Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rolka napinacza rozrządu INA oryginał?


MichalPoti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie, dzisiaj kupiłem rolki do rozrządu do AWX. Mała, prowadząca wydaje się być ok. Zarówno na metalu jak i na plastikowej osłonie łożyska jest wytłoczony znak INA. Inaczej wygląda to w rolce napinacza. Z tyłu jest napis "Litens" Made in Canada natomiast na plastiku ochraniającym łożysko napis "GMB Korea". Czy to podróba? Czy te rolki to zwykłe "chińczyki" pakowane w ładne pudełka niemieckich marek? Z góry dzięki za pomoc

.6pqjp4kc.jpg

g38aylrf.jpg

zrosgr98.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za roznica ? Chiny Ludowe czy Korea Północna ?

Produkt jest INY i ma spelniac jdj wymagania.

Montuj zestaw, o nic sie nie martw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litens to ori rolka która była w aucie od wyjazdu z fabryki. Bo to główny dostawca.

Martwilbym się gdyby to był syf skfu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za pomoc. Kolejna moja wątpliwość czy aby na pewno dobrałem odpowiednio tę rolkę. Podobno w AWX występują 2 rodzaje? Mój VIN to 8E32A174298. Rolka ma numery INA 531056530 co odpowiada

AUDI 038 109 243 M AUDI 045 109 243 F

Chyba się pośpieszyłem i kupiłem nie tę. Powinna być taka jak z tego zestawu:

http://archiwum.allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-napinacz-vw-passat-b5-fl-1-9tdi-awx-i4302296565.html

prawda?

Z góry dzięki

Edytowane przez MichalPoti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie kupiłeś nie ten napinacz co trzeba. W Twoim aucie jest napinacz hydrauliczny.

NIE POLECAM napinaczy hydraulicznych INA. Kup oryginalny w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za pomoc. Mam juz odpowiednią roleczkę. Kolejne pytanie jak to jest z wymianą samego napinacza? Czy też tłumika drgań paska bo i tak tez chyba ludzie to nazywają. Czy to wymienia się co rozrząd? Mam co najnmiej dwóch znajomych którzy mają passaty AWX i tego nie wymieniali przy rorządzie a jedynie samą rolkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wytrzeć d....e szkłem to się pokaleczysz. Rozrzad robi sie kompleksowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem z tym, że chodzi mi o to co się nim może popsuć, w rolce popsuć może sie łożysko, pasek z czasem się wyciąga, traci swoje właściwości itp a napinacz? Jak to działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mowa o dwóch rzeczach. Napinacz paska rozrządu do wymiany zawsze, a napinacz paska wielorowkowego alternatora tylko jak wyje, trzeszczy, drży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz auto przed lipcem 2002. Ten napinacz też się wymienia z rozrzadem bo lepiej nie ryzykować. Ale są ludzie i ludzie. [emoji12]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest napinacz hydrauliczny, zostawisz stary, dasz nowy pasek, napnie ci to bardziej, i może puścić uszczelnienie, wtedy rozrząd jeszcze raz do wymiany. Tak jak DEV napisał, rozrząd wymianie się cały co na nim jest, taka była i będzie zasada.


Nie będę nic za wiele mówił, ale rolki z napisem LITENS są prawdziwe INA wg mnie, a dlaczego bo wystarczy wyjąć rolkę niby INA ale z zestawu INA i już są rolki z napisem CHINA - niestety czuć to w dłoni wagowo że jest to gorsza jakoś i inna. Tak więc allegro górą !!! tanie zestawy niech się sprzedają. zaś GMB to NTN śmiało bardzo dobre rolki i łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...