Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki dobrać napinacz łańcucha rozrządu


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

zakładajcie tylko ori bo reszta to szajs ja przez zabawy na zamiennikum SWAGA  wsadziłem razem z ori z ASO 2900zł,posłuchajcie się tych którzy już to wymieniali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu zakładałem zestaw FEBI zrobiłem około 20 tysięcy i powiem że jestem zadowolony. Silnik odpala w ciszy, na postoju chodzi cicho równo, nie ten samochód. Od nia założenia po dziś dzień, jego praca nie zmieniła się. Koszt w hurtowni około 500-600zł za zestaw. 100zł za wymianę kompletną u zaufanego mechanika, który składa to wszystkim na tych gratach i nikt nie wraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje oryginalny (ASO) napinacz z nastawnikiem ? Jakie są mniej więcej ceny, bo nigdy się nie orientowałem jak to wygląda cenowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie info dla tych co nie mają kasy na ori napinacz z zaworem n205 do silnika ARG. Napinacz bez wtyczki można zakladać bez problemu jedyny minus to nieznaczna utrata elastyczności poniżej 2000 obrotów i błąd otwartego obwodu nastawnika, który powoduje ustawienie map paliwowych na sztywno bez korekt związanych z działaniem zaworu n205. Spalanie nie wzrosło, silnik pracuje równo.

Edytowane przez morphin88
błędy wynikający z pisania na telefonie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam podobny problem 1.8 adr auto 1995r w silniku zamontowany hydrauliczny napinacz ale obok wisi wryczka do elektronicznego (elektrozaworu) napinacza POMOCY jaki napinacz kupić??? Jest taka możliwość zamontowania hydraulicznego w miejsce elektronicznego? Może ktoś tak wymodził tylko na sprzedaż? Czy być może to był swap wczesniejszego silnika z hydraulicznym napinaczem??? dodam że autko nie jest żwawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1995r. raczej nie montowano napinacza z fazatorem. Wywala Ci w ogóle błąd od napinacza? Można przejść na zwykły napinacz i wszystko działa jak należy, tylko pasuje w ecu wyłączyć powiadomienie o błędzie (o ile faktycznie powinien być zamontowany napinacz z fazatorem). Napinacz masz do wymiany czy po prostu taką fantazję, bo wtyczka wisi?

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniam napinacz i łańcuch bo przy dodaniu gazu powyżej 3tyś dzwoni jak by ocierał o obudowe  druga sprawa cieknie mi z pod uszczelki napinacza wtyczkę już dawno zauważyłem ale olałem temat aż do teraz kiedy przyszedł czas wymiany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym lekarstwem to stosowanie dobrego w pełni syntetycznego oleju i prawidłowy poziom oleju. I żaden napinacz łańcuszka nie będzie do wymiany, ani nic. Ponieważ pompa oleju będzie wszystkie elementy prawidłowo smarować. Ale jak ktoś stosuje o zgrozo pół syntetyki, minerał, no cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Robert1984 napisał:

I żaden napinacz łańcuszka nie będzie do wymiany, ani nic

Jesteś pewny? Ślizgi jak i łańcuszek z przebiegiem oraz czasem się zużywają. Nic nie jest wieczne w samochodzie i żaden hiper olej na to nie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Odświeżę troche temat. Czy ktoś przerabiał te napinacze z allegro, przejechał na jakimś konkretnym pewien dystans i może się wypowiedzieć? Wymieniałem u siebie 170 tys temu i padł. Wiem ASO najlepszy -  koszt 2030 zł po dobrym rabacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z ASO, ale tej firmy co na pierwszy montaż szły. Te oferty i okazje z allegro mogą niezłego kiślu w silniku narobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Langista napisał:

Nie z ASO, ale tej firmy co na pierwszy montaż szły. Te oferty i okazje z allegro mogą niezłego kiślu w silniku narobić.

A masz konkretnie jakąś firmę na myśli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :D

Zakupiłem A4B5 ADR z problemem, o którym wiedziałem z góry.

Problem mam jak na filmie:

Chcę sam zakupić jakiś napinacz i mam ogromne pytanie.

Co rozkręcić wiem, ale co mam konkretnie sobie pozaznaczać, abym mógł to bezpiecznie z powrotem złożyć?

Dodam, że z uwagi na moje zamiłowanie mechaniką za rozrząd również mam się zamiar brać, także powyższe pytanie wchodzi również w skład tego o rozrząd ;)

Dziękuję za odpowiedzi.

Edytowane przez A4B5Fan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REPLACE-TIMING-BELT.COM

Manual - How to Replace timing chain in cylinder head on VW Golf 4 1.8 T . Step by step guide.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, chciałbym wymienić na razie tylko łańcuch, aby sprawdzić jak zachowa się napinacz.

Jeśli jednak z tego co wiem będę chciał to zrobić, to będę musiał ruszać rozrząd.

Istnieje możliwość zmiany łańcuch bez ingerencji w rozrząd?

Być może mam tylko łańcuch do wymiany, ale nie chcę ruszać rozrządu.

Rozrząd bym wymienił, gdybym naprawił to uderzanie łańcucha w obudowę ;)

Edytowane przez A4B5Fan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2019 o 21:28, A4B5Fan napisał:

Panowie, chciałbym wymienić na razie tylko łańcuch, aby sprawdzić jak zachowa się napinacz.

Jeśli jednak z tego co wiem będę chciał to zrobić, to będę musiał ruszać rozrząd.

Istnieje możliwość zmiany łańcuch bez ingerencji w rozrząd?

Być może mam tylko łańcuch do wymiany, ale nie chcę ruszać rozrządu.

Rozrząd bym wymienił, gdybym naprawił to uderzanie łańcucha w obudowę ;)

Nie dasz rady zmienić łańcucha bez ingerencji w rozrząd. Musisz odkręcić obydwa wałki rozrządu żeby wyciągnąć łańcuch. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...