Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni


Riciii

Rekomendowane odpowiedzi

Skrzynia na miejscu zrobiłem około tyś kilometrow i wszystko jest ok :) została mi stara skrzynia moze ktos bedzie zainteresowany? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, puczyl1990 napisał:

A więc skrzynia z innym oznaczeniem podchodzi bez problemu tak? 

Tak moze delikatnie inne jest przełożenie ale nie doczuwam tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znalazłem tokarza który podejmie sie wprosowac tuleję do nowego łożyska i bedzie na zapas druga skrzynia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiałem się dlaczego nie robiłeś tego zgodnie z zaleceniem z instrukcji technicznej audi, ale jak dałeś grosze za skrzynie to w sumie się nie dziwię. Jedynie loteria z tym, kiedy w tej skrzyni gniazdo Ci się wyrobi.

Do mojego quattro używana skrzynia to 2500-3000zł więc nawet nie zastnaawiałem się nad zrobieniem tego na podkładkach dystansujących i wypukłej kapie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2018 o 14:48, puczyl1990 napisał:

Zalega może jeszcze komuś stare łożysko? Potrzebuję wymiary. 

 

W dniu 31.07.2018 o 14:14, luk330 napisał:

zastanawiałem się dlaczego nie robiłeś tego zgodnie z zaleceniem z instrukcji technicznej audi, ale jak dałeś grosze za skrzynie to w sumie się nie dziwię. Jedynie loteria z tym, kiedy w tej skrzyni gniazdo Ci się wyrobi.

Do mojego quattro używana skrzynia to 2500-3000zł więc nawet nie zastnaawiałem się nad zrobieniem tego na podkładkach dystansujących i wypukłej kapie ;) 

W tej skrzyni ktora teraz mam półos trzeba było sciagaczem wyjąc tak mocno było osadzone na dodatek dałem  jeszcze klej na zewnetrzna strone  łożyska także powinno troche pochodzić. Dodam że stara skrzynia wytrzymała prawie  300 tys i była pęknięta poduszka pod silnikiem z prawej strony wiec mysle ze dlatego wyrobiło  sie łożysko bo silnik stał krzywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie czy orientuje się ktoś gdzie we Wrocławiu można oddać samochód w dobre ręce, żeby usunęli ten problem ? czy ktoś z Was może już we Wrocławiu to robił ? z góry dzięki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich . 

moje auto to 2009 q5 3.0tdi s tronic a objawy to stukniecie jak ruszam do przodu a stukniecie z trzaskiem kiedy ruszam na wstecznym , zadnych drgan zadnych wibracji tylko te stukania i trzas na wstecznymprzewaznie kiedy auto przejedzie kilka set metrow . Zaczalem drazyc temat zawieszenie zprawdzonie niby ok po wpisaniu objawow w google i przeczytaniu kilku postow polecialem sprawdzic polosie i znalazlem luz na prawej polosi na lewej nie ma. moje pytanie to czy ten luz moze powodowac takie pokanie trzaski ? przerabial ktos juz lozysko w takim aucie? dzieki z gory za odp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wesoly49 napisał:

Witam wszystkich . 

moje auto to 2009 q5 3.0tdi s tronic a objawy to stukniecie jak ruszam do przodu a stukniecie z trzaskiem kiedy ruszam na wstecznym , zadnych drgan zadnych wibracji tylko te stukania i trzas na wstecznymprzewaznie kiedy auto przejedzie kilka set metrow . Zaczalem drazyc temat zawieszenie zprawdzonie niby ok po wpisaniu objawow w google i przeczytaniu kilku postow polecialem sprawdzic polosie i znalazlem luz na prawej polosi na lewej nie ma. moje pytanie to czy ten luz moze powodowac takie pokanie trzaski ? przerabial ktos juz lozysko w takim aucie? dzieki z gory za odp. 

Poczytaj Kolego tutaj.

Może to któryś z przegubów półosi...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie u mnie nie bylo tak  tragicznie . Okazalo sie ze kloczki ktore byly niedawno wymienione (sredniej klasy) stukaly na sowakach po napawaniu i malym szlifowaniu pasuja jak ulal . kamien z sera spadl . swoja droga wie ktos czy mozna te sowaki wymienic czy to jest nie wymienialy element? dzieki

IMG_2315.jpg

IMG_2316.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie - 3.0 TDI 2008 rok , quattro, tiptronic. mam problem z luzem ale niestety nie z lewej strony a z prawej... 

ktoś, coś?

Chciałem zamówić cały zestaw naprawczy na prawą stronę jak niżej:

Uszczelnienie wału - 0B4409399C-0B4409400D

Pierścień uszczelnienia - WHT004074A

Łożysko stożkowe - 0B4409123E-0B4409218C

Łożysko kulkowe - 0B4409294D

Kapa łożyska - 0B4409175E

ale Pan w ASO powiedział mi, że w tym silniku i skrzyni na pewno nie będzie to pasować... pomoże ktoś? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Szymanek31 napisał:

Witam,

Panowie - 3.0 TDI 2008 rok , quattro, tiptronic. mam problem z luzem ale niestety nie z lewej strony a z prawej... 

ktoś, coś?

Chciałem zamówić cały zestaw naprawczy na prawą stronę jak niżej:

Uszczelnienie wału - 0B4409399C-0B4409400D

Pierścień uszczelnienia - WHT004074A

Łożysko stożkowe - 0B4409123E-0B4409218C

Łożysko kulkowe - 0B4409294D

Kapa łożyska - 0B4409175E

ale Pan w ASO powiedział mi, że w tym silniku i skrzyni na pewno nie będzie to pasować... pomoże ktoś? :)

Jakie masz oznaczenie skrzyni? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, puczyl1990 napisał:

Artur, witryna nieosiągalna... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...