Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po wymianie 3 kompletu tarcz dalej czuc bicie


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

To czy stosuje się smar zależy od rodzaju gumowych tulei. Wysoka temp. sprawia, że smar twardnieje i blokuje prowadniki. Zazwyczaj smaruje się prowadnice w tylnych zaciskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, tak zrobię. Jeszcze jedno.. Myślicie że warto spróbować przeoczyć te tarcze? Mają 3,5tys. km.. Czy są już do wyrzucenia?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

W pudełku na pewno nie było smaru bo się go tam nie daje 

Był Tomek. Autofren dorzuca często do samych prowadnic taki bordowy smar w białych tubach:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety był i dalem go bo myślałem że ma być, skoro dodali.. Spróbuję to zmienić w tygodniu i dam znać. Spróbuję jeszcze przetoczyć tarcze

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, tsluszniak napisał:

Niestety był i dalem go bo myślałem że ma być, skoro dodali.. Spróbuję to zmienić w tygodniu i dam znać. Spróbuję jeszcze przetoczyć tarcze

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

I piasty na.lustro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki za porady. Jak tylko to ogarnę to dam znać

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 2 miesiące temu wymieniałem komplet tarcz i klocków TEXTAR i przyznam, że na prowadnicach nie miałem, zadnego smaru, było sucho i chodziło to wszystko bardzo płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcz raczej bym nie przetaczał, zdarza się bardzo często, że później gną się jeszcze bardziej ;/ 
i z własnego doświadczenia radzę przy każdej wymianie tarcz i klocków zaopatrzyć się w takową sprężynkę ;)
http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=13181322181360141411211414191013141716111463001411414838&i=1413111516171114141511141613&s=c2s2gd7hhi6n3llohnf7sn76n0
koszt 7 zł a działa cuda ; )
(u mnie akurat była ułamana i strasznie trzeszczało i trzaskało ;p) 
gdyby komuś się ułamała i nie dało się wyjąć, to po zdjęciu zacisku da się ją przebić na wylot ;D

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli przy normalnej jeździ nie biją hamulce lecz przy do hamowaniu dajmy autostradowym z 160-150 biją strasznie, coraz bardziej nasila się efekt bicia. Tarcze 10 tys km. Czy może być to wina mojego stylu jazdy? Czy przetoczenie tarcz tak czy raczej nie? Dodam ,że dużo mnie zestaw kosztował bo kupiłem tarcze nawiercane Zimmermann plus klocki Ferodo. Druga sprawa, jak sprawdzić bicie piast?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś miesiąc temu ostatnio pisałem odnośnie bijących tarcz .. wymieniłem prowadnice razem z gumami, nie dawałem tam smaru i nie toczyłem tarcz (bo miałem to zrobić później). Po przejechaniu kilkuset kilometrów przez ten miesiąc przy hamowaniu z prędkości autostradowych (i przy normalnych prędkościach też) nie czuć już żadnego bicia, nie wiem jak to jest możliwe, nie znam się.. ale czy możliwe jest to, że tarcze w jakiś sposób się "wyprostowały"? ciężko mi w sumie w to uwierzyć, że taka prosta (i wydawało by się głupia) rzecz pomogła, ale tarcze już nie biją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.05.2017 o 19:04, Dev napisał:

W pudełku na pewno nie było smaru bo się go tam nie daje 

Proszę bardzo Dev. Dziś kupiłem zestaw prowadnice + gumki i razem z zestawem jest smar. I teraz dostając taki zestaw można pomyśleć, że trzeba go tam użyć. Poniżej foto dla potwierdzenia. 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/3e0cb5ffce2e0b5e

 

Edytowane przez sous1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sous1111 napisał:

Proszę bardzo Dev. Dziś kupiłem zestaw prowadnice + gumki i razem z zestawem jest smar. I teraz dostając taki zestaw można pomyśleć, że trzeba go tam użyć. Poniżej foto dla potwierdzenia. 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/3e0cb5ffce2e0b5e

 

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie chodzi o Ciebie tylko o producenta

totalna głupota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej montowalem te prowadnice na smar ceramiczny, ale po przeczytaniu waszych komentarzy dzis właśnie kupiłem zestawy nowych prowadnic i gumek. Według mnie bardzo ciasno to chodzi. Tak ma być? (Oczywiscie jest bez smaru).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek i mam rozumieć żeby zacząć od tych prowadnic

Tarcze i klocki wymienione 1,5 roku temu, nic się nie działo do teraz - dziwna sprawa bo drgania kierownicy występują prawie zawsze przy wyższych prędkościach i przy hamowaniu z wyższych prędkościach - najlepsze jest to, że dzieje się to prawie zawsze anie czasami jest oki - 2 razy chwile spokoju po zdjęciu kół posprawdzaniu tego i owego i założeniu - 2 razy tak miałem i było na chwilkę oki.

Dzisiaj sprawdzałem bicie tarcz miernikiem i dochodzi do 0,05, ale u ojca w b6 dochodzi do 0,07 i bicia wcale nie ma

 

Nie chce mi się wierzyć, że tarcze się pogieły po przejechaniu 20tys - co najlepsze klocek może starty w max 1/3 - moja jazda to 70% autostrada

Nie wiem co robić, czy prostować tarcze, kupować piasty czy może ten zestaw prowadnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...