Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło z AWX 1.9TDi do 1.8T


Cezarrr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Przepraszam, że tutaj pytam ale nie chce zakładać nowego tematu, a nigdzie nie znalazłem na to odpowiedzi.
Ile KM oraz NM wytrzymuje bezpiecznie ori sprzęgło z sachs'a w 1.8T BFB? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy do 1.9 tdi 350nm warto ładować dwumas od 1.8t? Akurat taki mam na stanie i myślę czy nie wrzucic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, cocoo24 napisał:

Panowie a czy do 1.9 tdi 350nm warto ładować dwumas od 1.8t? Akurat taki mam na stanie i myślę czy nie wrzucic

Do AWXa musisz dac całość, dwumasa tarcza docisk 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dev napisał:

Do AWXa musisz dac całość, dwumasa tarcza docisk 

tak wiem, ale czy awx 350nm ogarnie na seryjnym dwumacie(koło sprzegło docisk) od bfb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzeje. Głównie dlatego ze trafiło do nas auto przy którym ręce opadają. 

B6 BEX robiony u jednego z małopolskich tunerów. Jakość wykonania taka że ręce opadają nie mniej jednak podobno założony jest zestaw z AWXa. Może ktoś z was trafił na taki problem bo ja nigdy czegoś takiego nie widziałem w całej swojej karierze. (Owszem na jednomasie podobnie ) Wał ma ok, poduchy w miarę ok. Luz na dyfrze masakryczny i czuć dupnięcia ale największym problemem jest potężne drżenie budy najbardziej na zimnym silniku przy przyspieszaniu i pełnym chwilowym doładowaniu. Obstawiałbym wał ale podobno wymieniony i faktycznie jest ładny. Za to zastanawia mnie ten dwumas z AWXa .... Czy ktoś miał taki problem po wymianie na koło z diesla. JA w swojej B7 TDi kiedyś wyminiłem koło na jednomas i wywaliłem go tak samo szybko ale to co tutaj się dzieje bije to na głowe kilkukrotnie. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, również chciałbym ponowić wcześniej już zadane pytanie odnośnie sprzęgła od AWX do BFB, jest to mozliwe czy niekoniecznie? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.07.2020 o 13:01, DarekS4 napisał:

Trochę odgrzeje. Głównie dlatego ze trafiło do nas auto przy którym ręce opadają. 

B6 BEX robiony u jednego z małopolskich tunerów. Jakość wykonania taka że ręce opadają nie mniej jednak podobno założony jest zestaw z AWXa. Może ktoś z was trafił na taki problem bo ja nigdy czegoś takiego nie widziałem w całej swojej karierze. (Owszem na jednomasie podobnie ) Wał ma ok, poduchy w miarę ok. Luz na dyfrze masakryczny i czuć dupnięcia ale największym problemem jest potężne drżenie budy najbardziej na zimnym silniku przy przyspieszaniu i pełnym chwilowym doładowaniu. Obstawiałbym wał ale podobno wymieniony i faktycznie jest ładny. Za to zastanawia mnie ten dwumas z AWXa .... Czy ktoś miał taki problem po wymianie na koło z diesla. JA w swojej B7 TDi kiedyś wyminiłem koło na jednomas i wywaliłem go tak samo szybko ale to co tutaj się dzieje bije to na głowe kilkukrotnie. 

Szczególnie jeżeli jest to Q to takie problemy są możliwe, ale nie koniecznie dwumas jest problemem.

Miałem niedawno u siebie taki problem, że po zmianie kompletu sprzęgło/dwumas na AWX były problemy z mega wibracjami w pewnych zakresach obrotów. Sprawę rozwiązało włożenie tarczy z tłumikami drgań od BFB. Opisywałem to u siebie w poniższym poście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Autko już jakiś czas temu oddane klientowi. 

Cały setup przywróciliśmy do seri łącznie z softem bo to była jakaś tragedia. 

Wibracje pokonane w połowie. Z przodu wymieniliśmy całe półosie na nowe i mocno się polepszyło. Teraz wibracje sa mniejsze i czuć że lecą od tyłu. Niesety napędy mają ogromne luzy dlatego w kolejnym kroku skrzynia i dyfer idą do regeneracji. Oraz tak samo wymieniamy kmpl przegubów tył. 

Klientowi za bardzo się to nie podoba że z 200+ zrobiliśmy mu serie ale coś za coś. Nie rozumiem jak można koksowac auto które jest technicznie nie sprawne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, DarekS4 napisał:

Nie rozumiem jak można koksowac auto które jest technicznie nie sprawne. 

Niestety wina leży zarówno po stronie 'pseudo' tunerów jak i klientów. Tunerzy nie powinni robić aut które ledwo co się odpychają, a klienci nie powinni naciskać na boostowanie złoma.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej opini wina lezy w 100% po stronie tunera. U nas takich sytuacji nie ma. Popatrz od innej strony jak to wygląda 

Gośc auto zrobił jak zrobił, później zaczęły sie problemy i klienta zbywał. Teraz auto było u nas. Klientowi zostało uświadomione co zostało zrobione i jak zostało zrobione i jakie będa tego skutki finansowe i jakoś się psłuchał.  Tamten ma już opinie jaka ma w oczach klienta. 

Druga strona medalu jest taka że nauczeni już życiowym doświadczenie i błędami młodości u nas piłka jest krótka. Jeżeli odmawiamy klientowi tuningu to z konkretnych powodów i zawsze może pojechać gdzie indziej. 

Ale to już OT się robi. 

Auto za miesiąc znów trafia do nas na pełny serwis napędów i jeszcze jedną naprawę i później zaczniemy go hamować i stroić. Teoretycznie liczę na 0 drgań i wibracji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę że Bielsko to fajnie w razie jak u mnie padnie sprzęgło:)  Byłem w tamtym roku  na przeglądzie LPG w autoMix i trochę mi je przypalili bo aż śmierdziało, niby ciągnie na wysokich obrotach, musieli tam dobrze cisnąć:)   ale jeżdżę już tak kilka miesięcy i na razie nic się nie dzieje, wysoko bierze. Staram uważać i nie cisnę na maxa. Audi a4 b6 cabrio ok 240KM Turbo hybryda z total Turbo, fmic centralny, wtryski z S3, dolot , przelot na jedynym środku i dwa na tyle, kat off. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Silnik bfb ok260 tys nalatane. 

   Jaki koszt takiej wymiany u was na sprzęgło z awx ???

Edytowane przez Mariox37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi guys, sorry for english I'm from Slovakia.
I have bought a set for AWT. Only thing I bough from AWX is pressure plate (docisk).
Just to summarize it my setup is:

clutch bearing - AWT
clutch plate with HDS57 - AWT
clutch disc (docisk sprzęgła) - AWX
2mass flywheel - AWT.
Will it everything work correctly? Thank you.

 

Edytowane przez snuff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...