Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa gdy jest zimny, po dobrym rozgrzaniu jest ok


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze nie wymieniaj kolego wez pierw jeszcze odepnij np czujnik temperatury cieczy. Bo u mnie jak odpinalem rozne elementy to problem znikal a wydaje mi sie dlatego ze komputer wtedy pracuje w trybie awaryjnym i podaje stale wartosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wypnę przepływkę lub czujnik temp cieczy to pracuje normalnie ale ssanie trwa o wiele krócej... na pewno nie tak długo jak powinno być bo przy podpiętym czujniku wyłącza się przy około 45 stopniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale używaną, po problemch z nowym nieorginalnym napinaczem stwierdziłem, że idę teraz w używane ale oryginalne części

weź się nie osmieszaj bo żal. po 2 primo w temacie który założyłem opisuję mój problem dot. przeyrywania auta zimnego w zakresie 2- 3 tys więc zamiast pisać bzdury to lepiej poczytaj na 2 raz trochę tematów i będziesz wiedział że najpierw się sprawdza przepływkę sondę .

U mnie dalej istnieje problem przerywania auta po dłuższym postoju , przepływka sprawdzona sonda też czujnik temp pokazuje na Vagu prawidłowo a auto przerywa dopóki nie zagrzeje się do około 60 stopni i co dalej począć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy u mnie objaw wygląda tak , auto zimne

odpalam auto jade z 100 metrów przyspieszam i jest ok i nagle po tych 100 m auto wtedy gdy przyspieszam lub jadę jednostajnie równym temepem bez przyspieszania jakby przerywa , dławi sie i to tylko takie krótkie chwilowe szarpnięcia , dławnięcia się silnika. Kiedy jadę dalej silnik rozgrzeje się trochę prawdopodbnie wyłacza się już ssanie obroty na wolnych ładnie spadają do 840 i równiutko silnik pracuje bez jakiegoklwiek problemu.

Wymieniałem świece na beru 3 elektrodowe, przewody , fajki , wymieniłem cewkę na używaną , sprawdzałem przepływomierz i jest OK , czujnik temeperatury pokazuje mi w vagu kiedy auto jest wystudzone około 15- 17 stopni i normalnie rośnie.

Załamuje już ręce i nie wiem co może dolegać mojej audi ,pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , koledzy załamuje ręce.

Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu.

VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania.

Witam. Mam dokładnie to samo tylko w Passacie 1,8 ADR pb+lpg 1998r przepustnica na lince. Zauważyłem że występuje to tylko gdy jadę bez klimatyzacji z włączonym ECON - sprężarka nie pracuje (climatronik). Najgorzej jak jest na dworze poniżej 3 stopni bo sprężarka się nie załącza, wtedy poszarpuje przez około kilometr, jak się tylko lekko zagrzeje to szarpanie ustępuje, jeszcze zanim ruszy się wskazówka od temperatury cieczy. Zauważyłem jeszcze, że gdy odpalę rano zimny bez klimy to ssanie (około 1200rpm) jest dosyć długo - aż ruszy się wskazówka od temperatury cieczy i wtedy poszarpuje w czasie jazdy, lecz przez około kilometr - poszarpywanie trwa krócej niż ssanie. Natomiast gdy po odpaleniu zimnego włączę od razu klimę (musi być przynajmniej 4 stopnie na dworze) to ssanie jakby się wyłącza, obroty spadają do ok 950rpm i wtedy nie poszarpuje. Co więcej, klimę wystarczy włączyć dosłownie na parę sekund i można wrócić na ECON a obroty zostaną poniżej 1000rpm (jakby bez ssania) i nie poszarpuje!

Więc największy mam problem teraz rano gdy jest mróz... VAG - zero błędów, kable, świece, przepływka, przepustnica, odma, podciśnienia wszystko porobione i posprawdzane a ten dalej poszarpuje na zimno...

Rozwiązał ktoś problem skutecznie?

Pozdr.

Edytowane przez Deaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś cisza w temacie czy macie problem z podszarpywaniem auta na zimnym i które utrzymuje się do czasu zagrzania się silnika


chłopaki podzielcie się czy u kogoś występują takie objawy kiedy auto jest zimne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepię się pod temat mam dokładnie tak samo jak kolega darkb ,

sam nie podłączałem nigdy auta pod kompa bo się na tym nie znam ,

wiec znajomy podpiął mi Launcha i pokazało takie błędy

02ce4415b9214647m.jpg

Edytowane przez krzys20071
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DarkB, sprawdz sb poduszki silnika. Albo lepiej nich jakiś spec Ci sprawdzi. Bo tez miałem problem ze mi szarpał na zimnym, a jak sie zagrzał to Ok. Miałem tez uszkodzona poduszkę, mechanik to zauważył i wymienił i zniknął problem szarpania auta i latania silnika i ruszania sie drążka skrzyni. A myślałem ze tez cos wina mechaniki. Dziwne ale jak widać mozliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jakie poduszki wymieniłeś i jakiej firmy wstawiles?

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

niestety nie wiem, Lemfordera na pewno, w fakturze mam tylko wymiana poduszki silnika i oddzielny punkt poduszka silnika Lemforder. polecam także poduszki Ruville, bo jak w punciaku mi silnik latał, to kupiłem tani 'lizak' (tak sie nazywa poducha skrzyni w punto), szarpało budą niemiłosiernie, tydzien później wsadziłem Ruville i było lepiej niż jak go kupiłem.

Edytowane przez mr0death
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miales takie objawy szarpania przy puszczaniu i dodawania gazu podczas jazdy?

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miales takie objawy szarpania przy puszczaniu i dodawania gazu podczas jazdy?

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalk

tak, na zimnym, puszczałem gaz i mocne szarpnięcie w przód, naciskałem gaz i najpierw szarpnięcie, potem przyspieszanie. Jak był ciepły, to albo za słabo szarpał bym zwracał na to uwagę, albo po prostu nie szarpał ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi czy w ADR w kostce od przepływomierza powinna być uszczelka? Odkręciłem tą kostkę i tam jest wyryty taki rowek specjalnie pod uszczelkę czy to tak o bez uszczelki ma być bo już miałem 3 takie same przepływki i w żadnym nie było uszczelki..

Chodzi mi o kostkę tam gdzie są napisane numery :D

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem szarpania moze lezec po stronie instalacji lpg, zbyt bogata mieszanka dawana w fazie rozgrzewania skutkuje korektami ujemnymi w ecu pb i dlatego wystepuje objaw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale by pokazywało tą bogatą mieszankę na komputerze lpg a u mnie ani błędów nie pokazuje ani nic innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...