Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4x4 - opóznienie napędu tylnego


Shiftback

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Dev napisał:

To nic nie da bo luz jest na zębach 

A gdyby wymienić te koła zebate?czy są nie dostępne?trochę to denerwujące pukanie przy szybszym puszczeniu sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd je weźmiesz? 

nawet ich zrobienie to nie lada wyczyn bo co drugi ząb ma inny moduł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Dev napisał:

A skąd je weźmiesz? 

nawet ich zrobienie to nie lada wyczyn bo co drugi ząb ma inny moduł 

To lepiej szukać torsenu i dyfra o takim samym oznaczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, kamiquattro napisał:

To lepiej szukać torsenu i dyfra o takim samym oznaczeniu?

jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś posiadał egzemplarz w dobrym stanie to chętnie bym zakupił. Temat się nie pali, a może akurat coś ci wpadnie w ręce. Sam również porozglądam się po okolicy może przed Bożym Narodzeniem coś się uda ogarnąć. Oznaczenie jakie posiadam to DAJ.

Edytowane przez Rumaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem, ale jak upewnic sie na 100% ze to torsen? i czy warto kupowac inny uzywany i wymieniac? bo mam dawce, ale nie wiem w jakim on jest stanie no i czy u mnie na pewno to torsen tak lupie przy zmianach biegow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis zmieniłem poduszki skrzyni na Lemfordera i stuk przy zmianie biegów zniknął w 95%, wcześniej puszczałem sprzegło delikatnie i z czuciem, a i tak zwykle łupnęło, teraz puszczam normalnie i stuku brak. Nie mniej ogarne jeszcze poduszkę skrzyni w Olkuszu i problem stukania mam z bani. oraz nowa podpora przednia silnika.

Polatałem dziś dłużej i łagodnie oraz agresywnie i jest ok, myślałem że to może przypadek ale jednak pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2018 o 22:02, Magik123 napisał:

Ja dzis zmieniłem poduszki skrzyni na Lemfordera i stuk przy zmianie biegów zniknął w 95%, wcześniej puszczałem sprzegło delikatnie i z czuciem, a i tak zwykle łupnęło, teraz puszczam normalnie i stuku brak. Nie mniej ogarne jeszcze poduszkę skrzyni w Olkuszu i problem stukania mam z bani. oraz nowa podpora przednia silnika.

Polatałem dziś dłużej i łagodnie oraz agresywnie i jest ok, myślałem że to może przypadek ale jednak pomogło.

 

Ja wymieniłem dyfer ale stuknięcie przy zmianie biegów i tak mam dalej... może wymiana oleju w skrzyni? Przeguby, półosie, poduszka dyfra, wał napędowy? Nie pomyślałem o poduszkach skrzyni i silnika.. możesz mi napisać ile jest poduszek pod skrzynią i silnikiem, i jaka podpora silnika dokładnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam do tematu i odgrzeje że wymiana torsenu nie pomoże ,jak poczatek tematu już odpowiada na pytanie co jest zepsute. Dodam że to jest mechanizm różnicowy,wybija sworzeń na satelitkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2021 o 10:23, hunter91 napisał:

Ja tylko dodam do tematu i odgrzeje że wymiana torsenu nie pomoże ,jak poczatek tematu już odpowiada na pytanie co jest zepsute. Dodam że to jest mechanizm różnicowy,wybija sworzeń na satelitkach

@hunter91czyli luz na mechaniźmie różnicowym tylnego mostu jest przyczyną tych stuków podczas zwolnienia obciążenia na elementach napędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...