Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa gdy jest zimny, po dobrym rozgrzaniu jest ok


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też błędów nie pokazywało, jednak widać było na mapach delikatnie zabogata mieszankę, w takim stopniu że żaden błąd lambdy ani LPG nie wyskakiwal.. A ECU PB zubazalo mieszankę paliwowa...reset komputera odepnij aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowym użytkownikiem i chciałbym odświeżyć post. Moja b5'tka ma takie same objawy, tzn. na zimnym silniku po dodaniu gazu traci moc i zazwyczaj gaśnie. Po kilku wizytach u mechaników dopiero ostatnio jeden stwierdził, że wina leży w 100% po stronie instalacji LPG i po wyjęciu bezpiecznika (ponieważ mimo, że na przełączniku miałem PB to i tak listwa musiała przepuszczać LPG) Audiczka zaczęła dobrze pracować. W piątek jadę wymienić listwę i zobaczymy jaka to będzie jazda na podtlenku LPG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

Rozumiem, że temat nie został zakończony czyli rozwiązany.

Dlatego też chciałem się do niego jeszcze podłączyć.

U mnie występuje podobny problem ale zacznę od początku.

6 miesięcy temu wymieniłem sondę lambda, remont silnika, czyszczenie przepustnicy, pasek, oleje i filtry nowe, świece. Po tym remonciku pojechałem do gaziarza, który ustawił mi gaz.

Przez 5 miesięcy samochód jeździł zaje... i nagle pewnego ranka przychodzę odpalam i jadę. Silnik pracuje bardzo dobrze, rozgrzewa się do 90 stopni i jest ok. Po zatrzymaniu i postoju 15 minutowym odpalam samochód - tem. 80 stopni - i silnik przerywa, szarpie nie da się nim jeździć. Diagnoza uszkodzona cewka. Wymieniłem cewkę przy okazji świece.

Teraz mam dziną odwrotność. Zapalam zimny silnik pracuje bardzo dobrze, jadę rozgrzewa się do 90 stopni i jeżdże bez problemu do momentu póki nie zgaszę silnika a temperatura nie spadnie poniżej 80 stopni. Wtedy gdy odpalę, szarpie, dusi się do póki nie osiągnie więcej niż 80 stopni.

Wszystko to dzieje się na Pb i LPG, próbowałem jeździć kilka dni na samej benzynie ale niczego to nie zmienia.

Silnik 1,8 20V ADR, cewka Beru, świece Bosch jedno elektrodowe, przewody nowe Beru, sonda lambda Bosch, olej syntetyk full i filtry wymienione łącznie z gazowymi 150 km temu, instalacja LPG Stag 4 3 lata, błędów po podłączeniu VAGa brak.

Co można jeszcze zrobić???

Pozdrawiam i czekam na pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie nikt nie napisał o cewce zapłonowej, a w tych silnikach lubi ona się psuć, objaw jej uszkodzenia to szrpanie miedzy 3 a 4 tyś obrotow, jest to drogi element zalecany oryginał, można ryzykowac w używki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal i niech popracuje kilka minut, potem wykrec swiece i patrz jaki maja kolor, jak jedna jest czarna to nie ma iskry na jednym cylindrze, poza tym moduł zapłonowy, cewka jest poza diagnostyką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...