quadral20004 11 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Lozysko piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munczak 0 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Hej czy ktokolwiek z was niwelował luz na prawej półosi poprzez zamiennik łożyska ? OB4409123E (mniejsze łożysko) czy pamiętacie może jakiego zamiennika mniejszego łożyska stożkowego użyliście ? lm503310 czy 503311 Pytam bo kupiłem 503310 osadziłem już je na wałku różnicówki a z tego co teraz wyczytałem łożysko 503310 jest węższe o 2mm od 503311 czy w razie W mogę tą różnicę zniwelować podkładką 2mm? 74,98 x 46 x 18 LM503349/503310 74,98 x 46 x 20 LM503349/503311 Ori wedle ELSY ma ponoć ma szerokość 20,4 Ktoś wyżej pisał że może być właśnie 503311 lub ewentualnie 503310 , tak samo gościu na grupie Facebook a4 doradził mi łożysko 503310... i stąd ten dylemat... bo po dłuższym zastanowieniu myślę że popełniłem błąd przy zakupie wybierając łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucha11 3 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 W dniu 13.05.2019 o 03:13, Munczak napisał: Hej czy ktokolwiek z was niwelował luz na prawej półosi poprzez zamiennik łożyska ? OB4409123E (mniejsze łożysko) czy pamiętacie może jakiego zamiennika mniejszego łożyska stożkowego użyliście ? lm503310 czy 503311 Pytam bo kupiłem 503310 osadziłem już je na wałku różnicówki a z tego co teraz wyczytałem łożysko 503310 jest węższe o 2mm od 503311 czy w razie W mogę tą różnicę zniwelować podkładką 2mm? 74,98 x 46 x 18 LM503349/503310 74,98 x 46 x 20 LM503349/503311 Ori wedle ELSY ma ponoć ma szerokość 20,4 Ktoś wyżej pisał że może być właśnie 503311 lub ewentualnie 503310 , tak samo gościu na grupie Facebook a4 doradził mi łożysko 503310... i stąd ten dylemat... bo po dłuższym zastanowieniu myślę że popełniłem błąd przy zakupie wybierając łożysko Robiłeś to na aucie czy wyciagales skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 W dniu 2019-06-20 o 21:14, klucha11 napisał: Robiłeś to na aucie czy wyciagales skrzynie? Też mnie to interesuje czy można to na aucie zdemontować do wymiany łożyska z prawej strony https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/audi/a4/636u/409400/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munczak 0 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Robiłem to na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucha11 3 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 W dniu 25.06.2019 o 14:44, Munczak napisał: Robiłem to na aucie W jakim stanie stare łożyska? Jakie efekty wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munczak 0 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) stare łożyska stan lekko podjechane po wymianie luz znikł całkowicie a dalej coś wibruje ... Edytowane 12 Lipca 2019 przez Munczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) Odnosnie prawej strony znalazłem taki filmik, na pewno będzie pomocny https://www.youtube.com/watch?v=w6-56Kcq6o0 W końcu się zdecydowałem i rozebrałem mechanizm różnicowy, a oto co tam było. W poniedziałek odbieram nowe łożysko i mam nadzieje że hałasu rozwalonego łożyska się pozbędę. Edytowane 19 Lipca 2019 przez Krzy0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Witam czy któryś z kolegów jest w stanie opisać jak zniwelował luz podkładkami reperując prawą stronę w skrzyni czyli : jak zmierzył , czym i jaki luz pozostawił żeby łożysko się nie zatarło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 W dniu 15.07.2019 o 20:28, Krzy0 napisał: Odnosnie prawej strony znalazłem taki filmik, na pewno będzie pomocny https://www.youtube.com/watch?v=w6-56Kcq6o0 W końcu się zdecydowałem i rozebrałem mechanizm różnicowy, a oto co tam było. W poniedziałek odbieram nowe łożysko i mam nadzieje że hałasu rozwalonego łożyska się pozbędę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Jaki miałeś przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Marcin P. napisał: Jaki miałeś przebieg ? Przy 150 już coś słyszałem tylko nie wiedziałem co to(myślałem że opony) przy 160 wymieniłem olej w skrzyni i się zaczęło coraz głośniej i głośniej. Tak to wygląda przy 167 tyś Jeszcze nie wiem czy też nie będę zwiększał luzu podkładkami bo przecież przyczyna jakaś tego musiała być. Jak będę miał nowe łożysko to porównam ze starym rozmiary. Edytowane 20 Lipca 2019 przez Krzy0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Powiedzcie mi czy bez ściągania skrzyni biegów zmienię oba łożyska stożkowe z układu różnicowego ale kompletne chodzi mi o pierścień zewnętrzny tego łożyska wewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Myślę że jakoś tą bieżnie wewnątrz wyciągniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieldos 0 Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Dzisiaj rozebrana prawa strona, był delikatny luz ale co gorsza przy dodawaniu gazu było słychać chuczenie... Zamówione dwa łożyska ale mam dwa pytania... Pierwsze to jak wyciągaliście bieżnie tą co zostaje w skrzyni? Drugie pytanie jak sprawdzaliście luz? Jest gdzieś powyżej jak to zrobić ale potrzebne są specjalistyczne przyrządy a Wy jak sobie poradziliście? Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Czy chuczenie to wina łożysk w jakim były stanie?Są specjalne przyrządy do wyjecia tej bierzni trzeba uważać na simering.Ja dołożyłem podkładkę bo luz miałem spory a łożyska idealne. Okazuje się że kupiłem i tak do przedlifta zestaw więc jak ktoś potrzebuje to sprzedam w niższej cenie. Myślałem że nie ma różnicy w takich elementach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieldos 0 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 (edytowane) Łożysko od strony koła rozpadło się samo, a bieżnia wyglądała gorzej niż u kolegi Krzy0 i przy dokładnych oględzinach była już pęknięta. Dziś będę walczył z wyjęciem bieżni ze skrzyni a pòźniej składanie i nie wiem właśnie jak dobrze wyregulować ten luz... Edytowane 25 Października 2019 przez nieldos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieldos 0 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Niestety nie mam jak ściągnąć bieżni tej co została w skrzyni... Panowie jakie rady? Patenty? Tyle osób już robiło i nikt nie chce się pochwalić jak to pokonał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Ja wymieniłem tylko to pierwsze łożysko, to o którym piszesz miałem całe. Nie pamiętam dokładnie ale ta bieżnia co zostaje w skrzyni nie wystaje lekko aby podejść ściągaczem lub takim wybijakiem jak używają lakiernicy do wyciągania wgnieceń. Może podejdziesz mini szlifierką z dorobioną małą tarczą i natniesz bieżnie pukniesz delikatnie młotkiem przez śrubokręt i pęknie wtedy bez problemu wyjmiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się