Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa vacum,prawidłowe ciśnienie


ogar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem z pompą vacum.Ropa leje się z sławnego króćca i auto zapala po 2-4sek. kręceniu a wcześniej paliło na dotyk,korekcje na pompkach O.K.Zanim wymienię pompę trzeba zmierzyć ciśnienie.Na wolnych obrotach pompa z auta z opisu ma dawać ciśnienie 0.9-0.95 czy są inne wartości w AWX?Np. w AJM wakuometr podaje 0.6 Bara za prawidłowe podciśnienie-pole zielone.Jeżeli kotoś może to proszę o podanie prawidłowego podciśnienia powietrza jak ciśnienia paliwa.Pzdr

Edytowane przez ogar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to masz taki wakuometr elektroniczny i wybierasz z bazy jaki pojazd mierzysz ?

nie znam dokładnych wartości ale tak z 0,8 powinno być ok dla wszystkich 1.9 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vakuometr zwykły,wskzówkowy,a chcę być pewny jakie ma być ciśnienie w AWX zanim cokolwiek będę wymieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa przy obrotach 4000/min. powinno wynosić min. 7.5bar przy czym zwróć uwagę na :

Dotyczy sprawdzenia pompy paliwa:

-napięcie akumulatora (min. 12.5V)

-czy bezpiecznik pompy paliwa, oraz przekaźnik J17 są sprawne

-ilość paliwa w baku (min. 1/4)

-sprawny filtr paliwa (niezabrudzony), oraz przewody paliwa (nie zapchane lub ściśnięte)

Dotyczy sprawdzenia pompy podwójnej:

-ilość paliwa w baku (min.1/4)

-sprawny filtr paliwa (jak wyżej), sprawne przewody paliwa (jak wyżej)

-temp. płynu chłodzącego min. 85C

-sprawne pompowtryskiwacze

-sprawna elektryczna pompa paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dotyczy sprawdzenia pompy podwójnej:



-ilość paliwa w baku (min.1/4)

-sprawny filtr paliwa (jak wyżej), sprawne przewody paliwa (jak wyżej)

-temp. płynu chłodzącego min. 85C

-sprawne pompowtryskiwacze

-sprawna elektryczna pompa paliwa

a gdzie w ogóle można sie wpiąć z ciśnieniomierzem ? bo to qrde wszystko idzie chyba w głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu osłony silnika trzeba wymontować wąż idący od Intercoolera do EGR, wykręcić śrubę i wkręcić przewód od vacu.

http://postimg.org/image/l8pv9463t/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podcisnienie na wyjsciu powinno wynosić -0,9 do -0,7 ale przy -0,7 musimy juz myslec o wymianie. Na wyjsciu do EGR lub Turba po -0,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...