karools 0 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Witam. Mam problem z LPG, otóż często zdarza się że na postoju obroty zaczynają falować i silnik gaśnie, w tym wypadku wystarczy trochę przegazować i wszystko wraca do normy. Ostatnio zauważyłem też że w okolicy 3000 rpm silnik szarpie, tak jakby na sekunde nie dostał paliwa. W czym może być problem ? Dodam że na benzynie wszystko jest w porządku. Centralka: STAG 4 ECO Wtryski: HANA H2000 Z góry dzięki za odpowieź. Edytowane 21 Września 2014 przez karools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 moim zdaniem może to byś wina przepustnicy. Miałem coś podobnego wyczyściłem zaadaptowałem usunąłem błędy przepustnicy i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karools 0 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) moim zdaniem może to byś wina przepustnicy. Miałem coś podobnego wyczyściłem zaadaptowałem usunąłem błędy przepustnicy i jest git Dzięki kolego, a jakim środkiem najlepiej wyczyścić przepustnicę ?? Wydaje mi się jednak że to nie przepustnica, dzisiaj wogóle nie mogłem jechać na LPG, przy mocniejszym przyspieszaniu silnikiem zaczyna szarpać jakby brakło mu paliwa, a wystarczy przełączyć na benzynę i wszystko wraca do normy. Gaz był zakładany gdy turbina nie pracowała (urwana klapka w żeliwie), po naprawie gdy turbina pompuje jak należy zaczynają się problemy. Czy to możliwe że silnik dostaje za dużo powietrza a lpg było przystosowane do mniejszej dawki ??? Edytowane 22 Września 2014 przez karools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Hej, pozwólcie, że się podepnę...Otóż u mnie z kolei są podwyższone obroty na biegu jałowym, czasami stoją w miejscu, czasami rosną do pewnego momentu ok. 1200rpm i spadają do właściwych i od nowa... Przepustnica była czyszczona i adaptowana, jednak to nic nie dało :/Czy to znaczy, że przepustnica jest do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Vag jakies bledy? Raczej nieszczelnosc w dolocie odmie niz przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Przed czyszczeniem i kalibracją wyskakiwał błąd że jakiś dolny ogranicznik obrotów nie może być ustawiony, coś w ten deseń.Ale po kilku czyszczeniach i adaptacji poszło już bez błędów.Dolot szczelny, bo sprawdzałem jak szukałem braku boosta i to już poprawiłem... a nieszczelność w odmie, w którym miejscu najczęściej występuje? Na tym trójniku gumowym z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Ma ktoś numer części, ew. schemat z etki?thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybki34 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) I jak ? Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie czasem też tak się dzieje. Edytowane 8 Listopada 2014 przez szybki34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem. U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły. Mozecie podac nr tego zaworku lub cyknac fotke, albo wskazac gdzie on sie znajduje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem. U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły. Mozecie podac nr tego zaworku lub cyknac fotke, albo wskazac gdzie on sie znajduje?? Nr zaworka to 035103245A koszt w ASO ok 30 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi67 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam podłącze się do tematu przepustnica zaadoptowana brak błędów a w czasie jazdy po wyspszegleniu obroty spadają do minimum i potem oscylują w granicy 400/600 na postoju jest okei morze macie jakiś pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabanos78 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Przerwa na świecach sprawdzona? ile wynosi? Ustaw na 0.7 mm i musi być dobrze, sprawdź też zawór DV czy jest szczelny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się