Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie zawieszenie gwintowane A4 B7


marcin20a4b7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupic zawieszenie gwintowane do audi a4 b7 avant 1.9tdi. Mam juz felgi 18cali opona 225/40 wiec czas na zawieszenie.

Jest duza roznica w cenie wiec bardzo prosze o pomoc. tylko konkretne propozycje najlepiej sprawdzone.Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

wszystko zależne jest od tego jak będziesz użytkował auto i czego wymagasz od zawieszenia. Jedna są bardziej komfortowe, inne lepiej wykonane, jeszcze inne łączą w sobie wiele pozytywnych cech a jeszcze inne do niczego się nie nadają.

Posłałem PW.

Pozdrawiam

Bluebird

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i najważniejsze, jaki masz budżet na to :naughty: bo możesz kupić za 1000zł jak i za 7000zł i więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez to zaglądanie tutaj sam się zastanawiam nad gwintem.
AP podobno jest dość komfortowe jak na gwint.
A ma ktoś porównanie AP do vogtlanda, nie wiele droższe od AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vogtland to produkt wykonany z dużą dbałością o szczegóły i wytrzymały oraz niezwykle (jak na zawieszenie gwintowane) komfortowy. Reklamacji na Vogtlanda przez ostatnie 8 lata mieliśmy...może dwie. Co do AP, charakterystyka pracy jest przyjemna - niestety tutaj reklamacji jest więcej, produkt nie za dobrze radzi sobie z naszymi drogami i mniej więcej przed końcem reklamacji lub tuż po, wylewa się. Za Vogtlandem przemawiają komponenty z których jest wykonany. Stal chromowo-krzemowa - niezwykle odporna na rozciąganie z której wykonane są sprężyny w progresywnej charakterystyce, galwanizowana stal z której wykonane są kolumny poddane bardzo dokładnej obróbce oraz łagodne wybieranie nierówności to na pewno zalety którymi powinien kierować się przyszły posiadacz zawieszenia gwintowanego chcący poruszać się na co dzień po normalnych (różnej jakości) drogach. Wrzucam kilka przykładowych zdjęć zawieszenia VOGTLAND.

Zdjęcia przedstawiają zawieszenia do Bmw oraz Mini:

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jaka jest różnica jesli chodzi o komfort miedzy gwintem KW V1 & AP. No AP to jest najdroższy z tych tanszych gwintów, KW to juz wyższa półka jeśli chodzi o nowy, ale cena używki jest ta sama.

Edytowane przez tomaz_oz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takiego KW v1 i cieszyłem się z niego, dopuki nie założyłem na auto... Kupiłem używany w idealnym stanie od sedana i u mnie w cabrio tył tak siadł (nawet na rozkręconej regulacji), że auto miałem jak na air-ride.xD Auto było za ciężkie i zawieszenie tak się poddało, że buda usiadła prawie na kole, a z przodu już nawet nie zakładałem... :kwasny: Więc mogę doradzić tylko tyle, żeby trzymać się w KW tylko takiej wersji która jest dedykowana do Twojego nadwozia.

A teraz będę zakładał AP, mój kuzyn niedawno wrzucał taki zawias do Leona i powiem wam, że jest mistrzostwo jak na gwint.

Jak narazie jeździłem tylko na jakimiś MTS/AT i w porównaniu do nich AP jest naprawdę kąfortowy, a zarazem sztywny.

No i jakość wykonania jest o niebo lepsza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem za duże ryzyko. Zawieszenie nie wygląda jakby było z auta które więcej stało w garażu niż jeździło. Zawias na zdjęciach jest niekompletny, tylne amory pewnie były na śmietnik, a skoro tylne to pewnie zaraz też przody będą do wymiany. Cena za 4 nowe amortyzatory z tej serii wyniosą Cię więcej niż ten cały zawias. 1000zł śmietnik + ok. 1800zl nowe amortyzatory + 300 doprowadzenie wszystkiego do wyglądu = 3100zł. Nie ma informacji czy to do quattro i do jakiej pojemności.

Jedyne co mogę napisać to że zawieszenie ma na bank zakres regulacji wysokości 35-65mm przód i 35-60mm tył.

Edytowane przez Bluebird
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem za duże ryzyko. Zawieszenie nie wygląda jakby było z auta które więcej stało w garażu niż jeździło. Zawias na zdjęciach jest niekompletny, tylne amory pewnie były na śmietnik, a skoro tylne to pewnie zaraz też przody będą do wymiany. Cena za 4 nowe amortyzatory z tej serii wyniosą Cię więcej niż ten cały zawias. 1000zł śmietnik + ok. 1800zl nowe amortyzatory + 300 doprowadzenie wszystkiego do wyglądu = 3100zł. Nie ma informacji czy to do quattro i do jakiej pojemności.

Jedyne co mogę napisać to że zawieszenie ma na bank zakres regulacji wysokości 35-65mm przód i 35-60mm tył.

Zdecyduję się chyba na coś nowego, jest tu ktoś kto lata na FK Automotiv?

Nie drogi sprzęt, a na forum z E46 raczej pozytywnie przyjęty :)

Ew. jakieś inne propozycje do quattro ? Chciałbym zamknąć się w 2k ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,trochę z innej beczki ale mam pytanie czy spręzyny -40mm H&R z A6 C5 podejdą do A4 B6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos mial do czynienia z zawiasem DTS Line SX? U naszych niemieckich kolegów można kupić nówkę za ok 260 ojro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie śmiga ktoś na FK na grubym tłoczysku 20mm ? Szczeka opada?czy da się jeździć?

Edytowane przez Lysy705
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...