Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki lakier na hamulce


BEX4

Rekomendowane odpowiedzi

ta robi heheh szkoda gadać :grin: gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: :grin: :grin:

Byłbym ostrożny z wysnuwaniem pochopnych opinii :wink: DEV to stary wyjadacz w kwestii hamowni i raczej wie co prawi. Hm sam nie wiem zbytnio jakie są różnice ale może średnica tłoka też się różni a to już robi dużo.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorownie "sam" dłubałem, wiele się nie nadłubało bo raz, że to silnik NA, dwa sam w sobie jest mało wydajny. Kompletny wydech, obróbka głowic łącznie z wałkami Schricka, dolot i strojenie.

Żeby nie było samego OT, swego czasu tarcze Mikody to był kiepski wyrób, po ostrym hamowaniu falowały się od temperatury i było bicie - nie wiem jak jest teraz, być może dawno to poprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta robi heheh szkoda gadać :grin: gdybym miał wymieniać to napewno nie z 312 na 320 :grin: :grin: :grin:

Niestety, nie jestem w stanie znizyc swojej wypowiedzi na ten temat do Twojego poziomu abys mógł to zrozumiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy najpierw trzeba by się zastanowić ile koni chcemy wyhamować. Jak seryjne czy też podniesione o 15-20 koni to i heble seryjne wystarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą róznica że hamulce nie służą do szybkiej jazdy, tylko do szybkiego zatrzymywania auta z predkosci 50.100 czy 200km/h

seryjne auta przy hamowaniu ze 150-170km/h maja ten problem że przy 60-70 juz ich praktycznie nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego serie mam 312 wiec dużo nie brakuje do 320 do tego w kwietniu założone nowe tarcze atm mikody i klocki ferodo premier

;)

Kolego w 312 masz ten sam zacisk co w 288 ... jak byś oba zaciski 312 i 320 miał w łapkach to może być zrozumiał różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić jarzma i najlepiej osłony tarcz bo te z 288 to popelina. Ogólnie badałem temat i odpuściłem 312. Zbieram graty pod 320. Tobie radze to samo jeśli lubisz polatać.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nadal uznaje ze w moim wypadku jest to bezsensowne gdybym miał wymienić na wieksze to 345 i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co dalej ?

Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...