Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapali i zgaśnie 1.8t aeb


zbyszek190

Rekomendowane odpowiedzi

witam potrzebuje pomocy auto odpala i zaraz gasnie.

wymieniłem odmę przeczyściłem podstawę odmy wymieniłem zaworek w tym trójniku do domy chyba to jest do odpowietrzania skrzyni korbowej w podstawie filtra oleju mialem gwint zwalony na czujniku i był na kleju więc myslałem ze wymienie ale nie było takiej więc zrobiłem redukcje i zamontowalem czujnik.

po odkreceniu podstawy oleju zobaczyłem że leży tam taka śrubka co niby ma być wkrecona w podstawe od srodka niby to jakis regulator cisnienia oleju czy jakos chyba tak wiec to zakrecilem wszystko poskladalem dalem nowy filtr oleju i nowy olej zaplalil pierwszym razem pochodziło moze 10 s i zgasło i teraz odpali za kazdym razem i zaraz gaśnie .

przed ta wymianiana mailem problem z wypadaniem zaplonu i na zimnym telepal i gasnal i chwile jak pochodzil to juz normaalnie chodzil to nastepnego dnia kiedy stal po nocy.

ciśnienie sprezania dobre cisnienie oleju przed tez bylo dobre nowe swiece

żadnych błedów ktoś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ paliwowy trzeba przejrzeć,na próbę zamontuj zaworek zwrtny jak pomoże to na stałe daj go do baku lub wymien pompe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompka dobrze podaje to zakładanie zaworka chyba nie ma sensu. Auto pali, czyli paliwa nie cofa. Z jakiej przyczyny gaśnie? - to jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz cisnienie oleju po naprawach dla spokoju, poza tym komplet logow 2 7 13 25 do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logów nie zrobi gdyż auto odpali i zaraz gasnie ..dzisiaj wymienie jeszcze raz filtr paliwa i przeloże od kolegi regulator ciśnienia na listwie ...innych pomysłow nie mam chyba ze ktos ma to bede sprawdzal


wymieniłem filter dla pewnosci ...podmieniłem regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ...zamocowalem zaworek zwrotny na powrocie i potem na odwrot dalem na zasilanie i tak czy tak dalej to samo.

pompke slychac jak dobija benzyne po dobiciu bulkie w baku


i jakie powinni byc cisnienie paliwa auto jest podciagniete do 204km

mam manometr tylko bede musial dorobic koncowke zeby wkrecic w wezyk do listwy wtryskowej co jest na kluczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 bary.

Odepnij kata od turbo i zobacz co będzie sie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a immobilizer brałeś pod uwagę może od obcina zapłon bo np przemieściła się pestka w kluczyku i nie łapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ale mołbys jakoś dokladniej z tym przemieszczeniem..

przed czynnosciami z odma wyciagnelem komputer zeby elektryk go obejrzal czy moze cos nie bylo wypalonego.

potem go wsadzilem i nie odpalalem tylko od razu zaczelem od odmy postawy oleju

palilem go ze zwyklego kluczuka...a mam jeszcze drugi z pilotem nie wiem czy to jakoś róznice ma na tym z pilotem nie palilem jeszce


i po przekreceniu stacyjki na desce pokazuje sie auto z kluczykiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zgasnie to nic sie nie swieci.

\teraz probowalem kluczyka z pilotem odpalil ale strasznie mial niskie obroty chcialem dodac gaz ale jakby gaz wogole nie reagowal pochodzil 10sekund moze 15 i zgasl i za kazdym razem jak odpali to zgasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zgasnie to nic sie nie swieci.

\teraz probowalem kluczyka z pilotem odpalil ale strasznie mial niskie obroty chcialem dodac gaz ale jakby gaz wogole nie reagowal pochodzil 10sekund moze 15 i zgasl i za kazdym razem jak odpali to zgasnie

mam to samo z moim audi tez 1.8t aeb ... i mechanicy nie wiedza co i jak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce?

W b5 jak miałem problem z IMO to kręcił a nie zapalał. Zero reakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...