oca69 2 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam . Jestem po swapie silnika . Założony nowy rozrząd i pompa wody . Teraz mój problem polega na tym , że podczas dłuższej jazdy trasa około 140 km/h po jakimś czasie przełącza na pb . Zjechałem z trasy podniosłem maske i okazało sie że reduktor jest zimny uwaga w połowie . Reduktor KME Gold . Jeden wąż od gazu jest gorący zaś drugi idący do drugiej głowicy zimny jak lód . Po chwili pracy silnika na postoju reduktor robi sie gorący cały , pózniej podczas dalszej jazdy zaczyna się znowu to samo Co to może być ? Spotkał się ktoś z czymś takim ? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Jak masz wpięty reduktor? Może jest na dużym obiegu? Prawidłowo powinien być wpięty w węże idące do nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Podstawowe pytanie - gdzie masz zamontowany reduktor? Nie czasem pod zderzakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany. Jaki reduktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Versus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza. Edytowane 10 Listopada 2014 przez _quattro_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 http://lpg-forum.pl/gold-przerobka-na-golda-z-termika-silvera-t6192-30.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Reduktor jest wpięty dobrze, ja mu zmieniałem. Miał jakis zawoli wczesniej teraz jest kme gold. Umieszczony jest od strony kierowcy na górze. Stary też był w tym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 pod nagrzewnicę czy pod chłodniczkę oleju??? szeregowo czy równolegle???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Równolegle pod nagrzewnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Równolegle pod nagrzewnicę Dokladnie tak jest podlaczone. KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda. Wg mnie to nie jest wina reduktora. Montuje instalki KME od 8 lat i problemow nie bylo z reduktorami. W poprzednim swoim aucie omega bfl 3.0 tez mialem Gołda i jeszcze zamontowanego na dole za zderzakiem i nie bylo mowy o tym ze reduktor tracił temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie mam już pojęcia co to może być Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza. Jest osłonięty od jakiegoś czasu i dalej to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Pompa wody może siadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Edytowane 11 Listopada 2014 przez _quattro_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Nowy ale kurde nie pamietam czy zmienilem typ czujnika w ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Pompa wody może siadać.Pompa wody nowa wraz z rozrzadem . Auto miesiąc po swapie z 2.4 . Czujnik temp. w reduktorze też nowy . Karolas druga sprawa jak pompa siada nie da sie nie zauważyć , termostat również . Zejde zaraz do auta pokaże jak jest założony reduktor i jak jest chwilowo osłonięty Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ja bym na probe przepisał rownolegle do wymiennika. Kilka razy tak robilem i zawsze się sprawdzalo. Jeśli juz nic nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Więc reduktor siedzi tak Sprawa wygląda tak że reduktor nie robi sie cały zimny tylko w połowie Ten wąż jest gorący cały czas Zaś ten robi się zimny jak lód Auto jak chwile postoi na wolnych obrotach reduktor oraz drugi wąż robią się gorące . Narazie jest osłonięty prowizorycznie Od czasu zakrycia nie było problemu , lecz nie było trasy ze stałą prędkością . Dzisiaj trafi się trasa więc napisze czy dalej lipa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi