Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning AJM


Lopezer

Rekomendowane odpowiedzi

A tak z ciekawości jak sądzicie:

zdrowy AJM, turbina po regeneracji (niestety nie AWX :kwasny:) z FMIC ile można z tego wyciągnąć? 150 KM bez szaleństw?

ogarnę wszystko i chcę to wystroić tylko nie wiem czego się spodziewać po takim zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, u mnie turbina dmucha 2.5 bara, nie chce rozwalić turba, co zrobić? Oprócz czyszczenia lub regeneracji coś jeszcze pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko zerknąłem w wsad od ajm i tam mapa turbo w ori jest wyskalowane do 2100 mb przy 55 mg paliwa więc jak u ciebie może ładować 2500 ? Może masz wgrany jakiś g.....y program z ebay bądź gryzonia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy. Jak masz sprawna geometrie to do tunera. A jak masz niesprawna i przeladowuje to turbo do wyjecia i, czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ajm + turbo awx + pompki al, seryjnym IC + dp brak srodkowego ile moze wyjsc? obecnie na seryjnych pompkach + awx 160/360. Do jakiej mocy takie turbo wyda z pompkami AL + w przyszlosci IC centralny?

Edytowane przez pablo15005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem auto od Użytkownika Lopezer i robiłem uszczelke pod głowicą ( nie, nie wydmuchalo od chipa) lecz ze starości przerdzewiała na 4 cylindrze. Zdążyłem zrobić po zakupie prawie 3tys km może mało ale za to w trasie i ostro nawet odcinkami 200km/h średnio 160 nie schodzilo. Przy zdjęciu głowicy jedynie Hydro wymieniłem na nowe bo dwa miały lekkie juz wytarcia a nie zamierzam tego rozbierać za rok czy i wcześniej. Egr zaslepiony w piec dostaje i jeśli chodzi o motor to czysto jak nie wiem tłoki gładzie gniazda normalnie się zdziwiłem w silniku czysto pompki itp. korekcje 0.00 do max 0.07 turbina zero luzów ślady oleju normalne jak to w tdi na ściankach co najlepsze na autostradzie 160-180km/h jechałem większość i nawet kolega pytał oleju ci nie bierze przy takiej jeździe mowie a nie wiem i wiecie co grama nie wziął z trasy ponad 1500km ( olejem zalany 5W30) temp 100-110C max wiec silnik zdrowy i naprawdę turbina kręci ładnie nie wyje itp. a kolega na pewno też go kręcił bo nie wierzę że nie. Wiec nie jest wcale tak tragicznie jak piszecie może i faktycznie program trochę za agresywny z początku ale nie ma tragedii. Oleju nie łyka cicho pracuje... Co kilka dni latam do wawy wyprzedzanie itp i olej jak był tak jest jakby program tak go pompowal to napewno olej by się grzal przy garowaniu a nawet na 120 nie wszedł. A i pisaliscie ze dawki podlane to czemu w ogóle nie dymi nawet bąka nie puszcza no może mała mgiełka...Pozdrawiam Klubowiczów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki małe pytanko, co by nie wtopić.. Aktualnie posiadam program na 143km przy seryjnych gratach. Teraz doszło Turbo AWX, kolektor AWX, FMIC, KAT OUT, EGR OUT, środkowy OUT.. Chcę znowu stroić, ile mogę liczyć na seryjnych pompkach? Czy jest sens ładowania pompek AL, koszt ponad 1000zł dla 10KM? Bo więcej chyba turbo AWX nie da rady.. Jakie wasze zdanie? A może jakieś tańsze pompki z AWX 073AR? Pozdrowionka.

Edytowane przez sk8rudex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.04.2017 o 12:31, sk8rudex napisał:

Cześć chłopaki małe pytanko, co by nie wtopić.. Aktualnie posiadam program na 143km przy seryjnych gratach. Teraz doszło Turbo AWX, kolektor AWX, FMIC, KAT OUT, EGR OUT, środkowy OUT.. Chcę znowu stroić, ile mogę liczyć na seryjnych pompkach? Czy jest sens ładowania pompek AL, koszt ponad 1000zł dla 10KM? Bo więcej chyba turbo AWX nie da rady.. Jakie wasze zdanie? A może jakieś tańsze pompki z AWX 073AR? Pozdrowionka.

jak seryjne pompki zdrowe to 160-170 ps jest w zasiegu ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, spanky napisał:

jak seryjne pompki zdrowe to 160-170 ps jest w zasiegu ....

Czyli nie ma sensu ładować większych pompek, jeżeli 170 to też kres turbawy z AWX? Stroić na takim setupie jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie chiptuning ale dotyczy AJMa :decayed: jak wsadzę turbo AWXa to co najlepiej dać; redukcje na Ori wąż, wąż z AWXa na te złączki czy jakiegoś silikonu na FMIC szukać żeby na opaskę zamontuwać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj redukcję na 38 mm na ori wąż sporo tego w sieci jest do kupienia . Będzie najszybciej a przy doładowaniu jakie może dać gt1749Va bez problemu wystarczy . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie dzieje z tymi redukcjami? Zresztą jak się raz wsadI to raczej się tego nie rusza często 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z redukcjami nie dzieje się nic, a z wężami bywa róznie. Kup redukcje, jak będziesz miał problemy to łatwiej coś wymyślić wtedy. Btw GT1749va w 2.0 16v ma taką redukcje oryginalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych redukcjach siada uszczelka, takze przed montażem warto sobie pomiary zrobić i spisać gdzieś do watku o aucie, będzie przydatne na dłuższą mete

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie ale, żeby zablokować tą redukcje to szukać ori drutu (spinki czy jak to się tam zwie) czy można sobie jakoś w inny sposób poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie ale, żeby zablokować tą redukcje to szukać ori drutu (spinki czy jak to się tam zwie) czy można sobie jakoś w inny sposób poradzić?

Kup oryginal może być używa. Nic nie warto kombinować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...