Dev 1474 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Porównujesz zdechle 312mm do 320mm ? Prosze Cię. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Porównujesz zdechle 312mm do 320mm ? Prosze Cię. .. Naprawdę te 8mm robi tak wielką różnicę??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 6 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 ta robi heheh szkoda gadać gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) ta robi heheh szkoda gadać gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: Byłbym ostrożny z wysnuwaniem pochopnych opinii DEV to stary wyjadacz w kwestii hamowni i raczej wie co prawi. Hm sam nie wiem zbytnio jakie są różnice ale może średnica tłoka też się różni a to już robi dużo. Edytowane 1 Października 2014 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griffe 0 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Motorownie "sam" dłubałem, wiele się nie nadłubało bo raz, że to silnik NA, dwa sam w sobie jest mało wydajny. Kompletny wydech, obróbka głowic łącznie z wałkami Schricka, dolot i strojenie. Żeby nie było samego OT, swego czasu tarcze Mikody to był kiepski wyrób, po ostrym hamowaniu falowały się od temperatury i było bicie - nie wiem jak jest teraz, być może dawno to poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 ta robi heheh szkoda gadać gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: Niestety, nie jestem w stanie znizyc swojej wypowiedzi na ten temat do Twojego poziomu abys mógł to zrozumiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Koledzy najpierw trzeba by się zastanowić ile koni chcemy wyhamować. Jak seryjne czy też podniesione o 15-20 koni to i heble seryjne wystarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 z tą róznica że hamulce nie służą do szybkiej jazdy, tylko do szybkiego zatrzymywania auta z predkosci 50.100 czy 200km/h seryjne auta przy hamowaniu ze 150-170km/h maja ten problem że przy 60-70 juz ich praktycznie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 320mm wejda bez problemu do kol 15 ? (ori fele) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Czyli minium 16 musi byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 kolego serie mam 312 wiec dużo nie brakuje do 320 do tego w kwietniu założone nowe tarcze atm mikody i klocki ferodo premier Kolego w 312 masz ten sam zacisk co w 288 ... jak byś oba zaciski 312 i 320 miał w łapkach to może być zrozumiał różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Czyli tarcze 312 podchodza pod 288 bez modyfikowacji i kombinacji. Z Waszych odpowiedzi wnioskuje, ze taka zmiana nie ma sensu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 tomasz102 myśl myśl myśl jak mawiął Kubuś Puchatek ... a klocki w czym siedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Musisz zmienić jarzma i najlepiej osłony tarcz bo te z 288 to popelina. Ogólnie badałem temat i odpuściłem 312. Zbieram graty pod 320. Tobie radze to samo jeśli lubisz polatać. Edytowane 2 Października 2014 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 6 Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 ja nadal uznaje ze w moim wypadku jest to bezsensowne gdybym miał wymienić na wieksze to 345 i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 I co dalej ? Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się