ogar 0 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) Witam.Mam problem z pompą vacum.Ropa leje się z sławnego króćca i auto zapala po 2-4sek. kręceniu a wcześniej paliło na dotyk,korekcje na pompkach O.K.Zanim wymienię pompę trzeba zmierzyć ciśnienie.Na wolnych obrotach pompa z auta z opisu ma dawać ciśnienie 0.9-0.95 czy są inne wartości w AWX?Np. w AJM wakuometr podaje 0.6 Bara za prawidłowe podciśnienie-pole zielone.Jeżeli kotoś może to proszę o podanie prawidłowego podciśnienia powietrza jak ciśnienia paliwa.Pzdr Edytowane 9 Października 2014 przez ogar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 a to masz taki wakuometr elektroniczny i wybierasz z bazy jaki pojazd mierzysz ? nie znam dokładnych wartości ale tak z 0,8 powinno być ok dla wszystkich 1.9 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogar 0 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Vakuometr zwykły,wskzówkowy,a chcę być pewny jakie ma być ciśnienie w AWX zanim cokolwiek będę wymieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Ciśnienie paliwa przy obrotach 4000/min. powinno wynosić min. 7.5bar przy czym zwróć uwagę na : Dotyczy sprawdzenia pompy paliwa: -napięcie akumulatora (min. 12.5V) -czy bezpiecznik pompy paliwa, oraz przekaźnik J17 są sprawne -ilość paliwa w baku (min. 1/4) -sprawny filtr paliwa (niezabrudzony), oraz przewody paliwa (nie zapchane lub ściśnięte) Dotyczy sprawdzenia pompy podwójnej: -ilość paliwa w baku (min.1/4) -sprawny filtr paliwa (jak wyżej), sprawne przewody paliwa (jak wyżej) -temp. płynu chłodzącego min. 85C -sprawne pompowtryskiwacze -sprawna elektryczna pompa paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Dotyczy sprawdzenia pompy podwójnej:-ilość paliwa w baku (min.1/4)-sprawny filtr paliwa (jak wyżej), sprawne przewody paliwa (jak wyżej)-temp. płynu chłodzącego min. 85C-sprawne pompowtryskiwacze-sprawna elektryczna pompa paliwa a gdzie w ogóle można sie wpiąć z ciśnieniomierzem ? bo to qrde wszystko idzie chyba w głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Kolega chce zmierzyć podciśnienie powietrza czy czyśnienie paliwa? To dwie rózne rzeczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Po zdjęciu osłony silnika trzeba wymontować wąż idący od Intercoolera do EGR, wykręcić śrubę i wkręcić przewód od vacu. http://postimg.org/image/l8pv9463t/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogar 0 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Dziękuje Biszczan za super wyczerpującą odpowiedź.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 podcisnienie na wyjsciu powinno wynosić -0,9 do -0,7 ale przy -0,7 musimy juz myslec o wymianie. Na wyjsciu do EGR lub Turba po -0,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się