Rozmys11 0 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Witam,serdeczna prośba o ocenę paska rozrządu, kupiłem niedawno auto wg ksiązki serwisowej i wlepki pod maską pasek ma teraz niecałem 50 tys km. silnika AFN , skrzynia automat. Pasek continental.Nie wiem czy lecieć już do mechanika czy jeszcze z trochę mogę polatać http://www.directupload.net/file/d/3761/pcvbqogs_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3761/zeozvkm9_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3761/ypb8x2gh_jpg.htm Edytowane 30 Września 2014 przez Rozmys11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wymiana paska w tym silniku nie jest pracochłonna, ani jakoś nadzwyczaj inwazyjna, koszt samego paska też jest na prawdę bajeczny, a więc jak wymienisz będziesz miał spokój duszy, bo nie wiesz jak ktoś nim jeździł, czy szarpał, czy dawał ognia itp... dwa 50 tyś w jakim czasie ?? Wygląda na całkiem zdrowy, ale sam musisz zdecydować, koszt nie jest wielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Widziałem paski które się zrywały a wyglądały jak nowe. Ja dla świętego spokoju w Audi jak i poprzednich zrobiłem pakiet startowy (rozrząd + olej i wszystkie filtry ) wiem co ma i latam juz bezawaryjnie 2 lata i prawie 40tys km Rozrząd do afn'a nie jest drogi a remont głowicy trochę kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozmys11 0 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wymiana paska w tym silniku nie jest pracochłonna, ani jakoś nadzwyczaj inwazyjna, koszt samego paska też jest na prawdę bajeczny, a więc jak wymienisz będziesz miał spokój duszy, bo nie wiesz jak ktoś nim jeździł, czy szarpał, czy dawał ognia itp... dwa 50 tyś w jakim czasie ?? Wygląda na całkiem zdrowy, ale sam musisz zdecydować, koszt nie jest wielki. 4,5 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 5-7 lat to max, choć są tacy co śmigają po 15 i udało im się ale mieli szczęście. 5 - jeśli silnik ma wiele rolek, 7 - jeśli nie jest to wielorowkowy rozrząd. No i oczywiście wymiana interwał wskazania w/g zaleceń producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozmys11 0 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 5-7 lat to max, choć są tacy co śmigają po 15 i udało im się ale mieli szczęście. 5 - jeśli silnik ma wiele rolek, 7 - jeśli nie jest to wielorowkowy rozrząd. No i oczywiście wymiana interwał wskazania w/g zaleceń producenta. No i oczywiście wymiana interwał wskazania w/g zaleceń producenta- co to znaczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Tak nie ocen7sz stanu paska tylko wizualnie trzeba zdjąć i zobaczyć czy nie ma pęknięć między ząbkami tym bardziej że już przyjechałeś 50 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xree 0 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Mi on wygląda na stary:) - Wydaje mi się że nie przylega idealnie do koła wałka - chyba że to tak na foto tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Biorąc pod uwagę "zalecane " interwały wymian co 60 tkm to realna strata eksploatacyjna jest jak 5:6 czyli znikoma . Zaś ryzyko pozostaje zawsze po kupnie samochodu . Cofnięte budziki i takie inne niespodzianki mogą cię o wiele więcej kosztować. Jak kupiłeś auto dla siebie to nad czym się zastanawiasz. Ogólnie przyjętą zasadą jest brak zaufania do sprzedającego i wymiana oleju filtrów i paska traktując to jako wkład starowy. Edytowane 2 Października 2014 przez janusz_stg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Miał może ktoś przypadek, że zrobił rozrząd u mechanika, gdzie gwarancja jest na 60 000 km lub 5 lat i rozrząd uszkodził silnik ? Pytam z ciekawości jak to wygląda, bo różnie się mówi. Rozrząd firmy SKF 1. Czy producent np SKF odpowiada za szkody i daje nowe części lub może dać silnik "w podobnym stanie"? 2. Gwarancja obejmuje wymianę samego rozrządu czy wszystkich rzeczy, które przez to ucierpiały ? 3. Jak z kosztami naprawy czyli tzw. robocizna. Kto za to płaci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Opel Omega 2.0 16V . Urwany pasek rozrządu. Naprawa głowicy i nowy rozrząd zlecony w warsztacie . Faktura 3600 zł. Przejechane kolejnych 3,5 tkm . i ta sama historia. Urwany rozrząd .Wyjaśnienie przyczyny.:Sklep sprzedal złą śrubę napinacza paska. Zcięta śruba. Rozwiązanie problemu: Sklep poniósł koszty nowych części - warsztat wykonał kolejny raz naprawę. Kolejna faktura i nowa gwarancja. Jeden warunek Faktura za wykonaną usługę i zakup części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się