Mati_74 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ja też wymieniałem wtryski i pompę i od tamtego czasu błąd. 5462 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 P3053 00 [039] - zwarcie z masą / przerwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzxx 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 czy ktoś w końcu ogarnął ten temat? może się podzieli bo mamy taką jedną piękną B8 na warsztacie z błędem jak powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Ja jeszcze nie. Jeśli jest to Audi ze Start-Stop sprawdź zgodność akumulatora faktycznego z tym zapisanym w sterowniku. Chciałem sprawdzić u siebie, ale VCDS nie chciał się połączyć. Edytowane 7 Maja 2015 przez Mati_74 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzxx 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 aku jest agm i zakodowany wiec to nie to...ale dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Sprawdzałem już wszystko oprócz styków rozrusznika. Na forum pisali, że to nic nie da i to jest coś innego. Znalazłem gdzieś w sieci, że ten błąd może być z zacisku akumulatora i dlatego chciałem sprawdzić u siebie. Jak coś znajdziesz napisz aku jest agm i zakodowany wiec to nie to...ale dzięki. Też odpalasz trzymając kluczyk wciśnięty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzxx 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 tak, trzeba trzymać inaczej nie zakręci. błąd zacisku 50 i zwarcie z masą jak u innych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryoushek 1 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ja z odpalaniem mialem problem jak rozciencie od alarmu mialem zle zrobione. Musialem trzymac lub dwa razy naciskać. U mojego kolegi kable przy przekaznikach byly czarne i tez był z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Witam! ogarnął ktos problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Witam! ogarnął ktos problem ? Upaliła się ścieżka w ECU która doprowadza sygnał zwrotny z rozrusznika. Trzeba zdjąć obudowę z ECU, odnaleźć upaloną ścieżkę i zrobić mostek. Potem skasować błąd kompem. Po tej operacji auto powinno odpalać bez trzymania kluczyka. Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez iwadrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek-dgr 2 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Witam. Jestem nowym posiadaczem tego auta , mam identyczny problem , rozrusznik kręci po przytrzymaniu kluczyka. Rozwiązał ktoś już ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkozerski 1 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie, czy ktoś zna rozwiązanie na ten temat? bo ciągle mam ten błąd i mnie drażni, gdzieś na jakimś forum VW znalazłem taki wpis dotyczący passata: "Mój problem rozwiązany. Wymieniłem 2 przekaźniki odpowiedzialne za wyzwalanie bendixu rozrusznika. Bez start/stop jest 1 przekaźnik (zamykający obwód zacisku 50 z błędu) a z start/stopem są 2 przekaźniki (także dotyczą błędu zacisku 50). Te przekaźniki są w obudowie pod skrzynką bezpieczników pod maską. Aby się do nich dostać musiałem wyjąc akumulator i jego podstawę" gdzie w A4 są te przekaźniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 gdzie w A4 są te przekaźniki? Jeśli dobrze pamiętam przekaźnik rozrusznika znajduje się pod maska, w podszybiu i jest to stojąc od przodu samochodu drugi w pierwszym rzędzie J53, a przekaźnik drugiego rozrusznika J695. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkozerski 1 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 gdzie w A4 są te przekaźniki? Jeśli dobrze pamiętam przekaźnik rozrusznika znajduje się pod maska, w podszybiu i jest to stojąc od przodu samochodu drugi w pierwszym rzędzie J53, a przekaźnik drugiego rozrusznika J695. dzięki, a one mają jakieś numery części? gdzie takie coś kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 2 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Numer tego przekaźnika 7M0951253C. Na allegro za kilka złoty można kupić. Dwie sztuki tam siedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Ja wymieniłem wcześniej dwa te przekaźniki i nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 2 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Ja też wymieniłem i nic to nie pomogło, dalej trzeba trzymać kluczyk. Ktoś może znalazł rozwiązanie? Bo pomysły mi się skończyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 A sprawdzaliscie opcje z upalona sciezka w sterowniku silnika ktora podal iwadrian ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 U mnie dzisiaj temat został ogarnięty. Z racji tego że miałem trochę więcej czasu zabrałem się dzisiaj za to ECU, ciężko to cholerstwo rozkleic, bo klej trzyma bardzo mocno, ale powoli podrzewajac dało radę go otworzyć. I tak jak pisał kolega iwadrian, powodem była upalona jedna ścieżka, tak jak widać na zdjęciu. Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka, taka mała rzecz a cieszy. [emoji1] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Cześć polo25, Rozumiem, że wyjąłeś komputer, który jest po lewej stronie w komorze bezpieczników - mocno zagłębiony. Czy musiałeś rozwiercać nity? Czym skleiłeś komputer? Proszę o info. Pozdrawiam Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Mati_74 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Tak, ten komputer który jest po stronie kierowcy w komorze bezpiecznikow pod maską. Ze srubami zrywalnymi poradziłem sobie w taki sposób że je naciąłem szlifierka tak żeby wszedł płaski śrubokręt. Dwie z tych śrub trzeba podgrzać jakiś palnikiem bo są wkrecone na klej i bez grzania ciężko je odkręcić. Jak już miałem ecu na wierzchu to trzeba go grzać żeby go otworzyć, z racji tego że nie posiadalem opalarki zrobiłem to zwykła suszarką, i powoli podważać czymś płytkę obudowy, nie za mocno bo można ja wygiac i trzeba uważać żeby głęboko nic nie wkładać żeby nie uszkodzić płyty komputera. Montaż w odwrotnej kolejności, stary klej zostawiłem na obudowie, następnie znowu go rozgrzalem i płytę obudowy komputera założyłem i skrecilem srubami. Nie ma tam nic skomplikowanego, trochę czasu, cierpliwości i ostrożności i problem z kluczykiem zażegnany na zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się