Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dużo białego dymu przy odpalaniu.


grzesiek1495

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też dośc mocno dymi po odapaleniu ale to wina zbierajacej sie wody i wilgoci w koncówkach wydechu, podymi podymi i przestanie :jerk: mi jak ubywało płynu to przez pekniety króciec z tyłu silnika tam gdzie sa czujniki temp. pekniecie sie tworzyły po rozgrzaniu płynu, tworzyło sie cisnienie i tam waliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej to niebieski dym. Grzesiek moze pojezdzij na benzynie tylko i sprawdz. A co do wyciekow plynu to czasami nawet tego nie widac a i tak cieknie najlepiej jak jest zimno na dworze widac gdzie paruje.

problem w tym że odkąd się 'to coś' dzieje to na benzynie nie da rady chodzić, nie wchodzi na obroty i przycina sie. Dopiero jak się rozgrzeje to normalnie chodzi.

Oprócz parowania wody w układzie wydechowym podczas spalania gazu powstaje między innymi para wodna. W dodatku jak masz kata to tym bardziej. Przy tej pogodzie na pewno "dymu" będzie więcej niż latem.

A po za tym, nos pod wydech i można powąchać. Spalony olej wiadomo jak pachnie, płyn chłodniczy też ma specyficzny zapach.

Może i więcej 'dymu' ale to jest przesada żeby aż tyle :) Z wydechu nie czuć płynu chłodniczego. Ojciec jeździł gdzieś do jakiegoś 'mechaniora' i mówił że może być głowica lekko pęknięta.

U mnie też dośc mocno dymi po odapaleniu ale to wina zbierajacej sie wody i wilgoci w koncówkach wydechu, podymi podymi i przestanie :jerk: mi jak ubywało płynu to przez pekniety króciec z tyłu silnika tam gdzie sa czujniki temp. pekniecie sie tworzyły po rozgrzaniu płynu, tworzyło sie cisnienie i tam waliło.

dokładnie te uszczelki zostały wymienione :) a nadal jest ta sama sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mechanik to jakiś jasnowidz? Może być uszczelka, może być głowica a może i nawet blok. Wszystko da taki sam efekt, więc to żadna diagnoza. Jakby spalał płyn to nie ma innej opcji jak walenie kompresji w układ chłodzenia a to przecież dość łatwo zdiagnozować. Ubytki płynu, wysokie ciśnienie, zapowietrzanie się układu, zapach spalin w układzie, bomblenie w zbiorniku przy otwartym korku itp. Tu nie ma czarów. A mechanicy mają jeszcze specjalne czujniki czy też preparaty do wykrywania spalin w układzie chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...