Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi do oceny


piekarz

Rekomendowane odpowiedzi

napewno kąt wtrysku do ustawienia masz opózniony powien byc 49-51 a masz 36-39 napewno od tego troche zamulony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja kąt wtrysku do korekty.Dawkę paliwa mam 8,4 mg i nie mogę jej zwiększyć vagiem. Da radę to ustawić nastawnikiem? czy z tych logów coś jeszcze wynika?

Edytowane przez piekarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche pozno turbo wstaje


napewno sie odmuli troche


dawke zmienisz kat ustawisz i bd smigał

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ładuje w pełni dopiero przy 2300 obr ja mam ahu czyli praktycznie to samo i ładuje przy 1800/1900


wyczysc kolektor i zaslep egr i zobaczysz jaka roznica:D

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego to akurat ci nie powiem ale chyba niema to nic wspólnego, a sprawdzałes luzy na wirniku i czy masz duzo oleju w wężach od ic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej zawsze bedzie ale nie duze ilosci. wirnik nie powinien miec wzdłużnych luzów. delikatne luzy poprzeczne sa dopuszczalne


a dynamiczne robiłes na 3 czy 4 biegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze, napewno da . jak chcesz zeby było jeszcze lepiej to wywal kata zaslep egr i wypal kolektor a silnik zacznie oddychac:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...