Kamyk 15 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 pany qtfa, nie wiem co to może być myślałem że to lewy tylny hamulec siada, albo się zapiekł, czy cokolwiek ale to rura wydechowa gorąca że aż smród, jakby grzałka elektryczna była podłączona do prądu co się dzieje? to normalne? a jechałem z pracy, może z 15 minut, i to bez korków WTF ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Reklamuj w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 a może dopalanie dpfa Ci się włączyło? Gorący wydech pasowałby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 grzesiu ale co to może być? tak generalnie przypuszczenie w jaką stronę? a może dopalanie dpfa Ci się włączyło? Gorący wydech pasowałby w jakich warunkach to się włącza ? na serio, jechałem może z 4 km i nie szybciej niż 70 na godz typowe miejskie warunki ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie ma reguły co do warunków drogowych, najlepiej jest jak włącza się na trasie a nie w mieście bo dojdzie do pełnego dopalenia a nie tylko przepalenie. Rosą obroty, spalanie chwilowe w okolice 1.2l /100 na postoju. Dodatkowe paliwo podnosi temperaturę w DPFie i dopala sadzę. Popatrz jutro czy Ci się pojawi to jeszcze raz, bo skoro teraz sie dopaliło to powinien być spokój na kilkanaście dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 jutro jadę w tzw trasę, czyli 150 km trzymać go jakoś na odpowiednim biegu i obrotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ggeneralnie w tdi CR wypalanie jest w trybie niemal ciągłym, dodatkowo od czsu do czasu wypalanie ma miejsce jak poziom zapełnienia filtra osiągnie jakiś limit Podejrzewam że u Ciebie właśnie ten limit został osiągnięty więc włączyło się to drugie wypalanie. Jak chcesz żeby filtr wypalał się regularnie to trasa oczywiście jest najlepsza ze stałą prędkością np okolo 100km przez kilkanaście kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 ok mam nadzieje ze wszystko bedzie w porządku jeszcze rano do pracy trzeba dojechąc, te same 4 km .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 jaki masz przebieg? jakie dystanse na co dzień jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 przebieg moze z 7 tys nowe auto a jezdze malo tylko do pracy i z powrotem, czasem lotnisko, te 150 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 to stawiam na dpf na 90%. Pewnie częściej ci się zdarzało wypalanie tylko dopiero teraz to zauważyłeś :] Krótkie dystanse nie sprzyjają dopalaniu się filtra bo w kolektorze nie doprowadzasz do odpowiedniej temperatury a ona dopiero pozwala na wypalanie się filtra, więc sadza się gromadzi szybciej bo nie jest na bieżąco wypalana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 ok jutro go przepedze i w weekendy też chyba profilaktycznie bede robil paredziesiat km sie qtfa przestraszylem z lekka .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniio1 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Daj znać czy się coś zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 rano jechalem chyba jest juz dobrze .... napisze wieczorem . spoko to musiał być DPF jest już OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gontash 1 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 DPF jak się wypala to nie dość że czuć spaleniznę to jeszcze słychać jak blacha skwierczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanu 3 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Dnia 11/30/2016 o 20:17, gontash napisał: DPF jak się wypala to nie dość że czuć spaleniznę to jeszcze słychać jak blacha skwierczy. i tyle z ekologii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się