Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falują obroty


karools

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z LPG, otóż często zdarza się że na postoju obroty zaczynają falować i silnik gaśnie, w tym wypadku wystarczy trochę przegazować i wszystko wraca do normy. Ostatnio zauważyłem też że w okolicy 3000 rpm silnik szarpie, tak jakby na sekunde nie dostał paliwa. W czym może być problem ?

Dodam że na benzynie wszystko jest w porządku.

Centralka: STAG 4 ECO

Wtryski: HANA H2000

Z góry dzięki za odpowieź.

Edytowane przez karools
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem może to byś wina przepustnicy. Miałem coś podobnego wyczyściłem zaadaptowałem usunąłem błędy przepustnicy i jest git ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem może to byś wina przepustnicy. Miałem coś podobnego wyczyściłem zaadaptowałem usunąłem błędy przepustnicy i jest git

Dzięki kolego, a jakim środkiem najlepiej wyczyścić przepustnicę ??

Wydaje mi się jednak że to nie przepustnica, dzisiaj wogóle nie mogłem jechać na LPG, przy mocniejszym przyspieszaniu silnikiem zaczyna szarpać jakby brakło mu paliwa, a wystarczy przełączyć na benzynę i wszystko wraca do normy.

Gaz był zakładany gdy turbina nie pracowała (urwana klapka w żeliwie), po naprawie gdy turbina pompuje jak należy zaczynają się problemy. Czy to możliwe że silnik dostaje za dużo powietrza a lpg było przystosowane do mniejszej dawki ???

Edytowane przez karools
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, pozwólcie, że się podepnę...
Otóż u mnie z kolei są podwyższone obroty na biegu jałowym, czasami stoją w miejscu, czasami rosną do pewnego momentu ok. 1200rpm i spadają do właściwych i od nowa...

Przepustnica była czyszczona i adaptowana, jednak to nic nie dało :/
Czy to znaczy, że przepustnica jest do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed czyszczeniem i kalibracją wyskakiwał błąd że jakiś dolny ogranicznik obrotów nie może być ustawiony, coś w ten deseń.
Ale po kilku czyszczeniach i adaptacji poszło już bez błędów.
Dolot szczelny, bo sprawdzałem jak szukałem braku boosta i to już poprawiłem... a nieszczelność w odmie, w którym miejscu najczęściej występuje? Na tym trójniku gumowym z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak ? Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie czasem też tak się dzieje.


Edytowane przez szybki34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem.

U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły.

Mozecie podac nr tego zaworku lub cyknac fotke, albo wskazac gdzie on sie znajduje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie standard zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem.

U mnie za podobne objawy był winny właśnie ten zaworek.Po wymianie spokój i obroty się uspokoiły.

Mozecie podac nr tego zaworku lub cyknac fotke, albo wskazac gdzie on sie znajduje??

Nr zaworka to 035103245A koszt w ASO ok 30 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podłącze się do tematu przepustnica zaadoptowana brak błędów a w czasie jazdy po wyspszegleniu obroty spadają do minimum i potem oscylują w granicy 400/600 na postoju jest okei morze macie jakiś pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerwa na świecach sprawdzona? ile wynosi?


Ustaw na 0.7 mm i musi być dobrze, sprawdź też zawór DV czy jest szczelny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...