Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie pali po wcisnienciu kluczyka, trzeba trzymać


bea4good

Rekomendowane odpowiedzi

Koledze raczej chodziło o to, że po wciśnięciu kluczyka rozrusznik od razu zaczyna kręcić pomimo tego, że świece grzeją. A powinien zacząć kręcić dopiero gdy świece zgasną.

Nie wiem czy tak ma być ale u mnie jest tak samo. Czyli rano włączam zapłon bez sprzęgła, czekam aż zgasną świece i wówczas wciskam sprzęgło i startuje rozrusznik.

Edytowane przez norberth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co wy tacy zapatrzeni w tą kontrolkę.

Ona nie wyznacza ani czasu ani momentu grzania świec w nowoczesnych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest...
Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto powinno samo grzać jak potrzebuje, chociaż mojemu zdarza się zapomnieć czasami. Zawsze można wcisnąć kluczyk bez sprzęgła, a jak zgaśnie kontrolka świec, to wcisnąć sprzęgło i ponownie kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie napisałem kilka postów wyżej :wink:

Umknęło mi widocznie.

Jak koledze szwankuje za każdym razem - znaczy zdupcone. Moje, sporadyczne traktuje jako wypadek przy pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety przyczyna musi tkwić w czymś innym. W przypadku auta które robiłem przekaźniki i całą instalację dot. rozrusznika wnikliwie sprawdziłem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam ten sam problem po wymianie pompy i wtrysków, tylko nie wiem jak było przed bo auto z Niemiec i nie uderzone. Rozwiązałeś problem.

Podziel się wiedzą jeśli doszedłeś do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troche inny problem, czasem mi grzeje jak jest niska temperatura ale nawet jak jest cieplo i nie grzeje to czasem dlugo odpala, bywa ze nawet z 4-5 razy zakreci zanim zapali. Czym to moze byc spowodowane ?

Edytowane przez nedwed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troche inny problem, czasem mi grzeje jak jest niska temperatura ale nawet jak jest cieplo i nie grzeje to czasem dlugo odpala, bywa ze nawet z 4-5 razy zakreci zanim zapali. Czym to moze byc spowodowane ?

Pewnie słabym akumulatorem

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest...

Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec.

U mnie po włożeniu kluczyka i naciśnięciu sprzęgła auto odpala w sekundę, z wyjątkiem kiedy jest zimno lub po nocy, wtedy wkładam kluczyk, zaraz wciskam sprzęgło i auto myśli po czym po kilku sekundach odpala. Sądzę że tak własnie to powinno wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest...

Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec.

U mnie po włożeniu kluczyka i naciśnięciu sprzęgła auto odpala w sekundę, z wyjątkiem kiedy jest zimno lub po nocy, wtedy wkładam kluczyk, zaraz wciskam sprzęgło i auto myśli po czym po kilku sekundach odpala. Sądzę że tak własnie to powinno wyglądać.
Mam tak samo i myślę że tak właśnie ma być.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest...

Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec.

U mnie po włożeniu kluczyka i naciśnięciu sprzęgła auto odpala w sekundę, z wyjątkiem kiedy jest zimno lub po nocy, wtedy wkładam kluczyk, zaraz wciskam sprzęgło i auto myśli po czym po kilku sekundach odpala. Sądzę że tak własnie to powinno wyglądać.
Mam tak samo i myślę że tak właśnie ma być.

Wpisujcie miasta :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troche inny problem, czasem mi grzeje jak jest niska temperatura ale nawet jak jest cieplo i nie grzeje to czasem dlugo odpala, bywa ze nawet z 4-5 razy zakreci zanim zapali. Czym to moze byc spowodowane ?

Pewnie słabym akumulatorem

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Akumulator jest ok, gdyby był słaby to by nie krecil a on kreci ok tylko ze samochod nie zawsze odpala od razu nawet jak jest cieplo. Ktos wie jaka przyczyna ? Swiece napewno nie bo wtedy nie grzeja jak jest wysoka temperatura wiec nie maja wplywu, wtryski ? Cos innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest taki poważny problem? Aż tak długo kręci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to problem bo czasem obawiam sie ze w ogoli nie zapali, czasem naprawde dług kreci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mój problem z odpalaniem jest taki, że po wciśnięciu kluczyka potrafi kilka razy zakręcić z przerwami i coś " tyrka" przy przypodszybiu tak jakby jakiś przekaźnik łapał i puszczał. Jest też tak, że odpala od razu. Albo raz chwyci i cisza. Muszę wyciągnąć kluczyk i zaczynać od nowa.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł

Hej,

Ja jadę sprawdzić we wtorek ustawienie synchronizacji. Opanowałem temat synchronizacji do perfekcji. Znajomy mechanik ma program VCDS i sprawdzi jak jest u mnie tzn. czy wartość jest powyżej 3 lub -3.

Wchodzimy:

01 - Silnik

08 - Bloki pomiarowe

Grupa 4

Odczytujemy kąt synchronizacji rozrządu w polu 4 "Torsion Value"

Jeśli jest 3 lub -3 albo powyżej tej wartości to jest źle - musi być na zero albo blisko 0.

Jeśli mocno pływa to znaczy, że napinacz jest słabo naciągnięty. Jeśli jest wartość stała i mocno odbiega od 0 to trzeba regulować.

Poniżej przesyłam link co do silnika na jednym wałku rozrządu.

Co do naszego A4 2.0 TDI CR mam opanowany sposób regulacji.

https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU

Jak uda mi się rozwiązać problem odpalania co do wciskania kluczyka - to napiszę wam instrukcję dla mechanika.

Ważne jest, aby synchro było na 0 to wtedy będzie palić tyle l/100km ile powinien

Pozdrawiam i Życzę Spokojnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :)

Hej,

Jestem po sprawdzeniu synchronizacji.

U mnie -0,60 czyli super :):D . Super, że rozrząd OK, ale znowu dalsze poszukiwania :kwasny:

Wychodzi, że to nie to. Będę szukać dalej, ale przy rozruszniku - coś z zaciskami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł

Hej,

Ja jadę sprawdzić we wtorek ustawienie synchronizacji. Opanowałem temat synchronizacji do perfekcji. Znajomy mechanik ma program VCDS i sprawdzi jak jest u mnie tzn. czy wartość jest powyżej 3 lub -3.

Wchodzimy:

01 - Silnik

08 - Bloki pomiarowe

Grupa 4

Odczytujemy kąt synchronizacji rozrządu w polu 4 "Torsion Value"

Jeśli jest 3 lub -3 albo powyżej tej wartości to jest źle - musi być na zero albo blisko 0.

Jeśli mocno pływa to znaczy, że napinacz jest słabo naciągnięty. Jeśli jest wartość stała i mocno odbiega od 0 to trzeba regulować.

Poniżej przesyłam link co do silnika na jednym wałku rozrządu.

Co do naszego A4 2.0 TDI CR mam opanowany sposób regulacji.

https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU

Jak uda mi się rozwiązać problem odpalania co do wciskania kluczyka - to napiszę wam instrukcję dla mechanika.

Ważne jest, aby synchro było na 0 to wtedy będzie palić tyle l/100km ile powinien

Pozdrawiam i Życzę Spokojnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :)

Hej,

Jestem po sprawdzeniu synchronizacji.

U mnie -0,60 czyli super :):D . Super, że rozrząd OK, ale znowu dalsze poszukiwania :kwasny:

Wychodzi, że to nie to. Będę szukać dalej, ale przy rozruszniku - coś z zaciskami

Rozrusznik zostaw w spokoju,u kolegi to samo rozrusznik sprawdzony nie pomogło,nadmienie że jest po wymianie całego układu paliwowego łącznie z pompą i wtryskami.Po tym zabiegu "nie pali po wciśnięciu kluczyka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...