Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4B5] grafitowy płyn i duży przepływ płynu


endrju85

Rekomendowane odpowiedzi

Problem zaczął się mniej więcej 6 miesięcy po kupnie auta, wyrzuciło łożysko i uszczelniacz z pompy, wróciłem do domu bez płynu ok 8km.

Okazało się ze jakiś pseudo mechanik wymieniał łożysko i nadcią obudowę. Wymieniłem pompę na używkę, zbiornik wyrównawczy i przepłukałem układ.

Po niedługim czasie płyn się zrobił czarny i zabiło sito w zbiorniku więc ponowna wymiana zbiornika. Zauważyłem dość duży przepływ płynu w zbiorniku więc kupiłem następną pompę zgodnie z nr z etki efekt ten sam dość duży przepływ płynu nawet na postoju. Dodam ze maglownica nie cieknie i nie stuka.

Czy w maglownicy jest jakiś zawór niedomknięty który powoduje stały przepływ płynu?

Czy syf w zbiorniku może być spowodowany wypłukiwaniem resztek zmielonego uszczelniacza z pierwszej pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przeczytaj się i powiedz czy rozumiesz to co napisałeś ... normalnie trzeba się zastanowić i mniejwięcej domyślić się o co chodzi ... nie prościej było to nazwać układem wspomagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszystko pracuje i dziwnych odgłosów nie ma to wg mnie to tylko zmienić płyn celem wypłukania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z dużym przepływem płynu? Może ktoś kasował luz na magtlownicy i za mocno docisną śrube regulacyjną co zwiększyło zapotrzebowanie na płyn a tarcie pomiędzy elementami wspołpracującymi ze soba powodują wycieranie się tych części i zabrudzenie płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy układ kierowniczy pracuje anormalnie - tzn. czy kierownie jest utrudnione, kierownica ciężko chodzi, wspomaganie słabie z kolejnymi szybkimi skrętami, czy kierownica nie wraca do położenia do jazdy na wprost

Na wyjściu z pompy jest zawór regulacji przepływu, może w nim należy szukac problemów ale jak nie odczywasz dyskonfortu w kierowaniu to nie wiem czy warto na siłę szukać problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica chodzi z lekkim oporem, bez problemu wraca do jazdy na wprost, można kręcić kierownicą dłuższą chwile i wspomaganie nie słabnie.

Zawór ten ma za zadanie utrzymać stałe ciśnienie w układzie bez względu na obroty silnika jakby się ten zawór zacinał to by wspomagania nie było na niskich obrotach lub po dłuższym postoju auta.

W sobotę postaram się kolejny raz przepłukać układ.


sorry ze nic nie pisalem ale temat samochodu zostal chwilowo zawieszony z powodu narodzin syna :banan:

dam znac jak ogarne temat z autem, jezeli ktos bedzie mial jakies sugestie odnoscnie wspomagania napewno wyslucham i sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odstaniu starego płynu pojawiły sie w nim opiłki metalu a poza tym po dłygim postoju auta przez chwile niema wspomagania w prawą strone wiec maglownica do regeneracji.

A tak chciałem tego uniknąć-trzeba dziecko okraść z becikowego :( .

Czy zna ktoś dobry zakład zajmujący sie regeneracją maglownic na podkarpaciu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...