Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni


Riciii

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26.09.2018 o 19:19, wesoly49 napisał:

panowie rozumiem ze na swoje pytanie mam szukac odp w dziale hamulce? nik nie mial stycznosci z czyms takim?

Ja pier.... wez kup org klocki a nie dupe zawracasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś Coś??

Burczenie aud a4 b8 fl prawa strona.

Burczenie cZęść druga.

 

Rozebralem przód prawy, wiec odpadają klocki i tarcza, pozostaję chyba łożysko,

Ktos ma spis części?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, vitkovskyyy napisał:

Ktoś Coś??

Burczenie aud a4 b8 fl prawa strona.

Burczenie cZęść druga.

 

Rozebralem przód prawy, wiec odpadają klocki i tarcza, pozostaję chyba łożysko,

Ktos ma spis części?

 

Chodzi o ten metaliczny dzwiek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, quadral20004 napisał:

Chodzi o ten metaliczny dzwiek?

Tak, Takie chrobotanie, co 1-2 sekundy. Jak jade samochodem to brzmi to jak bym wjezdzal na linie pasa awaryjnego na drodze i zjezdzal.

Brzmi to jak przekladnia, łożysko. A moze brak oleju w skrzyni lib po jego wymianie na ravenol?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie to brzmi jak drgania oslony aluminiowej.sprawdz wszystkie a w szczegolnosci ta co oslania prawa polos

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, quadral20004 napisał:

A dla mnie to brzmi jak drgania oslony aluminiowej.sprawdz wszystkie a w szczegolnosci ta co oslania prawa polos

Niestety nie, nie wiem czy widziales, jeden filmik jest bez tarczy, sama piasta, chwytalem wszystkie oslony, przychodzi mi jeszcze na mysl piasta, bo dŹwięk podobny jak u kolegow z sasiednich tematów.

Edytowane przez vitkovskyyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź stetoskop dodknij amortyzatora posluchaj potem dotknij skrzyni posluchaj i tam gdzie uslyszysz najglosniejszy dzwiek który cie drażni to wyeliminujesz czy to oiasta czy skrzynia. Moze to byc tez półoś. Lewa z prawą jest taka sama wiec na próbę możesz zamienić i zobaczyc czy chrobotanie przeszlo na druga stronę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2018 o 18:18, inhosik napisał:

Weź stetoskop dodknij amortyzatora posluchaj potem dotknij skrzyni posluchaj i tam gdzie uslyszysz najglosniejszy dzwiek który cie drażni to wyeliminujesz czy to oiasta czy skrzynia. Moze to byc tez półoś. Lewa z prawą jest taka sama wiec na próbę możesz zamienić i zobaczyc czy chrobotanie przeszlo na druga stronę 

Jak polos moze chrobotac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2018 o 05:23, inhosik napisał:

Na polosi są przeguby może one

Przeguby moga powodować takie cykliczne buczenie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dopadł mnie problem luzu na prawej stronie. Pomału zamawiam wszystkie części. Ktoś wymieniał łożyska osobiście i wie co i jak? Wyczytałem z tematu, że da się bez ściągania skrzyni to robić. Czasem coś robię przy aucie i chciałbym to sam wymienić. Wiem że trzeba odkręcić przegub wew od polosi, ściągnąć osłonę górną nad przegubem, zalać olej, odkręcić ten duży dekiel i będzie dostęp do mechanizmu.

I co dalej? :) koło od mechanizmu wyciągnę bez problemu? Wtedy będzie dostęp do drugiego łożyska? Trzeba jakieś podkładki dystansowe? Potem skręcam razem w odwrotnej kolejności na nowych łożyskach. Jaki i ile oleju wchodzi?

Ktoś pomoże? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Arek476 napisał:

Też dopadł mnie problem luzu na prawej stronie. Pomału zamawiam wszystkie części. Ktoś wymieniał łożyska osobiście i wie co i jak? Wyczytałem z tematu, że da się bez ściągania skrzyni to robić. Czasem coś robię przy aucie i chciałbym to sam wymienić. Wiem że trzeba odkręcić przegub wew od polosi, ściągnąć osłonę górną nad przegubem, zalać olej, odkręcić ten duży dekiel i będzie dostęp do mechanizmu.

I co dalej? :) koło od mechanizmu wyciągnę bez problemu? Wtedy będzie dostęp do drugiego łożyska? Trzeba jakieś podkładki dystansowe? Potem skręcam razem w odwrotnej kolejności na nowych łożyskach. Jaki i ile oleju wchodzi?

Ktoś pomoże? 

 

 

Skąd info ze olej zlewamy? Tez chcial ym to zrobic i zastanawiam się czy sam temu podolam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mechanizmie różnicowym jest przecież olej, i zanim ten duży dekiel odkręcimy trzeba będzie olej spuścić żeby nie lało się wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Arek476 napisał:

W mechanizmie różnicowym jest przecież olej, i zanim ten duży dekiel odkręcimy trzeba będzie olej spuścić żeby nie lało się wszędzie.

Czyli olej ze skrzyni papa, ja juz mialem wymieniany więc juz wprawa jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...