Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Synhronizacja rozrządu a spalanie.


Delfin32

Rekomendowane odpowiedzi

A jak Wy to tak prosto sobie przestawiacie? Wystarczy zdjąć osłonę paska odkręcić te 3 śrubki i w ten sposób zmienia się kąt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale trzeba miniminiminimalnie kręcić bo to bardzo czułe jest. Mi za pierwszym razem z pół godziny zeszło na naukę.

58f650b1857348efb7b00fcb43bf448d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie rozrządu jest -0,5, wcześniej miałem 0,0, a czasami nawet 0,5. Wcześniej w bloku 015 miałem spalanie 0,4 l/h, teraz mam 0,6 l/h, FIS też pokazuje więcej, ale nie sprawdzałem jeszcze spalania z tankowania. Czy kręcenie drugim kołem ma też taki wpływ na spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km

po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:)

w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km

po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:)

w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był

To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde to ja chyba też mam coś źle, bo w grupie 004, w rubryce 3 (Injection Duration) mam 6,6.

Ale zauważyłem jeszcze, że u mnie rubryki w bloku 004 inaczej się nazywają niż u Ciebie Grzesiek, to chyba nie zależy od wersji VCDS, bo robiłem ostatnio logi koledze z BPW i tam też jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km

po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:)

w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był

To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade.

Mam dobrze teraz mam na blokady właśnie ustawione! Ustawiali mi w servisie VW na Ndodrzańskiej w Szczecinie, Tam mi powiedziano ze ma być właśnie 6,6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w BRE w 4 polu -2,94 ( waha się to w zależności od obrotów, np w okolicach 2000 obr/min mam -2,54 a na wyższych czasem wskoczy - 3,24), W polu nr 3 mam chyba ok 7. Dzwoniłem z tym do Master Tuning gdzie robiłem program i usłyszałem, że jest to w normie i żebym nie szukał cyt:"dziury w d*pie" :) Jak z samochodem jest wszystko ok to może lepiej nie ruszać... sam nie wiem, oby nie było tak jak z pompą oleju, po licznych postach na forum postanowiłem oddać zapobiegawczo do regeneracji ( przebieg 200 tyś km). Po wyjęciu całego oryginalnego modułu zero luzów, nie widać żadnego charakterystycznego zużycia. No ale jak już wyjęte pojechało do przerobienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze rowniez zauwazylem ze srednie spalanie w moim AVFie przekracza 7 litrow z tego co pamietam bylo mniej ponizej siedmiu a jak zona jezdzila to nawet ponizej 6,5l czy vagiem idzie sprawdzic ile pali? Czy to normalny wynik?

Wysłane z mojego Szajsunga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie to normalne...7L jak na silnik prawie 140to konny.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kazdym PD i CR sie ustawia

Moze nie do konca na temat ale spotkalem sie z opinia ze w silnikach CR ten parametr nie ma az tak duzego znaczenia jak w silnikach PD, prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...