Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali na zimnym


daniel12896

Rekomendowane odpowiedzi

Kabel mam z allegro za 40 zł ale chyba się nadaje : ) Chyba, że kupię w ciemno ten czujnik, drogi nie jest chcą 40 zł. Tylko plastik jest zielony a mój stary biały (kremowy) ale to chyba różnicy nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź VAGiem co mówią oba czujniki. Porównaj odczyty z czujnikiem od klimy na zimnym silniku. Szkoda kasy na zakupy w ciemno skoro łatwo to można sprawdzić. Jak odpali na zimnym to ma wyższe obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak odpali, a zdarza się to za drugim razem lub 3 to wskakuje na 1200 , ogólnie kręci z 5 sekund wskoczy na 300 ale coś jak by nie mogło go podciągnąć i gaśnie, czasem pomagało szybkie wciskanie pedału gazu, potem gaśnie i wtedy od razu zapala i wskakuje na 1200. czasem zafaluje.
To sprawdza się w Engine czy Instrumentals? i który kanał wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli niby ok. Który kanał to nie pamiętam. Ja zawsze patrzę po opisie. A do podstawowego sprawdzania zawsze można ściągnąć polskiego VAGa. Jeśli chodzi o sprawdzanie błędów to ja robię to właśnie niem bo wsio po PL, a potem ewentualnie weryfikuje jeszcze VAGiem.

Kable i świece sprawdzane? Kable można sprawdzić w nocy spryskując je wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ja mam po angielsku niestety . Spojrzę w opis i posprawdzam . Kable nowe, ogólnie musiałem wymienić kopułkę na starą z palcem, bo nowa miała przebicie na jednej wtyczce gdzie wchodzi kabel WN. Świece były nowe kupione. Może coś z tym paliwem, że nie podaje od razu takiego ciśnienia i nie chce zapalić za pierwszym.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sprawdzić jeszcze ciśnienie PB i wydajność pompy paliwa. Filtr paliwa wymieniany? A ogólnie silnik w jakiej kondycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniony , ze starego aż czarno... własnie wyciągam pompę żeby ja obejrzeć ewentualnie wyczyścić ale za cholerę nie mogę wyjąć jej. A jak sprawdzić to ciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie już robiłem, gdy pochodzi i go zgaszę, po 5 sekundach odpalę odpala za strzałem, ale jak np próbuje go odpalić po 10 minutach to już nie chce dusi się przy 300 i nagle załapie i wskakuje normalnie. Dziwne to trochę, jak by nie miał wystarczającej dawki paliwa na start .


Widzę, że ten sam silnik, wiesz może który czujnik odpowiada za sygnał do ECU ? ten na 4 pin czy ten na 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem takie coś, gdy samochód pochodził chwile na gazie zgasiłem go, i wyciągnąłem wężyk, który idzie do dolotu, i przez jakiś czas wydobywało się z niego syczenie i czuć było gazem, po około minucie ucichło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekwencja Stag 200 . Ładuje akumulator bo już ciężko kręci troche


Jeszcze spróbuje kupić ten preparat do czyszczenia układu paliwowego i wtrysków może coś pomoże. I pytanie czy mogę go wlać bezpośrednio do baku? czy muszę wymieszać w bance?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czas problemów zakręć zawór na zbiorniku LPG i wyjeździj LPG z układu. Po zgaszeniu LPG nie powinno nic puszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem tez już tak, zakręciłem zawór od gazu wyjeździłem gaz do końca zostawiłem na noc i rano też miał problem z odpaleniem, po okołu 8 godzinach próbowałem od palić i to samo ciężko. Spróbuje nagrać filmik jak to wygląda


Tutaj dodaje link do filmiku:

http://w819.wrzuta.pl/film/16ysp6dID6g/audi

Edytowane przez daniel12896
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja maszyna 1.6 gasnie przy odpalaniu na zimnym silniku ale jak dodam gazu przy odpalaniu to nie gasnie na wysokich obrotach. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu. Czy to może być przyczyną? No i jeszcze delikatnie przy tym szarpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja maszyna 1.6 gasnie przy odpalaniu na zimnym silniku ale jak dodam gazu przy odpalaniu to nie gasnie na wysokich obrotach. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu. Czy to może być przyczyną? No i jeszcze delikatnie przy tym szarpie.

Może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja maszyna 1.6 gasnie przy odpalaniu na zimnym silniku ale jak dodam gazu przy odpalaniu to nie gasnie na wysokich obrotach. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu. Czy to może być przyczyną? No i jeszcze delikatnie przy tym szarpie.

Może być.

OK. Wymienie ten czujnik w tygodniu. Pytanie czy warto taki czujnik montować używany czy jak już to najlepiej nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymieniałem czujnik, i lepiej chyba wymienić aparat cały, jeśli dostaniesz i musisz patrzeć w środku ile jest otworków, akurat pewnie masz też jeden , w niektórych aparatach są 4 bodajże na każdy zapłon osobny.. Ja znalazłem gościa co mi od razu sprawdził czujnik i na miejscu wymienił sam czujnik a aparat został ten sam... Teraz pojawił mi się problem , że na benzynie tak jak by nie palił na wszystkie gary, czy może wtrysk jakiś , czasem powyżej 3 tys obrotów ciągnie ale jak ruszam to strzela mi w tłumik i się dusi.

A i pamiętaj, ze jeśli będziesz ruszać aparat to musisz jechać na ustawienie zapłonu, mi za 30 zł ustawili na Vag-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...