Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AHU brak reakcji na pedał gazu


Gastovski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z moim Audi

Ostatnio miałem 2 przypadki że auto nie reaguje na gaz.

Chodzi o to że, przy wciśniętym pedale gazu auto nie przyspiesza tak jak powinno, gaz w podłogę a on przyśpiesza baaaaardzo powoli, tak jak by bez turbo, przy tym obroty nie wzrastają jak przy zużyciu sprzęgła, więc to na pewno nie sprzęgło, Kolega mój znajomy stwierdził że to może być czujnik położenia pedału gazu, gdyż tam siedzi potencjometr i on decyduje o poziomie wciśniętego gazu. Pytanko czy to może być to ?? jak to sprawdzić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Kolega mój znajomy stwierdził że to może być czujnik położenia pedału gazu, gdyż tam siedzi potencjometr i on decyduje o poziomie wciśniętego gazu. Pytanko czy to może być to ?? jak to sprawdzić ??

Może być..lub wiele innych usterek.Dowiesz się podpinając pod tester diagnostyczny jakim jest VCDS lub starszy VAG.

Obejrzysz sobie wartości jakie otrzymuje Twój sterownik, dla potencjometru gazu np. blok 10 w 01 ENGINE.

Pzdr.Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dzisiaj jak wrócę z pracy to podepnę i dam znać. A na jakie wartości mam patrzeć? Jest jakiś przedział?

Więc, pod VCDS wartości są 100 % , a czy nie powinna migać kontrolka świec jak by to było to ?

Jeszcze w SILNIK miałem błąd: przepływomierz masowy powietrza g70 nieprawidłowy sygnał i usunąłem go. I nie powtarzał się

Edytowane przez Gastovski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci wywala błąd przepływki to ja wymien jak przepływomierz padnie to TDI jedzie gorzej jka sam D :banan: :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci wywala błąd przepływki to ja wymien jak przepływomierz padnie to TDI jedzie gorzej jka sam D :banan: :banan:

Nic na razie nie wymieniaj bez diagnostyki :facepalm:

Zrób logi popatrzymy.

Zrób dyn. 003 010 008 011 to na początek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego mu wywala bład przepływki? skoro twierdzisz zeby nie wymieniac. To niech ja wypnie i sie przejedzie zobaczy czy jest roznica. Od kogoś zawsze moze wziąść na odmianke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego mu wywala bład przepływki? skoro twierdzisz zeby nie wymieniac. To niech ja wypnie i sie przejedzie zobaczy czy jest roznica. Od kogoś zawsze moze wziąść na odmianke.

np. z powodu przeadowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gdzie bład 575?

Jeszcze w SILNIK miałem błąd: przepływomierz masowy powietrza g70 nieprawidłowy sygnał i usunąłem go. I nie powtarzał się

:wink:

Autor posta zrobi jak uważa,Ja osobiście nie jestem zwolennikiem wymiany czegokolwiek przed porządnie wykonaną diagnostyką.... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logów nie robiłem, nie miałem czasu ale co dziwne, ten problem pojawia się tylko wtedy jak odpalę auto i zacznę jechać i to za każdym razem, jeżeli zrobię przegazówkę pedałem kilka razy to problem znika. Na razie nic nie wymieniam... Bo nie wiem co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na razie nic nie wymieniam... Bo nie wiem co.

I to jest słuszne podejście do sprawy,najpierw diagnostyka.

Sprawdzałeś układ paliwowy,filtr paliwa,zasilanie pompy w paliwo,przewody przelewowe itd?

Może problem tkwi w paliwie (zasilaniu w paliwo)

Sprawdż w trakcie problemu blok 010 ostatnia pozycja...oraz 001

No i zrób te logi w trakcie występowania problemu(statyczne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Logów nie robiłem bo nie mam czasu się za to zabrać, ale zauważyłem coś takiego że jak odpalę i cały czas to się dzieje, dodaje gazu na jałowym, obroty wchodzą wolno i jak dojdą do 4 tyś. to następuje tak jak by przeskok, tzn że od 4 tyś po wciśnięciu gazu dalej to czas wchodzenia na wyższe obroty idzie tak jak powinny, po tym momencie wszystko już jest OK z autem. Za każdym dosłownie razem jak odpalam to jest ten problem.

Może coś z pompą wtryskową ? Są ślady że była rozbierana...


Po odpaleniu problem się pojawił, wypiąłem wtyczkę od przepływomierza i problemu NIE MA!!, po wpięciu problem znowu się pojawił...Wina to przepływomierz, pytanie . Jest jakaś metoda jego naprawy czy wymiana na nowy, na razie jeżdżę bez przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony przepływomierz Pierburg za 500 zł... i już jest po problemie

Edytowane przez Gastovski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...