sprężyny. Jednak okazało się, iż po wymianie sprężyn powinienem udać się na geometrię kół ponieważ po wymianie zmieniły sie kąty koła i część nacisku zostało rozłożone na inne elementy zawieszenia. Ja dokładnie nie znam się na tym zawieszeniu ale po zmianie sprezyn oraz pełnym ustawieniu geometrii zawieszenia sytuacja z twardościa ma się poprawić. Wiadomo nie będzie to jak przed zmianą ale efekt "piłeczki pimpongowej" zniknie. - całą informację uzyskałem od zaufanego mechanika z serwisu audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby 1 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Po zmianie sprężyn miałem ustanawianą geometrię. Choć na stacji diagnostycznej powiedziano mi że jak kierownica jest prosto i samochodu nie ściąga to nie trzeba nic ustawiać. Nie zauważyłem u siebie efektu "piłeczki pimpongowej":). Osobiście jestem bardzo zadowolony z eibacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro99 0 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witam Mam zawieszenie 1Ba, chcialbym to zmienic na zestaw: eibach pro kit numer: E10-15-011-01-22 amortyzatory sachs: przód 313 364 tył 313 366 czy jest to dobry setup? czy w tej cenie znajde cos lepszego? i jeszcze jeno pytanie, czy potrzebuje jeszcze dodatkowych czesci typu odbojniki, oslony przeciwkurzowe? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się