Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Delikatne szarpanie podczas ruszania w A4 B8


contextz29

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, macieek napisał:

 

 


Mi odpowiedzieli tak:

„Do Pana modelu oferujemy tylko obecnie zestawy dedykowane stricte do podanego silnika oraz numeru nadwozia.

Nie mamy już zestawów do B9 na stanie i nie wiemy, kiedy się pojawią.

Kompletny zestaw sprzęgła (tarcza, docisk, koło dwumasowe, łożysko, tuleja, śruby montażowe) firmy LuK oferujemy w cenie 2269 PLN:
https://www.sprzegla24.pl/produkt/zestaw-sprzegla-z-kolem-dwumasowym-luk-600014400/26543

Jest on dedykowany do Pana auta.”


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Widzę, że każdemu sprzedają co innego (po prostu to co mają na stanie)

Mi nie chcieli powiedzieć wprost czy pasuje do mnie z B9 tylko przedstawiali, że ich etka dedykuje do mnie takie i takie zestawy numerów. Napisali mi nawet, że ta z B9 w niczym nie jest poprawiona.

A ja cały czas uparcie się pytałem czy mój zestaw jak i kolegi inhosik nie powinien pasować wzajemnie i co cisza, która trwa już drugi dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym sprzęgłem od B9 to raczej ściema, gdyż sprzegla24 nie mają w ofercie jeszcze sprzęgieł do tego modelu.  Po drugie do tego modelu kpl. sprzęgło z kołem dwum. kosztuje ponad 4 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotr-s napisał:

Z tym sprzęgłem od B9 to raczej ściema, gdyż sprzegla24 nie mają w ofercie jeszcze sprzęgieł do tego modelu.  Po drugie do tego modelu kpl. sprzęgło z kołem dwum. kosztuje ponad 4 tys. 

To jeśli na docisku i tarczy od sprzęgła24 mialem ori nabite numery od b9 to według ciebie serwis audi lub sprzegla.24 sciemę robi i podrabia napisy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotr-s napisał:

Z tym sprzęgłem od B9 to raczej ściema, gdyż sprzegla24 nie mają w ofercie jeszcze sprzęgieł do tego modelu.  Po drugie do tego modelu kpl. sprzęgło z kołem dwum. kosztuje ponad 4 tys. 

https://www.sprzegla24.pl/produkt/zestaw-sprzegla-z-kolem-dwumasowym-audi-0cs105266f/61645

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2018 o 23:07, inhosik napisał:

To jeśli na docisku i tarczy od sprzęgła24 mialem ori nabite numery od b9 to według ciebie serwis audi lub sprzegla.24 sciemę robi i podrabia napisy?

Według INTER-CARS sprzęgło od B9 2.0 TDI nie pasuje do B8, i u nich kosztuje o ponad 1 tys. więcej niż te do B8, seryjnie silniki w B9 są mocniejsze od B8 więc może jest jakaś różnica konstrukcyjna.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, po ponad pol roku wkurzania sie szarpiacym sprzeglem od jakiegos miesiaca ciesze sie brakiem jakichkolwiek szarpan. Wymienilem sprzeglo po prostu (drugi raz). Zrobilem juz ok 2.5tys km w tym dlugie trasy po 600km i zero szarpania. A myslalem ze poduchy. Dobrze, ze nie wymienilem ich tylko od razu atak na sprzeglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2018 o 08:58, macieek napisał:

Pany, po ponad pol roku wkurzania sie szarpiacym sprzeglem od jakiegos miesiaca ciesze sie brakiem jakichkolwiek szarpan. Wymienilem sprzeglo po prostu (drugi raz). Zrobilem juz ok 2.5tys km w tym dlugie trasy po 600km i zero szarpania. A myslalem ze poduchy. Dobrze, ze nie wymienilem ich tylko od razu atak na sprzeglo.

Wymieniłeś komplet z dwumasem czy bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie na rozgrzanym silniku to dwumas+ sprzegło ( tak było u mnie przynajmniej). Na zimnym nie było żadnych szarpnięć. Najgorzej było jak się dłużej postało w korku. To wszystko przy przebiegu 220 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2018 o 11:45, Ruby napisał:

Szarpanie na rozgrzanym silniku to dwumas+ sprzegło ( tak było u mnie przynajmniej). Na zimnym nie było żadnych szarpnięć. Najgorzej było jak się dłużej postało w korku. To wszystko przy przebiegu 220 tyś.

Mam to samo w polifcie CJCA, przebieg 250, przy 120 był wymieniany dwumas, zatem pozostaje docisk i sprzęgło, dwumasy chyba nie będę ruszał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie masz racje. Bo gdy wymiałem cały zestaw (dwumas+sprzegło) to kolega powiedział mi że dwumas nie miał w ogóle luzów i był w super stanie. Możliwe że za te drgania odpowiada sprzęgło lub docisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jakie polecacie sprzeglo samochod po programie z 136 koni na 184 program robiony R-Performance, chcialem zamowic sprzeglo jakie numry czesci potrzebuje cale kompletne sprzeglo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kasia_84 napisał:

witam jakie polecacie sprzeglo samochod po programie z 136 koni na 184 program robiony R-Performance

ja mam program zrobiony w r-perfomance na 211 koni i mam założony dwumas z tarczą i dociskiem z 2.0 tdi a4 b9 i zrobiłem już jakieś 30 tys i nic się nie ślizga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, inhosik napisał:

ja mam program zrobiony w r-perfomance na 211 koni i mam założony dwumas z tarczą i dociskiem z 2.0 tdi a4 b9 i zrobiłem już jakieś 30 tys i nic się nie ślizga

masz moze jakis numer kompletu ? albo medel firme jaki koszt samych czesci

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. 

Nie będę zakładał nowego tematu bo też chodzi o szarpanie, ale strasznie dziwne bo szarpie tylko jak jest ciepły silnik i jak się dłużej pojeździ. A wygląda to tak podczas ruszania jak puszczam sprzęgło i auto zaczyna się ciągnąc to jest taki przeskok jak by się napęd rozłączał i znowu zaczynał ciągnąć, a jest to quattro. Tylko na pierwszym biegu reszta jest Ok. Wiecie co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, w tym wątku generalnie o to chodzi. Ktoś wcześniej tłumaczył dość trafnie teorię z nalotem na tarczy. U mnie trafione w 10ke. Nic nie naprawiałem a ostatni raz przypaliłem w kwietniu. Od tego czasu jak ręką odjął. Wcześniej pomagało na 2tyg, czasem 1mc. Teraz od kwietnia nie wróciło. Temat nasila się zimą, na nagrzanym silniku, tylko na 1ce... dokładnie tak jak opisałeś. Na moje oko, jeśli pomaga to delikatne przypalenie, to nie ma sensu tego robić. Rusz z 2ki lub 3ki dość mocno, tylko nie przesadź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...