Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana wachaczy przód


Soldier007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zaczynam latać A4 B5 2.8 w Quattro 174 KM (r. 1995).

Czy mógłby mi ktoś uczciwie doradzić jaki zestaw wachaczy przednich kupić do mojej laluni, oczywiście chodzi mi o dobrą jakość za rozsądną cenę. Interesuje mnie nowy zestaw i namiary na uczciwego sprzedawcę. Komplet dobrych (zaufanej firmy) sprawdzonych zamienników.

Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam Nowicjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wahacze to drażliwy temat jest chyba :decayed:

jedni polecą master sporta inni stwierdzą, że się nie nadaje i tylko lemforder, jest temat o wahaczach na forum, mała litania z tego wyszła, a jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Tzn. jest, lem za 2 koła jest ok, ale na master sportach też da się jeździć :decayed:

ja sam u siebie przejeździłem już 2 zestawy MS, u mnie te 3 lata wytrzymują i około 50-60k tyś kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na ms jeżdże juz dwa lata i to nie po najlepszych drogach i wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz kolego MS i bedziesz zadowolony :)

Za caly komplet zaplacisz lekko ponad 500zl a za lemfordera prawie 2000 tysie albo ponad, takze lepiej wymienic sobie 2 razy na nowe MS i miec tysia w kieszeni , a wszystko zalezy od tego jak i gdzie jezdzisz :)

decyzja nalezy do Ciebie pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam MS'a. W Passacie miałem MS'a przejechałem 15 tys. sprzedałem i nic nie stukało, teraz jak mi zawiecha padnie w A4 to też zmienie na MS'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wyszedłem z tego założenia co mariano i jestem zadowolony, bierz MS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyżej ,nie warto płacić za LMO tym bardziej ,że to już nie to co szło na 1 -montaż ,jak ma sie rozwalić to i lmo padnie ,technika przy produkcji takiego wahacza jest podobna a ms cały czas idzie na przód z jakoscią i cena śmieszna jak za taki wyrób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wahacze to drażliwy temat jest chyba :decayed:

jedni polecą master sporta inni stwierdzą, że się nie nadaje i tylko lemforder, jest temat o wahaczach na forum, mała litania z tego wyszła, a jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Tzn. jest, lem za 2 koła jest ok, ale na master sportach też da się jeździć :decayed:

ja sam u siebie przejeździłem już 2 zestawy MS, u mnie te 3 lata wytrzymują i około 50-60k tyś kilometrów

Dzięki

jak wyżej ,nie warto płacić za LMO tym bardziej ,że to już nie to co szło na 1 -montaż ,jak ma sie rozwalić to i lmo padnie ,technika przy produkcji takiego wahacza jest podobna a ms cały czas idzie na przód z jakoscią i cena śmieszna jak za taki wyrób.

Dzięki i pozdrawiam

jak wyżej ,nie warto płacić za LMO tym bardziej ,że to już nie to co szło na 1 -montaż ,jak ma sie rozwalić to i lmo padnie ,technika przy produkcji takiego wahacza jest podobna a ms cały czas idzie na przód z jakoscią i cena śmieszna jak za taki wyrób.

Dzięxs, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde... dzisiaj wziąłem się za wymianę dolnego prostego i kaplica po całości. Wszystkie śrubki odkręciłem bez problemów (no za wyjątkiem łącznika, bo nie chciała iść więc w końcu pękła :D) wyciągnąłem tego skurczybyka na bok i za jasny c**j nie mogłem tego sworznia wybić. Psikałem WD-40 już dużo wcześniej i waliłem młotem 2 godziny i ani rusz ;/ Jedyny efekt jaki uzyskałem to skrócenie sworznia o kilka milimetrów, bo od walenia się spłaszczył :P Zaskoczony jestem, bo to nie jest ori wahacz i w związku z tym nie siedzi tam 15 lat. Łeb bym ukręcił temu co to zakładał i grama smaru nie dał.
Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Nie mam ochoty walić do mechanika tylko ze względu na sworzeń... Czy jak kupię sobie jakiś najprostszy palnik np. taki: http://allegro.pl/palnik-gazowy-wielofunkcyjny-lutownica-gazowa-tlx-i4578301680.html i pogrzeje z pół godziny to wyjdzie jak będę młotem walił? Czy od takiego grzania nie pęknie mi zwrotnica?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty nie miałeś wymieniać wszystkich czasem?

Podloz sobie długa breszke lub kawałek rulki między budę a wahacz i nich ktoś ci na nią stanie! wtedy klepnij młotkiem[emoji6]

jak nie pójdzie to znaczy że masz to pospawane migomatem [emoji12]

Żartowałem [emoji6]

Edytowane przez rrrudy25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zaczynam latać A4 B5 2.8 w Quattro 174 KM (r. 1995).

Czy mógłby mi ktoś uczciwie doradzić jaki zestaw wachaczy przednich kupić do mojej laluni, oczywiście chodzi mi o dobrą jakość za rozsądną cenę. Interesuje mnie nowy zestaw i namiary na uczciwego sprzedawcę. Komplet dobrych (zaufanej firmy) sprawdzonych zamienników.

Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam Nowicjusz

Ja jeżdżę już 2 rok na MS 65kkm zrobione bez oszczedzania i zaczynaja pukac po kolei :wink: ale drugi zestaw juz leży . Polecam kolege z forum "Wandej" :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde... dzisiaj wziąłem się za wymianę dolnego prostego i kaplica po całości. Wszystkie śrubki odkręciłem bez problemów (no za wyjątkiem łącznika, bo nie chciała iść więc w końcu pękła :D) wyciągnąłem tego skurczybyka na bok i za jasny c**j nie mogłem tego sworznia wybić. Psikałem WD-40 już dużo wcześniej i waliłem młotem 2 godziny i ani rusz ;/ Jedyny efekt jaki uzyskałem to skrócenie sworznia o kilka milimetrów, bo od walenia się spłaszczył :P Zaskoczony jestem, bo to nie jest ori wahacz i w związku z tym nie siedzi tam 15 lat. Łeb bym ukręcił temu co to zakładał i grama smaru nie dał.

Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Nie mam ochoty walić do mechanika tylko ze względu na sworzeń... Czy jak kupię sobie jakiś najprostszy palnik np. taki: http://allegro.pl/palnik-gazowy-wielofunkcyjny-lutownica-gazowa-tlx-i4578301680.html i pogrzeje z pół godziny to wyjdzie jak będę młotem walił? Czy od takiego grzania nie pęknie mi zwrotnica? :P

Mimo, że wszyscy polecają Wd-40 to trzeba jasno powiedzieć, że jest to g.. i nie nadaje się do takich rzeczy. Wd-40 wysycha szybko i masz efekt odwrotny od oczekiwanego. Kolego to, że to nie jest ori wahacz to nic nie zmienia. Wahacze są umiejsciowione w takim miejscu, że działają na nie bezpośrednio wszystkie warunki pogodowe, deszcz, śnieg, sól, woda, błoto i nie potrzeba 15lat żeby się zapiekło. Smar też raczej dość szybko zostanie wypłukany.

Ja z mechanikiem męczyliśmy się około 40min i pomogło podgrzewanie i bicie młotem. Powodzenia

Edytowane przez oyamabdg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde... dzisiaj wziąłem się za wymianę dolnego prostego i kaplica po całości. Wszystkie śrubki odkręciłem bez problemów (no za wyjątkiem łącznika, bo nie chciała iść więc w końcu pękła :D) wyciągnąłem tego skurczybyka na bok i za jasny c**j nie mogłem tego sworznia wybić. Psikałem WD-40 już dużo wcześniej i waliłem młotem 2 godziny i ani rusz ;/ Jedyny efekt jaki uzyskałem to skrócenie sworznia o kilka milimetrów, bo od walenia się spłaszczył :P Zaskoczony jestem, bo to nie jest ori wahacz i w związku z tym nie siedzi tam 15 lat. Łeb bym ukręcił temu co to zakładał i grama smaru nie dał.

Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Nie mam ochoty walić do mechanika tylko ze względu na sworzeń... Czy jak kupię sobie jakiś najprostszy palnik np. taki: http://allegro.pl/palnik-gazowy-wielofunkcyjny-lutownica-gazowa-tlx-i4578301680.html i pogrzeje z pół godziny to wyjdzie jak będę młotem walił? Czy od takiego grzania nie pęknie mi zwrotnica? :P

A gdzie tym młotem uderzałeś? Od góry w sworzeń? Trzeba w zwrotnicę uderzać tam gdzie sworzeń jest , musi puścić :) Co do palnika taki pomógł mi uwolnić górna śrubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano właśnie, ja nie wiedziałem, że w zwrotnice :P bałem się, że ona pęknie. Kupiłem palnik i pojechałem do dziadka i żeśmy wyciągnęli. Podgrzewałem z 15 minut, później zrobiłem naprężenie za pomocą dwóch łomów - jeden góra, drugi dól - i od mocnego walenia w zwrotnicę wyskoczył w końcu :P
Górne to ja właśnie wyjąłem bezproblemowo z obu stron dlatego myślałem, że z dolnymi będzie równie prosto.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak żeliwna to raczej można potraktować młotkiem. Gorzej jak aluminiowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

milion razy to samo - dolny sworzeń w prostym wahaczu ma inny rozmiar w autach z aluminiową zwrotnicą ( uogólniając bo są wyjątki ) a ty masz taką w B6

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

milion razy to samo - dolny sworzeń w prostym wahaczu ma inny rozmiar w autach z aluminiową zwrotnicą ( uogólniając bo są wyjątki ) a ty masz taką w B6

aha czyli nie bedzie pasowac :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...