norberth 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Koledze raczej chodziło o to, że po wciśnięciu kluczyka rozrusznik od razu zaczyna kręcić pomimo tego, że świece grzeją. A powinien zacząć kręcić dopiero gdy świece zgasną. Nie wiem czy tak ma być ale u mnie jest tak samo. Czyli rano włączam zapłon bez sprzęgła, czekam aż zgasną świece i wówczas wciskam sprzęgło i startuje rozrusznik. Edytowane 11 Grudnia 2014 przez norberth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 A co wy tacy zapatrzeni w tą kontrolkę. Ona nie wyznacza ani czasu ani momentu grzania świec w nowoczesnych silnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norberth 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest...Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Auto powinno samo grzać jak potrzebuje, chociaż mojemu zdarza się zapomnieć czasami. Zawsze można wcisnąć kluczyk bez sprzęgła, a jak zgaśnie kontrolka świec, to wcisnąć sprzęgło i ponownie kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norberth 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 tak właśnie napisałem kilka postów wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 tak właśnie napisałem kilka postów wyżej Umknęło mi widocznie. Jak koledze szwankuje za każdym razem - znaczy zdupcone. Moje, sporadyczne traktuje jako wypadek przy pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wg błedu autora watka szukałbym winy w przekazniku na podszybiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norberth 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Niestety przyczyna musi tkwić w czymś innym. W przypadku auta które robiłem przekaźniki i całą instalację dot. rozrusznika wnikliwie sprawdziłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Hej, Mam ten sam problem po wymianie pompy i wtrysków, tylko nie wiem jak było przed bo auto z Niemiec i nie uderzone. Rozwiązałeś problem. Podziel się wiedzą jeśli doszedłeś do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nedwed 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) ja mam troche inny problem, czasem mi grzeje jak jest niska temperatura ale nawet jak jest cieplo i nie grzeje to czasem dlugo odpala, bywa ze nawet z 4-5 razy zakreci zanim zapali. Czym to moze byc spowodowane ? Edytowane 22 Marca 2015 przez nedwed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembu19 1 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 ja mam troche inny problem, czasem mi grzeje jak jest niska temperatura ale nawet jak jest cieplo i nie grzeje to czasem dlugo odpala, bywa ze nawet z 4-5 razy zakreci zanim zapali. Czym to moze byc spowodowane ? Pewnie słabym akumulatorem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcadio.Morales 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest... Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec. U mnie po włożeniu kluczyka i naciśnięciu sprzęgła auto odpala w sekundę, z wyjątkiem kiedy jest zimno lub po nocy, wtedy wkładam kluczyk, zaraz wciskam sprzęgło i auto myśli po czym po kilku sekundach odpala. Sądzę że tak własnie to powinno wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vvalery 116 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest... Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec. U mnie po włożeniu kluczyka i naciśnięciu sprzęgła auto odpala w sekundę, z wyjątkiem kiedy jest zimno lub po nocy, wtedy wkładam kluczyk, zaraz wciskam sprzęgło i auto myśli po czym po kilku sekundach odpala. Sądzę że tak własnie to powinno wyglądać.Mam tak samo i myślę że tak właśnie ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Nie zapatrzeni tylko po coś ona jest... Chodzi o to, że nawet przy -30*C jak wciśniesz kluczyk lub start to rozrusznik od razu zaczyna kręcić a do uruchomienia silnika niezbędne jest wcześniejsze podgrzanie świec. U mnie po włożeniu kluczyka i naciśnięciu sprzęgła auto odpala w sekundę, z wyjątkiem kiedy jest zimno lub po nocy, wtedy wkładam kluczyk, zaraz wciskam sprzęgło i auto myśli po czym po kilku sekundach odpala. Sądzę że tak własnie to powinno wyglądać.Mam tak samo i myślę że tak właśnie ma być. Wpisujcie miasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nedwed 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 ja mam troche inny problem, czasem mi grzeje jak jest niska temperatura ale nawet jak jest cieplo i nie grzeje to czasem dlugo odpala, bywa ze nawet z 4-5 razy zakreci zanim zapali. Czym to moze byc spowodowane ? Pewnie słabym akumulatorem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Akumulator jest ok, gdyby był słaby to by nie krecil a on kreci ok tylko ze samochod nie zawsze odpala od razu nawet jak jest cieplo. Ktos wie jaka przyczyna ? Swiece napewno nie bo wtedy nie grzeja jak jest wysoka temperatura wiec nie maja wplywu, wtryski ? Cos innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 A to jest taki poważny problem? Aż tak długo kręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nedwed 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 jest to problem bo czasem obawiam sie ze w ogoli nie zapali, czasem naprawde dług kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirkie57 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam, mój problem z odpalaniem jest taki, że po wciśnięciu kluczyka potrafi kilka razy zakręcić z przerwami i coś " tyrka" przy przypodszybiu tak jakby jakiś przekaźnik łapał i puszczał. Jest też tak, że odpala od razu. Albo raz chwyci i cisza. Muszę wyciągnąć kluczyk i zaczynać od nowa. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł Hej, Ja jadę sprawdzić we wtorek ustawienie synchronizacji. Opanowałem temat synchronizacji do perfekcji. Znajomy mechanik ma program VCDS i sprawdzi jak jest u mnie tzn. czy wartość jest powyżej 3 lub -3. Wchodzimy: 01 - Silnik 08 - Bloki pomiarowe Grupa 4 Odczytujemy kąt synchronizacji rozrządu w polu 4 "Torsion Value" Jeśli jest 3 lub -3 albo powyżej tej wartości to jest źle - musi być na zero albo blisko 0. Jeśli mocno pływa to znaczy, że napinacz jest słabo naciągnięty. Jeśli jest wartość stała i mocno odbiega od 0 to trzeba regulować. Poniżej przesyłam link co do silnika na jednym wałku rozrządu. Co do naszego A4 2.0 TDI CR mam opanowany sposób regulacji. https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU Jak uda mi się rozwiązać problem odpalania co do wciskania kluczyka - to napiszę wam instrukcję dla mechanika. Ważne jest, aby synchro było na 0 to wtedy będzie palić tyle l/100km ile powinien Pozdrawiam i Życzę Spokojnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa Hej, Jestem po sprawdzeniu synchronizacji. U mnie -0,60 czyli super . Super, że rozrząd OK, ale znowu dalsze poszukiwania Wychodzi, że to nie to. Będę szukać dalej, ale przy rozruszniku - coś z zaciskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł Hej, Ja jadę sprawdzić we wtorek ustawienie synchronizacji. Opanowałem temat synchronizacji do perfekcji. Znajomy mechanik ma program VCDS i sprawdzi jak jest u mnie tzn. czy wartość jest powyżej 3 lub -3. Wchodzimy: 01 - Silnik 08 - Bloki pomiarowe Grupa 4 Odczytujemy kąt synchronizacji rozrządu w polu 4 "Torsion Value" Jeśli jest 3 lub -3 albo powyżej tej wartości to jest źle - musi być na zero albo blisko 0. Jeśli mocno pływa to znaczy, że napinacz jest słabo naciągnięty. Jeśli jest wartość stała i mocno odbiega od 0 to trzeba regulować. Poniżej przesyłam link co do silnika na jednym wałku rozrządu. Co do naszego A4 2.0 TDI CR mam opanowany sposób regulacji. https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU Jak uda mi się rozwiązać problem odpalania co do wciskania kluczyka - to napiszę wam instrukcję dla mechanika. Ważne jest, aby synchro było na 0 to wtedy będzie palić tyle l/100km ile powinien Pozdrawiam i Życzę Spokojnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa Hej, Jestem po sprawdzeniu synchronizacji. U mnie -0,60 czyli super . Super, że rozrząd OK, ale znowu dalsze poszukiwania Wychodzi, że to nie to. Będę szukać dalej, ale przy rozruszniku - coś z zaciskami Rozrusznik zostaw w spokoju,u kolegi to samo rozrusznik sprawdzony nie pomogło,nadmienie że jest po wymianie całego układu paliwowego łącznie z pompą i wtryskami.Po tym zabiegu "nie pali po wciśnięciu kluczyka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się