Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Przy 2000-2100 obr. drży nadwozie


zbrulinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem typy, że przy 2000-2100 obrotów w moim Audi a4 1.9 tdi 1996 drży nadwozie. Na niskich biegach jest malo odczuwalne, ale na czwórce i piątce to już przeszkadza mi jest mocno odczuwalne. Ktoś sie spotkał z podbnym problemem? i jak to rozwiązać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony baron, chyba powiedziałeś wszystkie możliwe przyczyny :D

No chyba, że sobie przycina pasek od płaszcza :D A tak serio to ja bym obstawiał poduszki, albo układ wydechowy Ci siadł po latach i jest mu troche ciasno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem typy, że przy 2000-2100 obrotów w moim Audi a4 1.9 tdi 1996 drży nadwozie. Na niskich biegach jest malo odczuwalne, ale na czwórce i piątce to już przeszkadza mi jest mocno odczuwalne. Ktoś sie spotkał z podbnym problemem? i jak to rozwiązać??

ja się spotkałem w ex-b4. Wymieniłem poduszki silnika,poduche skrzyni biegów, opony, tarcze, zrobiłem cała zawiechę - okazało się że to wtryski lały. Zmieniłem wtryski na nowe i jak ręką odjął. Wiec jak koldzy mówią - najpierw kąt wtrysku, a potem wtryski. Nówki na allego kupisz już od 800 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nazwie tematu jest 1Z.... :one:

fakt nie zauwazylem :P

stawiam na cos z wtryskami :diabelek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj sobie tłumik drgań ten między turbina ,a katem dzis wycinałem kata i tez miałem buczenie w pewnym obrotach wymienił mi gostek też ten tłumik drgań choć wyglądał na dobry twierdził ,że to powoduje drgania i po...... cisza tylko piękny gwizd turbinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej710127, spróbuj odzyskać ten wkład... Jak się nie da, to się chociaż umów na jakiś spory rabat przy następnej naprawie. Trochę to jednak kosztuje.

Tam w srodku nie ma chyba azbestu :582: Ale kiciarz ten mechanior..

Wewnatrz sa jakies metale szlachetne czy cuś, nie chce mi się już szukać dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam ten sam problem -występuje w przedziale 1800-2000 obrotów. Drgania są odczuwalne w podłodze nawet w siedzeniu pasażera...

wszystko sprawdzone podychy wydech... .

Tak jak pisze w inny poscie podejrzewam jeszcze łozysko w mechaniźmie róznicowym....

chyba że to wtryski leją... Czy podpiecie do kompa wyjaśni całą sprawe z wtryskami.... ?

jak mozna to sprawdzić.... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam ten sam problem -występuje w przedziale 1800-2000 obrotów. Drgania są odczuwalne w podłodze nawet w siedzeniu pasażera...

wszystko sprawdzone podychy wydech... .

Tak jak pisze w inny poscie podejrzewam jeszcze łozysko w mechaniźmie róznicowym....

chyba że to wtryski leją... Czy podpiecie do kompa wyjaśni całą sprawe z wtryskami.... ?

jak mozna to sprawdzić.... ??

Witam.

Wydaje mi się ze silnik drzy również na postoju. Wiec powodem tych drgań powinny być elementy wirujące: koło pasowe wału lub coś w sprzęgle, być może tarcza. Ja chyba przejrzę sprzegło i tam poszukam tej wady.

Przyciskając lekko (ręką) pedał sprzegła odczuwalne jest delikatne drganie pedału (tak jak by tarcza była nierówna)

Piszcie jak jest u was. Dzięki :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...