MichalPoti 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Witam, Panowie, dzisiaj kupiłem rolki do rozrządu do AWX. Mała, prowadząca wydaje się być ok. Zarówno na metalu jak i na plastikowej osłonie łożyska jest wytłoczony znak INA. Inaczej wygląda to w rolce napinacza. Z tyłu jest napis "Litens" Made in Canada natomiast na plastiku ochraniającym łożysko napis "GMB Korea". Czy to podróba? Czy te rolki to zwykłe "chińczyki" pakowane w ładne pudełka niemieckich marek? Z góry dzięki za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Czyli INA to teraz zwykły produkt z chin tak? Tragedia, mało ta rolka nie kosztowała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 A co za roznica ? Chiny Ludowe czy Korea Północna ? Produkt jest INY i ma spelniac jdj wymagania. Montuj zestaw, o nic sie nie martw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Litens to ori rolka która była w aucie od wyjazdu z fabryki. Bo to główny dostawca. Martwilbym się gdyby to był syf skfu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) OK dzięki za pomoc. Kolejna moja wątpliwość czy aby na pewno dobrałem odpowiednio tę rolkę. Podobno w AWX występują 2 rodzaje? Mój VIN to 8E32A174298. Rolka ma numery INA 531056530 co odpowiada AUDI 038 109 243 M AUDI 045 109 243 F Chyba się pośpieszyłem i kupiłem nie tę. Powinna być taka jak z tego zestawu: http://archiwum.allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-napinacz-vw-passat-b5-fl-1-9tdi-awx-i4302296565.html prawda? Z góry dzięki Edytowane 3 Października 2014 przez MichalPoti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Według mnie kupiłeś nie ten napinacz co trzeba. W Twoim aucie jest napinacz hydrauliczny. NIE POLECAM napinaczy hydraulicznych INA. Kup oryginalny w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Hydrauliczne są do lipca 2002.Lipiec ma już zwykły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Dzięki Panowie za pomoc. Mam juz odpowiednią roleczkę. Kolejne pytanie jak to jest z wymianą samego napinacza? Czy też tłumika drgań paska bo i tak tez chyba ludzie to nazywają. Czy to wymienia się co rozrząd? Mam co najnmiej dwóch znajomych którzy mają passaty AWX i tego nie wymieniali przy rorządzie a jedynie samą rolkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Jak chcesz wytrzeć d....e szkłem to się pokaleczysz. Rozrzad robi sie kompleksowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Rozumiem z tym, że chodzi mi o to co się nim może popsuć, w rolce popsuć może sie łożysko, pasek z czasem się wyciąga, traci swoje właściwości itp a napinacz? Jak to działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Chyba mowa o dwóch rzeczach. Napinacz paska rozrządu do wymiany zawsze, a napinacz paska wielorowkowego alternatora tylko jak wyje, trzeszczy, drży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Chyba nie.. chodzi o sam rozrząd a dokładniej o: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Czyli masz auto przed lipcem 2002. Ten napinacz też się wymienia z rozrzadem bo lepiej nie ryzykować. Ale są ludzie i ludzie. [emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 To jest napinacz hydrauliczny, zostawisz stary, dasz nowy pasek, napnie ci to bardziej, i może puścić uszczelnienie, wtedy rozrząd jeszcze raz do wymiany. Tak jak DEV napisał, rozrząd wymianie się cały co na nim jest, taka była i będzie zasada. Nie będę nic za wiele mówił, ale rolki z napisem LITENS są prawdziwe INA wg mnie, a dlaczego bo wystarczy wyjąć rolkę niby INA ale z zestawu INA i już są rolki z napisem CHINA - niestety czuć to w dłoni wagowo że jest to gorsza jakoś i inna. Tak więc allegro górą !!! tanie zestawy niech się sprzedają. zaś GMB to NTN śmiało bardzo dobre rolki i łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalPoti 1 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 dzieki panowie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się