Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize, notlauf + ciezko pali


redshadow123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim autem mianowicie gdy postoi troche dłużej np. cała noc to jest problem z odpaleniem, tak jakby sie zapowietrzał. Drugi problem to tryb awaryjny który włącza sie gdy chce sie mocniej ,,depnąć" róznie czasami przy 100km/h nieraz 120km/h a nawet przy 160km/h.

Mam skrzynie automatyczna wiec nieudało sie zrobic dynamicznych logów od 1500obr bo skrzynia sama zredukowała logi są jakie są mam nadzieje że pomożecie.

http://vaglog.pl/log_190720.html

http://vaglog.pl/log_190719.html

http://vaglog.pl/log_190718.html

Oraz błedy :

Licze na pomoc. ;)

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 24 October 2014, 17:20:29:0


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 038 906 018 FD
Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 2137
Coding: 00001
Shop #: WSC 06325
VCID: 5DCD1A77C429
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: None
Controller: 01N 927 733 EB
Component: AG4 Getriebe 01N 4420
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 759D62D75CD9
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: None
Controller: 8E0 614 111 AB
VCID: 5ECF1D7BC92F

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.LBL
Controller: 8D0 820 043 N
Component: A4 KLIMAAUTOMAT D54
Coding: 00043
Shop #: WSC 06325
VCID: 2B2984AFCA1D
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.LBL
Controller: 8D0 959 655 F
Component: Airbag Front+Kopf 0001
Coding: 00306
Shop #: WSC 06325
VCID: 3905AEE73041
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.LBL
Controller: 8D0 919 861 F
Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D07
Coding: 01040
Shop #: WSC 31712
VCID: 341B9FD31723
IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0WD220027
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: None
Controller: Bit teA dre ssw
Component: e 17 eingeben
VCID: D1D5764708F1
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL
Controller: 8D0 862 257 C
Component: ZV-Pumpe D12
Coding: 00001
Shop #: WSC 06325
VCID: 2D2D8AB7F409
1 Fault Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist Labels: 4B0-919-283.LBL
Controller: 4B0 919 283 PXw
Component: arkingsystem A4 RDW D18
Coding: 01114
Shop #: WSC 06325
VCID: 057D12170C39
1 Fault Found:
01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203)
31-00 - Open or Short to Ground

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notlauf wyeliminowany (założony odwrotnie pierscien w turbo) teraz został problem odpalania po dłuższym postoju. Jakies rady co sprawdzić itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ paliwa od smoka zaczynając a na pompie kończąc i wężykach przelewowych na wtryskach

dodatkowo statyczny kąt wtrysku, świece żarowe, nowy filtr paliwa, naładowany akumulator można spr ale główna przyczyna to nieszczelność w układzie

tylko nie kombinuj ze zwiększaniem dawki bo to druciarstwo, zdrowy dizel zapala zawsze z pół obrotu nawet przy -20C:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak weżyki szczelne, kat wtrysku przestawiony na 49-52 był 30-33. Auto troszke lepiej z rana odpaliło ale to jeszcze nie to. Akumulator wydaje mi sie że dobry bo kręci jak głupi, zostało mi jeszcze 500km do serwisówki więc poczekam z 2-3 dni powymieniam filtry i przy okazji zaworek zwrotny bo wydaje mi sie podejrzany i dam znać co i jak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek zwrotny który jest w filtrze paliwa, niedość że był klejony pare razy to wydaje mi sie że pracuje nieprawidlowo i paliwo cofa sie do baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest zaworek zwrotny tylko jednokierunkowy. Zamontuj dodatkowy przed filtrem paliwa.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgłupsze co możesz zrobić to dołożyć dodatkowy zaworek, to druciarstwo!!! poco szukać nieszczelność jak można dołożyć zaworek i będzie poprawa jakaś...

zaworek sprawdzisz - odpinasz wężyk od pompy ten co odzie do zaworka i ustami zasysasz, wtedy zaworek jest zamknięty i nie powinno nic lecieć, a jak zaczniesz pompować ma zacząć do filtra wlatywać powietrze

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zaworek tylko podgrzewacz, ciepłe paliwo z wtryskow wraca powrotem i wpada do filtra a reszta zbiornik. Jak on ma łatany to się nim zapowietrza układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...