Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duży ubytek płynu do wspomagania.


Q3KinG

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka,

zaczęło mi wyć wspomaganie. Zajrzałem do płynu był on jak "smoła", więc go wymieniłem. Po wymianie płynu na oryginalny G 4000 mam duży ubytek płynu. Na 350km ubywa mi 50ml. Przy maglownicy nic nie zauważyłem - sucho. Wyciek pojawia się na pompie wspomagania. Ale wydaje mi się, że to chyba nie pompa. Cięzko mi dostrzec skąd leci. To że płyn widać na pompie to fakt, ale czy to pompa to nie jestem pewien. Załączam zdjęcie. Bardziej stawiał bym na ten przewód ciśnieniowy który leci od pompy do maglownicy. Cięzko sprawdzić ten przewód, gdyż jest on w takiej metalowej tulejce. Gdzie mogę dostać taki przewód? i czy to na pewno z niego może być wyciek z załączonej fotki?

gsfhq4qt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki duży ten wyciek. Ile ubywa,i w jakim czasie? Wyczyść ten przewód i obserwuj .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli cieknie na łączeniu zakucia z wężem to można obciąć zaraz za tym metalem i na nowo zakuć,tak mam zrobione bo też Mi ciekło kiedyś na tym łączeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie problem jest taki, że mi gdzieś ten płyn ucieka i zawsze jest plama jak przez noc postoi. Po świętach się wybieram do mechanika na ogólny przegląd bo autko kupiłem tydzień temu więc chcę je sprawdzić. Już raz dolewalem płynu bo była prawie że Sahara, aż się gotowalo w środku i przy kręceniu kierownicą wydawały się dziwne dźwięki. Więc coś tam jest nieszczelne, albo jakiś przewód albo pompka, nie wiem..

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciemny i gęsty płyn to oznaka wycierania się pompy i układu. Płyn zalecany do a4 b6 to mineralny g002000 którego nie można już dostać . G004000 to płyn syntetyczny o innych właściwościach i gęstości. Zresztą na zbiorniku w b6 jest napisany minetal oil only ;) Najlepiej wymienić na Febi lub Swag 06162. Niestety sam przerabiałem ten temat i gęsty ciemny płyn to nie dobry znak można włożyć magnes i zobaczyć czy zbierze się opiłki zacierającej się pompy i przekładni. Im szybciej tym lepiej zabrać się za regenerację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...