Shiftback 0 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Szacuneczek... Wyczytałem w karcie, naklejce kodów wyposażenia mojej bestii, że mam podgrzewane bębenki. Bezpieczniki też ma podprowadzone, ale kurka wodna nie działa po podciągnięciu klamki, rok i model w opisie, przydało by się na zimę, Gdzie tam zajrzeć koledzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 A po czym wnioskujesz, że nie działa? Rozbierałeś i sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiftback 0 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Nie wiem co rozebrac, w zime trzymałem rok temu klamke 5 minut i musiałem uważać aby kluczyka nie zwichnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Może zamarzło Ci przy zamku a nie przy wkładce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiftback 0 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) mało spostrzegawcze stwierdzenie jak dla mnie mistrzu.... mógłbym przejrzeć kabelki i spróbowac wymienić wadliwy element, sens w tym, że nie wiem jak się do tego zabrac... a boczki ściągałem już.. mechanizm... i elektryka... lusterko mam w sumie sam wklad ma 2 piny ale brak wtyczki, macie jakąkolwiek wiedzę, czy np podprowadzic 5V i masę, bębenek idzie sprawdzić voltomierzem? po zdjeciu boczka drzwi znajde np kable aby sprawdzić napięcie? Edytowane 25 Października 2014 przez Shiftback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Zamek jest zasilany z bezpiecznika nr 17.Owszem miernikiem grzalke sprawdzisz ale w kostce voltomierzem czy jest napięcie, a sama grzalke omomierzem na opór czyli czy jest przejście ile omów czy nie ma bo spalona. Ewentualnie jakiś element w samej klamce mikrostyk który ja załącza po podniesieniu. Co do lusterka to zobacz czy pod boczkiem nie ma kabelka bo zamki grzane to dziwne że lustra nie. I zaraz znów dostane[emoji12] No i pytanie czy nie musi być np + 5 lub 0 żeby to się uaktywnilo ? A jeżeli nie masz przewodów do lusterka to znajdź ogrzewanie tylnej szyby i doprowadz do lusterka. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=1766 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=26302&start=20 Te lusterka są cwane. Czyli trzeba im podać stałe zasilanie bo jest wbudowany termik i sam je załącza. http://www.a4club.pl/index.php?topic=15294.0 Ciężka sprawa bo jeszcze przed i polift jest inaczej, albo z szyba albo same. Lubie Google znajdę dwadzieścia tez za i drugie tyle przeciw. [emoji12] Edytowane 26 Października 2014 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszMkII 4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Tutaj widać jak to wygląda "na żywym organizmie", sterownik, okablowanie i element grzejny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się