Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa gdy jest zimny, po dobrym rozgrzaniu jest ok


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , koledzy załamuje ręce.

Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu.

VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania.

Wymieniłem przewody zapłonowe na Sentech i wieczorem kiedy patrzyłem na nie błyskały w tych miejscach gdzie dotykają do silnika, oddałem przewpdy i kupiłem 3 razy droższe NGK , ku mojemu zdziwieniu też błyskają bardzo mocno. Koledzy co może być winne , bardzo proszę o pomoc i sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiś sposób jest na sprawdzenie tego modułu tzn cewki tak??? wizualnie cewka wygląda idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem świece BERU 3 elektrodowe z 2 miesiące temu , wcześniej były bosch 3 elektrodowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POdpinam się do postu, Tez mam ten sam silnik ARG 125km, sporadycznie występuje problem z odpaleniem za pierwszym razem za drugim zawsze łąpie, gdy silnik jest zimny i gdy powoli dodaję gazu jest ok choć nie przeroczy 4tys obrotów a gdy wcisnę gaz w podłogę to muli, podczas jazdy to samo a gdy silnik się zagrzeje nie muli go i da się jechać ale odcina przy 4 tys obrotów. Proszę o podpowiedz. Przepływomierz sprawdzony to nie to.Dodam ze nie ma znaczenia czy jade na LPG czy benzynie.

Edytowane przez organista177
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim przypadku komp też nic nie pokazuje?

Jutro mam jechać do gościa, aczkolwiek boje się ze zapłacę a powie mi ze przepływomierz bo odpinałem kabel więc na pewno błąd będzie w rejestrach. Prócz Lambdy i przepustnicy w czym może być jeszcze problem ? Dodam jeszcze że czasem gdy jadę na wyższych obrotach i gwałtownie puszczę gaz to też delikatnie szarpnie, nie wiem czy to ma związek z tym ale tez jest to problemem

Po wykonaniu skanu Vag-Com następujące błędy:

16500 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT
18001 - Adaptacja wysokości - sygnał poza tolerancją - mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica
16514 - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony
17746 - Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do plusa
17536 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17924 - Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - otwarty obwód
16486 - Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
Edytowane przez organista177
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem całą bo nagaru kupa, podłączyłem niby wszystko ok ale błąd 18001. Moze musze zaadoptować.

Edytowane przez organista177
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo. Na benzynie szarpie i można powiedzieć nie jedzie, na gazie jedzie ale 5tys obrotów max . Po wyczyszczeniu przepustnicy, wymianie filtra i przejechaniu kilkunastu kilometrów nie faluje i ogólnie na niskich obrotach czy przy dojeździe do świateł wszystko ok nie muli nie faluje ale na obroty nie wchodzi szczególnie na benzynie, nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły do tego po wykasowaniu błędów na nowo błędy: 16500(coś od temperatury ) i 16514(coś z lambdą)... Dalej do wymiany kable i świece, zobaczymy...

Edytowane przez organista177
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu.

VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania.

Wymieniłem przewody zapłonowe na Sentech i wieczorem kiedy patrzyłem na nie błyskały w tych miejscach gdzie dotykają do silnika, oddałem przewpdy i kupiłem 3 razy droższe NGK , ku mojemu zdziwieniu też błyskają bardzo mocno. Koledzy co może być winne , bardzo proszę o pomoc i sugestie.


czy jakaś pomoc z waszej strony w tym temacie


najbardziej to przerywanie takie jakby chwilowe wypadnięcie zapłonu czuć kiedy auto jest wystudzone np po nocy i kiedy jadę równym tempem około 2- 3 tys obr/min lub przy przyspieszaniu , cewkę wymieniłem na używkę ale dalej jhest tak samo i czy macie jakieś propozycje


Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu.

VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś ty wymieniłem juztyle częsci że szok

przewody

świece

czujnik temp

przepływomierz

fajki od cewki

wyczycscilem przepustnice

- bledow jaichkolwiek brak po logach wzyststko OK z autem a jednak cały czas szarpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...