jolley 16 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Panoćki, jak Wam się sprawują regenerowane wahacze? W okolicy Rzeszowa/na Podkarpaciu ktoś się tym zajmuje? Edytowane 8 Lutego 2019 przez jolley Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobocek82 0 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Witam Ja swoje regenerowałem w Poznaniu. Zrobiłem 120tys. 85% autostrada i poza pękającymi gumowymi osłonami sworzni górnych wahaczy (trochę masy uszczelniającej bond &seal rozwiązało problem) wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Gdzięś dawniej wyczytałem w necie że w Rzeszowie regenerują. Ja już 8 lat jeżdze autkami z wielowachaczem i jedyne co kupiłem nowe do zawieszenia to końcówki drążka kierowniczego oraz łączniki stabilizatora. A tak to tylko używane wachacze oryginalne i rzadko zaglądam do zawiechy. Większość ludzi kupują zestawy tak do 500 zł lecz ciężko tym objeżdzić 2 lata . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Na raz też ciężko wydać 2k na Ori zestaw, co już coraz to częściej wytrzymuje 3 lata gwarancji i pada. Z tym nic się nie dzieje poza tulejami, które można wymienić i sworzniami (tu nic nie poradzimy, chyba że można kupić nowy sworzeń wraz z kopułką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxiiiii 0 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Panowie, takie zapytanie, mam w swoim a4 b6 2001r jeszcze oryginalne zawieszenie które na sworzniach nie ma najmniejszych luzów jedynie dolne wahacze banan i prosty na tulejach mają spore luzy i chciałbym te tuleje wymienić na Lemfordery z tym że banan mam lepfordera a prosty jest TRW, oba ze znaczkami audi. Czy te tuleje w obu markach są takie same? Mowa w wszystkich tulejach wahaczy dolnych czyli 14541 01, 36688 01, 17659 01. Chyba odpowiednie dobrałem? Pozdrawiam Edytowane 29 Marca 2020 przez Maxiiiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Wymieniaj całość bo po wymianie dolnych zaraz górne polecą. 19nasto letnia guma juz dawno straciła swoje właściwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxiiiii 0 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) 52 minuty temu, pila24 napisał: Wymieniaj całość bo po wymianie dolnych zaraz górne polecą. 19nasto letnia guma juz dawno straciła swoje właściwości. Góra jest idealna nie widzę sensu wymieniać, pytanie było czy wahacze trw i lemforder mają te same wymiary tulei. Edytowane 29 Marca 2020 przez Maxiiiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Panowie i jak udało się komuś wymienić sam sworzeń w wahaczu ? Dzisiaj próbowałem i ani nie drgnie. Ciekawe czy jest on wciskany czy wkręcany ? Próbując go wykręcić tylko zgniotłem blachę na którą zakłada się gumę ze sprężyną i nic więcej nie ruszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Wciskany na prasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się