cabanmat 6 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Witam Prześladuje mnie dziwna przypadłość, że silnik nie wkręca się na obroty. Można go powoli rozpędzać, ale gdy wcisnę pedał w podłogę silnik nie reaguje... Stale pojawia się błąd 17964... Wykonałem logi... STATYCZNE:Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187940.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187941.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187942.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187943.htmlGrupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187944.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187945.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187946.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187947.htmlGrupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187948.htmlGrupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187949.html DYNAMICZNE:Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187953.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187954.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187955.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187956.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187950.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187951.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187952.html BASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187957.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187958.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187959.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187960.html Kąt wtrysku : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Sprawdz czy instalacja podciśnienia jest szczelna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Przepływke, zawór N75 można wykluczyć ? Akurat przy robieniu logów... auto przyśpieszało... nie robiło mu się to co zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Z logów basic settings widać, że nie pracuje EGR i sterowanie turbiną. Jeżeli EGR nie jest zaślepiony to częścią wspólna jest brak podciśnienia. N75 narazie nie można wykluczyć. W pierwszej kolejności sprawdź przewody podciśnienia, ewentualnie zmierz podciśnienie jeżeli masz wakumetr. Przepływke narazie zostaw w spokoju. Postaraj się naprawić sterowanie turbiną(w grupie 11 i 03 BS powinieneś widzieć zmieniające się wartości przy on/off, narazie wszystko stoi w miejscu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) EGR nie jest zaślepiony Widzi ktoś coś jeszcze ciekawego w logach ? Edytowane 3 Października 2014 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol052 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Czy kolega rozwiązał swój problem? Mam podobny przypadek i rozkładamy już ręce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztr 0 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dołączam sie do pytania... mam tego samego szkodnika Zyje tu jeszcze ktos? Czy tylko tyle zostalo z tego forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ja auto oddałem na czyszczenie turbosprężarki rok temu... (1 Lipca 2015) do tej pory jeździ i nic się nie przycina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztr 0 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ok.. dzieki za odpowiedz ale turbo czyscilem bo przeladowywal cisnienie a ten blad to nie doladowanie cisnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Hmmm ja też miałem najpierw niedoładowanie, później elektryk wymienił mi jakieś dwa przewody podciśnienia i miałem już przeładowanie... Mi wyczyścili turbo, EGR, dolot i wszystko ładnie pracuje, dali też nowy przewód podciśnienia do turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monter11 0 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 miałem podobnie w moim z tym że okazało się po prostu że w czujniku przy bloku silnika przetarł się przewód,taśma izolacyjna zdziałała cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztr 0 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udalo sie rozwiazac problem... okazalo sie ze wezyk ten od vacum zasilajacy byl zalepiony od goracac i nie podawal cisnienia... a tyle co go wymienilem dzieki za pomoc... pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol052 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 z problemem przeladowania mam juz problem 1,5 roku. turbo czyszczone, n75 nowy, wezyki nowe a przeladowanie turbo zostalo. w dodatku berze olej podczas dynamicznej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się